Det største ønske

Jeg har stått på letrozol 9 mnd., hvor lenge har du brukt? Har du prøvd ivf forresten? :happy:
Jeg har brukt det i 7 pp’er siden des/jan. To enkle og 5 doble (seks av de med Ovitrelle sprøyta) + tre pp innimellom uten noen medisiner. I vår fikk jeg flere kjemiske etter hverandre etter å ha startet på Letrozol/Femar så håper det snart sitter hele veien. Ikke prøvd IVF og usikker på om vi kommer til å gå den veien.
 
PP47 - CD29 eller PP48 - CD1

TR har litt startvansker :p Bare litt rosa på papiret av og til. Mindre øm i brystene. Har litt mensfølelse som varierer i styrke så hun kommer nok i løpet av dagen. Men hvis hun ikke gjør det så blir det ny test i løpet av helgen. Har også kjent stikninger i eggstokkene den siste uka+, senest i morges, som er litt rart siden EL har vært for lenge siden.
Tenkte å bake kanelsnurrer i dag, men tror jeg tar det i morgen i stede. I morgen er det kanelbollens dag så da passer det jo veldig bra :)
 
Last edited:
PP47 - CD29 eller PP48 - CD1

TR har litt startvansker :p Bare litt rosa på papiret av og til. Mindre øm i brystene. Har litt mensfølelse som varierer i styrke så hun kommer nok i løpet av dagen. Men hvis hun ikke gjør det så blir det ny test i løpet av helgen. Har også kjent stikninger i eggstokkene den siste uka+, senest i morges, som er litt rart siden EL har vært for lenge siden.
Tenkte å bake kanelsnurrer i dag, men tror jeg tar det i morgen i stede. I morgen er det kanelbollens dag så da passer det jo veldig bra :)
Jeg vil gjerne ha noen av de kanelbollene altså... :p
 
Jeg vil gjerne ha noen av de kanelbollene altså... :p
Dere skulle gjerne ha fått ;)

71A81DA2-6C41-4087-83EA-A5A23682C721.jpeg
 
:D

De ser deilige ut!
De var kjempegode!! Spiste litt for mye i dag :oops:

:happy:

Kommer også på kanelbolle-besøk :p
Det må du bare gjøre, litt langt å reise kanskje for noen boller :hilarious:

Å nam! :smiley-bounce012 Kjenner jeg blir motivert til å bake selv - kanskje jeg får til noe i løpet av helgen.. :happy:
Blir alltid motivert av andres baking selv :) Nå er fryseren fylt opp av kanelbollene så vi har en stund.
 
Ooo jeg har også bakt kanelsnurrer idag! :D Fint å feire kanelbollens dag :cool:
Veldig kjekt å feire kanelbollens dag. Ble litt for mye den dagen men det er ikke så ofte det skjer så da må man kose seg litt :)
 
PP48 - CD9

Ikke så mye å fortelle egentlig, men greit å gi et lite livstegn kanskje ;) Er sliten, trøtt og lei og ikke helt i form så ikke vært så aktiv på forumet den siste tiden selv om jeg er innom hver dag.
Nærmer oss den fertile perioden så får se om PP48 er pp'en vi endelig klarer å bli gravid og at en spire sitter :) Hadde vært veldig kjekt med en liten sommerbaby :Heartred
Ikke noe spesielt EL slim enda, men har kjent litt jobbing i eggstokkene.
 
PP48 - CD9

Ikke så mye å fortelle egentlig, men greit å gi et lite livstegn kanskje ;) Er sliten, trøtt og lei og ikke helt i form så ikke vært så aktiv på forumet den siste tiden selv om jeg er innom hver dag.
Nærmer oss den fertile perioden så får se om PP48 er pp'en vi endelig klarer å bli gravid og at en spire sitter :) Hadde vært veldig kjekt med en liten sommerbaby :Heartred
Ikke noe spesielt EL slim enda, men har kjent litt jobbing i eggstokkene.
God helg :)
 
God helg
 
Sommerbaby, det må du bare få:D:Heartred
Lov å ha litt opp og nedturer, formen kan ikke være på topp hele tiden. Stor klem og en fin helg til deg:Heartbigred
 
Back
Topp