Det skal vi, godtar ikke noe annet altsåVi skal jo på trilletur i 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal vi, godtar ikke noe annet altsåVi skal jo på trilletur i 2020
Jeg har brukt det i 7 pp’er siden des/jan. To enkle og 5 doble (seks av de med Ovitrelle sprøyta) + tre pp innimellom uten noen medisiner. I vår fikk jeg flere kjemiske etter hverandre etter å ha startet på Letrozol/Femar så håper det snart sitter hele veien. Ikke prøvd IVF og usikker på om vi kommer til å gå den veien.Jeg har stått på letrozol 9 mnd., hvor lenge har du brukt? Har du prøvd ivf forresten?
Jeg vil gjerne ha noen av de kanelbollene altså...PP47 - CD29 eller PP48 - CD1
TR har litt startvansker Bare litt rosa på papiret av og til. Mindre øm i brystene. Har litt mensfølelse som varierer i styrke så hun kommer nok i løpet av dagen. Men hvis hun ikke gjør det så blir det ny test i løpet av helgen. Har også kjent stikninger i eggstokkene den siste uka+, senest i morges, som er litt rart siden EL har vært for lenge siden.
Tenkte å bake kanelsnurrer i dag, men tror jeg tar det i morgen i stede. I morgen er det kanelbollens dag så da passer det jo veldig bra
EnigJeg vil gjerne ha noen av de kanelbollene altså...
Ja takk!
De ser deilige ut!
Omg gimme!
Ja takk!
De var kjempegode!! Spiste litt for mye i dagDe ser deilige ut!
Omg gimme!
Det må du bare gjøre, litt langt å reise kanskje for noen bollerKommer også på kanelbolle-besøk
Blir alltid motivert av andres baking selv Nå er fryseren fylt opp av kanelbollene så vi har en stund.Å nam! Kjenner jeg blir motivert til å bake selv - kanskje jeg får til noe i løpet av helgen..
Ooo jeg har også bakt kanelsnurrer idag! Fint å feire kanelbollens dag
Veldig kjekt å feire kanelbollens dag. Ble litt for mye den dagen men det er ikke så ofte det skjer så da må man kose seg littOoo jeg har også bakt kanelsnurrer idag! Fint å feire kanelbollens dag
God helgPP48 - CD9
Ikke så mye å fortelle egentlig, men greit å gi et lite livstegn kanskje Er sliten, trøtt og lei og ikke helt i form så ikke vært så aktiv på forumet den siste tiden selv om jeg er innom hver dag.
Nærmer oss den fertile perioden så får se om PP48 er pp'en vi endelig klarer å bli gravid og at en spire sitter Hadde vært veldig kjekt med en liten sommerbaby
Ikke noe spesielt EL slim enda, men har kjent litt jobbing i eggstokkene.
Takk og god helg til deg ogsåGod helg
God helgGod helg