Tusen takkEnig med alle over her - du er så sterk, og håper virkelig det er din tur nå, det er så fortjent Tenk viss du er sanndrømt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkEnig med alle over her - du er så sterk, og håper virkelig det er din tur nå, det er så fortjent Tenk viss du er sanndrømt!
TakkJeg vil ikke gi falske forhåpninger her, men jeg syns jeg skimter noe på den nederste altså. Det KAN være streksyn eller bildekvalitet som gjør det. Krysser fingrene for at du er sanndrømt!
Hadde håpt den var sterkere i dag men det var den ikke. Den var blenda og det ser ut som jeg går mot en ny pp.Skimter litt på babyplan
Så leitHadde håpt den var sterkere i dag men det var den ikke. Den var blenda og det ser ut som jeg går mot en ny pp.
Jepp. That’s lifeSå leit
Veldig kjedelig. Håp her også men visste egentlig at vi ikke traff med aksjene, men håpte på et lite mirakel. TakkSå kjedelig.. Jeg som hadde håpa/trodd at det endelig kunne skje nå.. Håper neste pp fører til en spire
Jeg kommer inn her med ett håp hver gang. Det kommer jeg til å fortsette medPP47 - CD28 eller PP48 - CD1
Dagens tester var ikke så oppløftende som jeg håpte. Vi traff nok ikke med aksjene som ble lagt.
Fikk litt rødt på papiret i morges så får se hva dagen bringer. Akkurat nå er det en begynnende mensfølelse så da øker den nok utover dagen. Brystene er fremdeles ømme. Så da håper jeg at PP48 er pp vi klarer å bli gravid og at spiren holder hele veien
Én gang så håper jeg du kommer inn til positiv test herJeg kommer inn her med ett håp hver gang. Det kommer jeg til å fortsette med
Sier ikke nei til overraskelser Andre får jo det så hvorfor får ikke jeg detÆsj
Stor klem, hadde vært bra med en overraskelse. Men ny sjanse snart kjære deg
Veldig kjedelig. Hadde et lite håp, men ser ut som det glapp denne gangenSå kjedelig! Jeg hadde trua altså!
Jeg har stått på letrozol 9 mnd., hvor lenge har du brukt? Har du prøvd ivf forresten?Fortsatt ingen TR på besøk, men kjenner at hun nå er på vei. Siden hun er så treg med å komme så kan hun vente med å komme til i morgen en gang så det er ganske tydelig når CD1 er
Skulle hente ut Letrozol i dag men de hadde ikke 30pk inne så det kommer ikke før på fredag. Ovitrelle henter jeg ikke før jeg er sikker på at TR har kommet.
Vi skal jo på trilletur i 2020Sier ikke nei til overraskelser Andre får jo det så hvorfor får ikke jeg det
Ny sjanse for oss begge