Det største ønske

Enig med alle over her - du er så sterk, og håper virkelig det er din tur nå, det er så fortjent :Heartred Tenk viss du er sanndrømt! :love017
Tusen takk ❤️
 
Jeg vil ikke gi falske forhåpninger her, men jeg syns jeg skimter noe på den nederste altså. Det KAN være streksyn eller bildekvalitet som gjør det. Krysser fingrene for at du er sanndrømt!
Takk ❤️
Når jeg la ut bilde så kunne jeg faktisk se at det var noe som kunne se ut som strek, men i virkeligheten syns jeg ikke at jeg så noen ting. Men ikke helt umulig at det er noe der.
 
PP47 - CD26 - ukjent DPO

Har vært trøtt hele helgen. Nå i kveld (søndag) så har brystene blitt enda mer øm. Og når jeg skulle legge meg så var de veldig ømme. Vondt når jeg gikk så måtte holde puppene fast :hilarious: Føler de er litt større (mannen syns det) og at de er litt tunge. Jeg har en blodåre på det ene brystet som har vært noen måneder men syns den er sterkere i kveld og i tillegg er det enda en blodåre som er ganske tydelig. Blir spennende å se hva testen sier på morgenen, men er forberedt på at den er negativ.
 
Dagens tester. Kan kanskje se noe på babyplan, men usikker. Men det er ikke tydelig så da betyr det ingenting, kan være begynnelsen på noe eller ikke. Får bare vente å se.

7E258F14-60FD-448B-B5DE-163EED5E9BAA.jpeg
FB02709D-6A98-44FF-9432-4AC7D325D0F7.jpeg
 
PP47 - CD28 eller PP48 - CD1

Dagens tester var ikke så oppløftende som jeg håpte. Vi traff nok ikke med aksjene som ble lagt.
Fikk litt rødt på papiret i morges så får se hva dagen bringer. Akkurat nå er det en begynnende mensfølelse så da øker den nok utover dagen. Brystene er fremdeles ømme. Så da håper jeg at PP48 er pp vi klarer å bli gravid og at spiren holder hele veien :)
 
Så kjedelig.. Jeg som hadde håpa/trodd at det endelig kunne skje nå..:( Håper neste pp fører til en spire❤️
 
Så kjedelig.. Jeg som hadde håpa/trodd at det endelig kunne skje nå..:( Håper neste pp fører til en spire❤️
Veldig kjedelig. Håp her også men visste egentlig at vi ikke traff med aksjene, men håpte på et lite mirakel. Takk ❤️
 
PP47 - CD28 eller PP48 - CD1

Dagens tester var ikke så oppløftende som jeg håpte. Vi traff nok ikke med aksjene som ble lagt.
Fikk litt rødt på papiret i morges så får se hva dagen bringer. Akkurat nå er det en begynnende mensfølelse så da øker den nok utover dagen. Brystene er fremdeles ømme. Så da håper jeg at PP48 er pp vi klarer å bli gravid og at spiren holder hele veien :)
Jeg kommer inn her med ett håp hver gang. Det kommer jeg til å fortsette med :) ❤️
 
Æsj:Heartbigred
Stor klem, hadde vært bra med en overraskelse. Men ny sjanse snart kjære deg:Heartbigred
Sier ikke nei til overraskelser :happy: Andre får jo det så hvorfor får ikke jeg det :p
Ny sjanse for oss begge :Heartred
 
Fortsatt ingen TR på besøk, men kjenner at hun nå er på vei. Siden hun er så treg med å komme så kan hun vente med å komme til i morgen en gang så det er ganske tydelig når CD1 er :)
Skulle hente ut Letrozol i dag men de hadde ikke 30pk inne så det kommer ikke før på fredag. Ovitrelle henter jeg ikke før jeg er sikker på at TR har kommet.
 
Last edited:
Fortsatt ingen TR på besøk, men kjenner at hun nå er på vei. Siden hun er så treg med å komme så kan hun vente med å komme til i morgen en gang så det er ganske tydelig når CD1 er :)
Skulle hente ut Letrozol i dag men de hadde ikke 30pk inne så det kommer ikke før på fredag. Ovitrelle henter jeg ikke før jeg er sikker på at TR har kommet.
Jeg har stått på letrozol 9 mnd., hvor lenge har du brukt? Har du prøvd ivf forresten? :happy:
 
Back
Topp