Det største ønske

Håper du er frisk nå:Heartbigred og har hatt en fin helg:happy:
Heldigvis nesten helt frisk igjen ❤️ Fin helg selv om vi hadde litt av et ruskevær :) Håper du har hatt en fin helg også ❤️
 
Måtte innom og se hvordan det står til meg deg. Sikkert lurt/godt å ha en pause pp iblant.
Det er godt ja :) Trenger sånne av og til selv om det har blitt noen i år :p
Ikke oppdatert noe siden det blir lite forum når vi er på ferie, men står bra til :)
 
Heldigvis nesten helt frisk igjen ❤️ Fin helg selv om vi hadde litt av et ruskevær :) Håper du har hatt en fin helg også ❤️
Fin helg, med skikkelig innevær som jeg var mye ute i :wtf:
 
PP47 - CD21

Lite oppdatering her inne. Har på en måte hatt en pause selv om jeg har vært innom forumet hver dag. Det har bare blitt sånn. Greit med pause av og til. Har også fått tennisalbue så må hvile armen ved bl.a å ikke bruke ipaden så mye men det er ikke så lett :p :rolleyes:
Lite tro på at det klaffet denne pp. Vet ikke om når EL har vært. Hadde mye EL slim i begynnelsen av forrige uke (mandag-tirsdag/onsdag). Hadde litt utover uka også, men veldig lite. Ikke kjent noe særlig i eggstokkene. Kjent et og annet stikk og tenkte at nå setter det i gang men så er det borte. Kjente det kanskje en gang om dagen. Kjenner fremdeles noe, men ikke de typiske EL stikningene. Natt til søndag så begynte brystene å bli ømme, og jeg kjenner en og annen iling nedover låret på innsiden, og litt i lysken.
IKM er ikke før ca neste onsdag (kanskje et par dager før eller noen dager etter, spørs når EL eventuelt var) så usikker på om og når jeg skal teste. Får se det an litt om jeg får noen flere symptomer eller ikke :) Blir spennende å se hvor lang syklusen blir denne gangen.
 
Last edited:
Godt med en liten pause
 
Godt med en liten pause herfra! Nyt den :)
Håper virkelig på en pos test fra deg snart <3
 
Godt med en liten pause herfra! Nyt den :)
Håper virkelig på en pos test fra deg snart <3
Takk det er det :)
Ikke store forhåpningene om positiv test denne pp men håper snart :) Heier på deg og håper at spiren snart sitter hos dere også med litt hjelp ❤️
 
PP47 - CD22 - ukjent DPO

I går kveld så fikk jeg en mensfølelse og samtidig veldig rar følelse nedover hele høyre lår. Senere på kvelden så kjente jeg en slags stikning ved høyre eggstokk. Sov over 2 timer på sofaen i går ettermiddag fordi jeg var så trøtt :wideyed: Fortsatt ømme bryst. Føler denne "ta det som det kommer" pp er litt annerledes enn tidligere spesielt siden jeg ikke har hatt de typiske EL ilningene og derfor ikke har noen peiling på når EL eventuelt var. I følge EL slim så kan jeg være opp til 7-8 dpo men vet jo ikke sikkert, kan jo være kortere også.
 
Takk det er det :)
Ikke store forhåpningene om positiv test denne pp men håper snart :) Heier på deg og håper at spiren snart sitter hos dere også med litt hjelp ❤️

Hvordan ser veien ut for dere fremover nå? :)

Ja, jeg håper med alt jeg har, at det holder med forsøket i desember!
 
Back
Topp