Heldigvis nesten helt frisk igjen Fin helg selv om vi hadde litt av et ruskevær Håper du har hatt en fin helg ogsåHåper du er frisk nå og har hatt en fin helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis nesten helt frisk igjen Fin helg selv om vi hadde litt av et ruskevær Håper du har hatt en fin helg ogsåHåper du er frisk nå og har hatt en fin helg
Det er godt ja Trenger sånne av og til selv om det har blitt noen i årMåtte innom og se hvordan det står til meg deg. Sikkert lurt/godt å ha en pause pp iblant.
Fin helg, med skikkelig innevær som jeg var mye ute iHeldigvis nesten helt frisk igjen Fin helg selv om vi hadde litt av et ruskevær Håper du har hatt en fin helg også
Ikke noe kjekt. Vi rømte fra styggeværet til sol og sommerFin helg, med skikkelig innevær som jeg var mye ute i
Ikke sant! Kos dere på ferieDet er godt ja Trenger sånne av og til selv om det har blitt noen i år
Ikke oppdatert noe siden det blir lite forum når vi er på ferie, men står bra til
NyyyytIkke noe kjekt. Vi rømte fra styggeværet til sol og sommer
TakkIkke sant! Kos dere på ferie
Det gjør viNyyyyt
Kos dere masse på ferie
TakkKos dere masse på ferie!
Det er det Spennende siden jeg ikke tror vi traff mht aksjene. Men man vet jo aldri.Litt spennende med en "fri" syklus
Satser på en spireliten
Det er det, trenger det i blantGodt med en liten pause
Takk det er detGodt med en liten pause herfra! Nyt den
Håper virkelig på en pos test fra deg snart <3
Takk det er det
Ikke store forhåpningene om positiv test denne pp men håper snart Heier på deg og håper at spiren snart sitter hos dere også med litt hjelp