Det største ønske

Blæ!

Dette er virkelig en sånn da jeg bare burde blitt under dyna, ingenting går som jeg vil
 
Blæh!
Kan såvidt skimte på den øverste, men tror det er den skyggestreken som ofte er fast på babyplan
 
Blæ!

Dette er virkelig en sånn da jeg bare burde blitt under dyna, ingenting går som jeg vil
Helt rett, en sånn følelse. I tillegg begynner jeg å bli syk så dobbelt opp :p
 
Blæh!
Kan såvidt skimte på den øverste, men tror det er den skyggestreken som ofte er fast på babyplan
Det er nok en sånn strek ja. Får se hva som skjer i løpet av de neste dagene.
 
❤️
 
Hvordan går det med deg MiniMe80? ❤️
Går greit ❤️ Ikke testet enda i dag, får se om det blir i løpet av dagen. Har ikke troa på at det gikk men håper litt enda :)
 
PP46 - CD28 - 14DPO
Dag 13 med Crinone og babyklister

Ikke tatt noe test i dag. Tenkte å kanskje ta en i kveld men så har jeg ikke holdt meg lenge nok og gått på do når jeg har følt for det så da droppet jeg det.
Fortsatt ømme bryst og ingen mensmurringer.
IKM i morgen så blir spennende å se om TR kommer eller om jeg får en positiv test :)
 
Krysser fingrene for en hyggelig overraskelse
 
PP47 - CD1 mest sannsynlig.

Da ser det ut til at tanta har kommet. Så gikk det ikke denne gangen heller. Den kommende pp reiser vi bort akkurat under den fertile uka så blir en ny "ta det som det kommer"-pp uten medisiner og sprøyte. Ny runde med bidronninggelé, fortsette å jobbe med vekta. Har gått ned litt mer denne uka og håper jeg ikke går for mye opp til registrering av vekt i morgen i slankekrigen. Vi gir ikke opp håpet, én dag skal det sitte!!
 
Urettferdig!!!

Så flink du er som holder på optimismen!
 
Urettferdig!!!

Så flink du er som holder på optimismen!
Ikke rettferdig i det hele tatt, men en vakker dag så skal all denne ventinga være verdt det :)
Takk ❤️
 
:Heartbigred
Du har en god innstilling, jeg misunner deg den optimismen:love7
Jeg håper så dere lykkes nå på ny runde:Heartbigred
Takk ❤️ Ikke alltid den optimismen er der, men prøver :) En dag skal vi begge være så heldige å få flytte inn i terminforum ❤️
 
Back
Topp