Det største ønske

Da er testene tatt og kanskje det er en antydning på babyplan i virkeligheten... Ny test i morgen tenker jeg.

Kan vel trygt si at det ikke var noe festeblødning jeg hadde forrige søndag fordi da skulle det ha vært tydelige streker på testene tenker jeg.

Vis vedlegget 307075 Vis vedlegget 307076

Vanskelig å se om det er strek, men har elendig streksyn.. Spent på ny test i morgen 12dpo!:Heartred

Kan skimte når jeg prøver, men synes det var lettere igår.
Satser på utvannet prøve og krysser fingrene for morgendagens tester!

Vanskelig å se om det er strek, men har elendig streksyn.. Spent på ny test i morgen 12dpo!:Heartred
Ser ingenting på bildet så får bare vente å se om det snart dukker opp noe ❤️

PP46 - CD26 - 12DPO
Dag 11 med Crinone og babyklister

Vel ikke noe tydelig strek på dagens test heller. Syns den antydningen jeg så i virkeligheten er litt sterkere i dag. Vanskelig å få med på bilde når streken ikke vises :p Men ingen positiv test enda. Får bare smøre meg med enda mer tålmodighet.
Ingen flere tester av Helm medical, men de er på vei.

Edit: Ja jeg ser noe på bildene nå, så får se om de blir sterkere etterhvert :)

CEF40D1B-8258-49CC-8A98-5A8208CC5E92.jpeg
A3C3215F-01E2-4B82-9306-A3C2BA58DB68.jpeg

Last edited:
PP46 - CD26 - 12DPO
Dag 11 med Crinone og babyklister

Vel ikke noe tydelig strek på dagens test heller. Syns den antydningen jeg så i virkeligheten er litt sterkere i dag. Vanskelig å få med på bilde når streken ikke vises :p Men ingen positiv test enda. Får bare smøre meg med enda mer tålmodighet.
Ingen flere tester av Helm medical, men de er på vei.

Edit: Ja jeg ser noe på bildene nå, så får se om de blir sterkere etterhvert :)

Vis vedlegget 307117 Vis vedlegget 307118
Å, håper så inderlig for deg!❤️ Kanskje du er en sånn person som får litt sene positive tester ;)

Å, håper så inderlig for deg!❤️ Kanskje du er en sånn person som får litt sene positive tester ;)
Takk ❤️
Håper det. Tidligere så har jeg fått positive tester på 11-12dpo men de har så forsvunnet så kanskje når det er en "stayer" så tar det litt lenger tid :)

Takk ❤️
Håper det. Tidligere så har jeg fått positive tester på 11-12dpo men de har så forsvunnet så kanskje når det er en "stayer" så tar det litt lenger tid :)
Å, ja si at du tar riktig nå! Sitter her med tårer i øynene og tenker på deg ❤️

Takk ❤️
Hadde vært supert det da!
Ser noe idag og, men venter jo på sånne ordentlige fra deg. Fortsetter å håpe og krysse fingrene

Å, ja si at du tar riktig nå! Sitter her med tårer i øynene og tenker på deg ❤️
Blir helt rørt her :Heartred Snart skal vi sitte med hver vår baby :Heartred
Blir spennende i morgen :)

Hadde vært supert det da!
Ser noe idag og, men venter jo på sånne ordentlige fra deg. Fortsetter å håpe og krysse fingrene
Hadde vært helt fantastisk :)
Det er ikke nok med "noe" på testene, det skal være tydelig strek og håper veldig på at det snart kommer :) Takk :Heartred

Fremdeles masse håp på bare 12 dpo:D
Det er det :) Kjenner at akkurat nå gleder jeg meg til å teste i morgen, innbiller meg om at det blir en sterkere strek :D Optimistic much :laughing021 Kommer til å stupe i morgen den optimismen :P

PP46 - CD27 - 13DPO
Dag 12 med Crinone og babyklister

Ingen strek på testene i dag. Tok en kl 06:10 og en kl 10:20 men ingen av de var interessert i å vise en antydning til strek :P :laughing021 Tror ikke det går rett vei denne veien men håpet er ikke over før TR kommer.

Kl 06:10

21111430-35D6-409A-8A65-6A1C21DA6233.jpeg

Kl 10:20

F2A41EC7-718D-4A27-9A81-525CEA623513.jpeg

Back
Topp