Det største ønske

Syntes jeg kan se noe på begge to. Å, denne gangen må det bare klaffe! ❤️
Håper virkelig det denne gangen :Heartred Vært veldig greit å bli ferdig med prøvinga selv om jeg ikke har den største troa på det da :wacky::p

Jeg er så spent jeg! I hvert fall etter det du beskrev på søndag :D Ser frem til update i morgen! :Heartred
Da er vi to :D Litt for spennende av og til.

Gjør du?? Jeg syns jeg kunne kanskje se noe på babyplan men klarte likevel ikke se det.
Håper!!
Ser på begge, mest på babyplan, men rosa på begge.
Håper inderlig på terminspire til dere!!!

Jeg har bare to tester igjen av de blå (Helm Medical) og nettbutikken, bebi.no, jeg brukte å kjøpe det av var lagt ned. Skulle bare sjekke i dag om de het bebi eller beibi og fant ut at de selger ut siste rest nå. Pakker med div tester og folsyre. So happy!!!! Så nå er en pakke bestilt :) Hvis jeg ikke er gravid så kanskje jeg kan kjøpe enda en pakke så jeg har :D

Lang trening selv men denne gangen feilet den :D
Ja du slapp lett unna denne gangen ;) Så velfortjent :Heartred
Tusen takk.
Tok litt tid å komme over sjokket gitt.

Jeg har jo innimellom lurt på om tlf min legger på ekstra strek da..

Tusen takk.
Tok litt tid å komme over sjokket gitt.

Jeg har jo innimellom lurt på om tlf min legger på ekstra strek da..
Det skjønner jeg etter den lange veien på forrige.

Da må det være flere telefoner rundt om på forumet som gjør det :D Men av og til så kan jeg se strek på bilde men ikke i virkeligheten. Må være noe med vinklingen på bilde og lys som gjør det tror jeg.

Ser på babyplan❤️

PP46 - CD25 - 11DPO
Dag 10 med Crinone og babyklister
13 dager siden Ovitrelle

Har ikke tatt nye tester enda så det blir i løpet av ettermiddagen. Får bare minimere inntak av væske de neste timene ellers så må jeg starte på null igjen på tid for testing og det er så kjedelig :D

Mer ømme bryst, spesielt i går kveld og syns areolaene er litt mørkere men vanskelig å si. I går var jeg så kald og ikke helt i form, følte at jeg brygget på noe. Magen og lår var veldig varm, men resten av overkroppen, armene og bena var kald og jeg frøs. Måtte hente dyna så jeg satt med den i sofaen, pledd var ikke bra nok :D Trøtt var jeg også. Tidligere på dagen fikk jeg en iling på venstre side, veldig ubehagelig. Kanskje egget som graver seg skikkelig ned?? Lov å håpe :)

Da er testene tatt og kanskje det er en antydning på babyplan i virkeligheten... Ny test i morgen tenker jeg.

Kan vel trygt si at det ikke var noe festeblødning jeg hadde forrige søndag fordi da skulle det ha vært tydelige streker på testene tenker jeg.

EDDB5F3D-BC19-4FB5-B49A-EA51F875CEAF.jpeg
9B0F3B5F-1671-471D-B0D8-F601C724E43C.jpeg

Last edited:
Ser dessverre ikke så mye, men krysser alt ❤️

Ohh.... Spent på ny i morgen!

Back
Topp