Håper virkelig det denne gangen Vært veldig greit å bli ferdig med prøvinga selv om jeg ikke har den største troa på det daSyntes jeg kan se noe på begge to. Å, denne gangen må det bare klaffe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det denne gangen Vært veldig greit å bli ferdig med prøvinga selv om jeg ikke har den største troa på det daSyntes jeg kan se noe på begge to. Å, denne gangen må det bare klaffe!
Blir nok en ny test i morgen men vet ikke om det blir på morgenen eller senere på dagen.
Takk
Da er vi to Litt for spennende av og til.Jeg er så spent jeg! I hvert fall etter det du beskrev på søndag Ser frem til update i morgen!
Ser på begge, mest på babyplan, men rosa på begge.Gjør du?? Jeg syns jeg kunne kanskje se noe på babyplan men klarte likevel ikke se det.
Håper!!
Skikkelig streksyn du har da!!Ser på begge, mest på babyplan, men rosa på begge.
Håper inderlig på terminspire til dere!!!
Lang trening selv om jeg er ute av det nå vet duSkikkelig streksyn du har da!!
Lang trening selv men denne gangen feilet denLang trening selv om jeg er ute av det nå vet du
Tusen takk.Lang trening selv men denne gangen feilet den
Ja du slapp lett unna denne gangen Så velfortjent
Det skjønner jeg etter den lange veien på forrige.Tusen takk.
Tok litt tid å komme over sjokket gitt.
Jeg har jo innimellom lurt på om tlf min legger på ekstra strek da..
TakkSer ikke noe, men håper for i morgen! Bra jobbet med vekten!
Håper det blir sterkere snartSer på babyplan
Ikke så mye å seSer dessverre ikke så mye, men krysser alt
Blir spennende å se hva testene sier i morgen jaOhh.... Spent på ny i morgen!