Det største ønske

Litt TMI så er dere advart :P
Var på do og da hadde jeg blødd ut i trusa. Det har aldri skjedd så tidlig i dpo land, ikke før forventet mens. Litt rosa og brunt. Kom noen biter/slimaktig og litt rosa i do. Kan kanskje være Crinone rester? Måtte veldig på do rett etter også og da var det litt brunt bare på papiret. Så ser ut som det har roet seg. Hadde også en slags mensmurring men ikke det likevel på en måte. Blir noen spennende dager fremover nå altså :)

Blir spennende å se når jeg eventuelt får testet med digital om det er noe forskjell på de som er gått ut på dato eller ikke. Kanskje jeg bare bruker de gamle digitale for gøy for å bruke de opp :D
Å ja.
Er man testetøs så er man!

Dette er spennende altså! Kanskje festeblødning?

I dag har jeg vært så trøtt. Tungt å våkne i morges/formiddag :rolleyes: og sov også en halv times tid på sofaen i ettermiddag, tungt å våkne da også. Har kjent stikk og begynner å bli litt øm i det høyre brystet. Kjent en stråling som går på tvers over venstre lår :wacky: Er litt gassy.
Blødningen er helt borte så blir spennende å se hva som skjer fremover.

Absolutt spennende!

PP46 - CD19 - 5DPO
Dag 4 med Crinone og babyklister
7 dager siden Ovitrelle

Da har jeg tatt tester for å sjekke hvordan det står til mht hcg restene etter sprøyta. Litt mer enn jeg håpte så blir kanskje en ny test på torsdag (10 dager etter sprøyta) for å sjekke. Syns de er litt sterkere i virkeligheten, dårlig bilde. Bare nesten tre timer siden siste dobesøk. Men da har jeg hvertfall noe å gå ut i fra på lørdag :)

0C937426-ABB7-4120-ACAC-E483B372FC3E.jpeg
5E9B743D-455E-4DAD-9E97-4DED1FF7D015.jpeg

Last edited:
PP46 - CD22 - 8DPO
Dag 7 med Crinone og babyklister
10 dager siden Ovitrelle

Tok tester i dag også og testene er veldig nært negativ. Ser litt på de enda men veldig svakt. Så håper at det kommer en tydeligere strek i løpet av helga/begynnelsen av neste uke :)
Har en følelse av at det ikke klaffet selv om jeg håper selvfølgelig at det gjør det.
Veldig trøtt i dag og har fått ømme bryst. Håper det er symptomer på en liten spire ❤️

D2DD7B29-4850-48FA-9C9A-35B235CBEEB0.jpeg
94B62DD7-2F8A-47DA-9B44-AE1BCF26408F.jpeg

Jeg er dårlig på å legge igjen spor for tiden, men er innom for å følge med på hvordan det går, og heier i kulissene! Krysser fingre og tær for to fine streker i løpet av de neste dagene :Heartred

Jeg er dårlig på å legge igjen spor for tiden, men er innom for å følge med på hvordan det går, og heier i kulissene! Krysser fingre og tær for to fine streker i løpet av de neste dagene :Heartred
Som om jeg skulle skrevet det selv. Følger med å heier veeldig <3

Heier på egget :D ❤️

Heier på sterke tester fremover

Håper de blir sterke og fine utover nå

Testet? :)

Tusen takk ❤️ Håper ❤️

Back
Topp