Det største ønske

PP46 - CD12

Ser kanskje ut til at EL testene er positive i dag. Tenker jeg skal dobbelsjekke i kveld med nye tester så jeg er sikker, og så blir sprøyta satt i kveld. Har ikke brukt å få positiv EL test før på CD 13 ved bruk av Letrozol så var ikke helt forberedt på at testen skulle være positiv i dag.
Tenkte jeg skulle starte tempinga i dag men glemte det. Får prøve på igjen i morgen :) Ikke det at jeg får noe kryss i FF men greit å se når temphoppet skjer så jeg kan begynne på Crinone.

Vis vedlegget 305992

Den øverste testen er Helm tester som gikk ut i nov i fjor. Den nederste er Make Sure.
Oy oy, se der ja :D
Happy humping ;)

Tok nye tester på kvelden og da var det ingen tvil om at de var positiv så da ble sprøyta satt. Har kjent litt ekstra i ettermiddag/kveld at noe skjer i eggstokkene så nå må gullegget gjøre seg klar til å slippe og møte svømmerne for så å feste seg godt fast og bli i 9 måneder ❤️

5A40B2F3-2CB4-42D4-9626-3D8E8990FA02.jpeg

Tok nye tester på kvelden og da var det ingen tvil om at de var positiv så da ble sprøyta satt. Har kjent litt ekstra i ettermiddag/kveld at noe skjer i eggstokkene så nå må gullegget gjøre seg klar til å slippe og møte svømmerne for så å feste seg godt fast og bli i 9 måneder ❤️

Vis vedlegget 306012
Håper sånn

Vis vedlegget 306012
Ja! Som jeg håper for deg nå altså! :smiley-angelic001 :Heartred

Ingen tvil

Krysser alt jeg har. Virkelig!

Ingen tvil der nei!
Håper inderlig at det går nå!

PP46 - CD14

Jeg håpte at tempen skulle hoppe opp i dag siden jeg følte mye mageknip følelse i eggstokkene og i områdene rundt i natt og tenkte at det var EL. Men nei den stupte. Været har slått om så det var veldig kaldt på rommet i morges og jeg var kald så kanskje derfor. La meg godt under dyna og sov et par timer til og da var tempen gått 0,5 opp. Det var den tempen jeg håpte skulle komme først. Satser på at hoppet kommer i morgen. Nå er det ca 50 timer siden sprøyten var satt så da skal EL komme senest i kveld.
For første gang etter at jeg startet med å bruke Ovitrelle så har jeg hatt en slags gravidfølelse, og egget har nettopp sluppet. Hatt følelsen et par dager nå. Vært kvalm i dag, trøtt (de siste dagene). Føler jeg kanskje brygger på noe også, jeg som ikke bruker å være syk. Får se om det kommer noen flere symptomer og om de er reelle eller om det bare er sprøyta som tuller med meg :)

2A92661E-B856-4A5F-A956-BEB4EF14AA35.jpeg

Last edited:
Håper!

Back
Topp