lillyzilly
Forumet er livet
Masse lykke til med ny pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oy oy, se der jaPP46 - CD12
Ser kanskje ut til at EL testene er positive i dag. Tenker jeg skal dobbelsjekke i kveld med nye tester så jeg er sikker, og så blir sprøyta satt i kveld. Har ikke brukt å få positiv EL test før på CD 13 ved bruk av Letrozol så var ikke helt forberedt på at testen skulle være positiv i dag.
Tenkte jeg skulle starte tempinga i dag men glemte det. Får prøve på igjen i morgen Ikke det at jeg får noe kryss i FF men greit å se når temphoppet skjer så jeg kan begynne på Crinone.
Vis vedlegget 305992
Den øverste testen er Helm tester som gikk ut i nov i fjor. Den nederste er Make Sure.
TakkMasse lykke til med ny pp
TakkerOy oy, se der ja
Happy humping
Håper sånnTok nye tester på kvelden og da var det ingen tvil om at de var positiv så da ble sprøyta satt. Har kjent litt ekstra i ettermiddag/kveld at noe skjer i eggstokkene så nå må gullegget gjøre seg klar til å slippe og møte svømmerne for så å feste seg godt fast og bli i 9 måneder
Vis vedlegget 306012
Ja! Som jeg håper for deg nå altså!Tok nye tester på kvelden og da var det ingen tvil om at de var positiv så da ble sprøyta satt. Har kjent litt ekstra i ettermiddag/kveld at noe skjer i eggstokkene så nå må gullegget gjøre seg klar til å slippe og møte svømmerne for så å feste seg godt fast og bli i 9 måneder
Vis vedlegget 306012
Håper sånn
Ja! Som jeg håper for deg nå altså!
Ingen tvil
Krysser alt jeg har. Virkelig!
Håper!!! Tusen takkIngen tvil der nei!
Håper inderlig at det går nå!
Masse lykke til ❤Tok nye tester på kvelden og da var det ingen tvil om at de var positiv så da ble sprøyta satt. Har kjent litt ekstra i ettermiddag/kveld at noe skjer i eggstokkene så nå må gullegget gjøre seg klar til å slippe og møte svømmerne for så å feste seg godt fast og bli i 9 måneder
Vis vedlegget 306012
Lykke til
Lykke til!
Lykke til
Masse lykke til ❤
Tusen takkLykke til!
TakkLykke til