Det største ønske

PP46 - CD15 - 1DPO

Endelig i dpo land :) Selv om positiv EL test kom en dag tidligere så kom ikke EL en dag tidligere. Helt greit det :)
Var litt av et hopp tempen gjorde i dag. Var bare etter 3 timers søvn og måtte veldig på do så da ble tempinga litt over en time for tidlig. Var veldig varm også. Sovnet igjen og våknet etter nye 3 timers søvn og da følte jeg meg kald men tempen var nesten like høy så da er det forhåpentligvis reell temp. Da blir det testing lørdag neste uke. Er da 10 dpo og 12 dager siden sprøyta var satt så da burde all hcg fra den være ute.
Håper så inderlig at det blir positive tester, og som holder seg positiv. Ikke streker som forsvinner like brått som de kom. Hadde glemt helt hvordan de testene jeg hadde tidligere i år så ut så kikket på de i natt. Det var så fine og tydelige tester og ingen tvil om en spire men så forsvant de rett etter. Denne gangen skal det sitte!!

4D0CC288-941F-4AE0-AFEC-6CC8D93DBD7B.jpeg

Det var et bra hopp ja.
Det var det. Hadde kanskje håpt at det hvertfall kom til 36,7 men dette var litt mer enn jeg var forberedt på :D

Følger med i spenning altså!

PP46 - CD16 - 2DPO
Dag 1 med Crinone og babyklister

I dag startet jeg på Crinone og babyklister. Kommer til å ta en test på mandag for å se hvor mye det er igjen av sprøyta. Da har det gått en uke siden sprøyta var satt så håper mesteparten er ute til da :)
Fått bestilt tidligtester i dag fra babyplan siden det var ganske så tomt. Optimistisk som jeg er så bestilte jeg noen digitale også :D Har tre digitale tester her hjemme men de gikk ut i april og mai i år. Vet ikke hvordan de er når det har gått ut på dato, om de viser falsk positiv eller falsk negativ? Har jo noen EL tester som gikk ut i november i fjor men de er like gode enda så kanskje det ikke har noe å si?

Har ikke prøvd digitale som har gått ut på dato, men babyplan tidlig...

Har ikke prøvd digitale som har gått ut på dato, men babyplan tidlig...
Blir spennende å se når jeg eventuelt får testet med digital om det er noe forskjell på de som er gått ut på dato eller ikke. Kanskje jeg bare bruker de gamle digitale for gøy for å bruke de opp :D

Tror ikke datoen har så mye å si, jeg har tidligere brukt tester som var flere år over dato:hilarious:
Gikk greit det også;)

Gleder meg til testetid hos deg nå:D

PP46 - CD18 - 4DPO
Dag 3 med Crinone og babyklister

I natt kjente jeg en rar følelse i høyre lår. Tenkte ikke så mye over det egentlig før nå i dag. Når jeg skulle sette Crinone så kom det blod på aplikatoren. Har fått det en gang før tidlig i dpo land og det var første gang jeg brukte det. Vet at slimhinnene kan bli litt skjøre ved bruk av Crinone men det er jo så lenge siden det skjedde sist så tenkte at kroppen er vant til det nå. Så kom tanken om kanskje en festeblødning?? Og det var da jeg satte sammen følelsen i låret med at det kanskje var pga festing?? Lov å håpe :D

Tror ikke datoen har så mye å si, jeg har tidligere brukt tester som var flere år over dato:hilarious:
Gikk greit det også;)

Gleder meg til testetid hos deg nå:D
:D De må vel bare sette en dato sikkert, som med alt annet.

Gleder meg jeg også, men det blir noen lange dager kjenner jeg nå selv om disse dagene hittil har gått fort.

:D De må vel bare sette en dato sikkert, som med alt annet.

Gleder meg jeg også, men det blir noen lange dager kjenner jeg nå selv om disse dagene hittil har gått fort.
Som 1000 år gammelt Himalaya salt som går ut om 3mnd:laughing002

Plutselig er teste dagen her, å følge deg gjør at tiden samtidig går fortere for meg ;)

Som 1000 år gammelt Himalaya salt som går ut om 3mnd:laughing002

Plutselig er teste dagen her, å følge deg gjør at tiden samtidig går fortere for meg ;)
Nettopp :hilarious:

Første test i morgen for å se om hvordan ståe er etter sprøyta. Får holde meg litt opptatt neste uke så går det nok fort :)
❤️

Back
Topp