Det største ønske

Jeg håper den dagen kommer snart.
 
I dag kom alle testene jeg bestilte. Nok for noen måneder med testing. Fristet til å bestille enda en pakke men må tenke på det litt :D Har mange digitale jeg aldri får brukt så nå er det på tide men positiv test snart så jeg får brukt de også :)

TR har vært grei med meg i dag, håper det fortsetter sånn de neste to dagene :)

594D673F-8A56-4516-A08A-5C35B3B50562.jpeg
 
Takk ❤️ Ikke alltid den optimismen er der, men prøver :) En dag skal vi begge være så heldige å få flytte inn i terminforum ❤️
Oss to i juni2020:Heartbigred
Uansett din positivitet smitter til denne pessimisten:thumleft
 
Klem til verdens mest fortjente minime- mamma :Heartred snart sitter den:Heartred
 
PP47 - CD2

Kjedelig å starte på nytt igjen men sånn er livet. Et lite håp om at det klaffer denne pp. Hadde vært kjekt at det hadde klaffet ved en "ta det som det kommer" pp :D
Blir å ta bidronninggelé, Silicea og Q10 nå før EL, ingenting etterpå, muligens babyklister men får se.

Registrering av vekt i slankekrigen i dag og nye 1,1kg ned fra forrige uke. I går var det -1,5 men TR "happened" :p Så er kjempefornøyd med så mye nedgang selv om TR kom. Som regel går jeg opp. Skeiet litt (mye) ut i dag men må blir det skjerpings igjen :)


Edit: Dette ble visst mitt 60 000. innlegg her på forumet :woot:
 
Last edited:
Skravlebøtte....

Veldig kjekt å ha deg her og at du er aktiv
 
Skravlebøtte....

Veldig kjekt å ha deg her og at du er aktiv
Er nok det, blitt en del skravling de siste tre årene :p
Kjekt å være her inne med så mange flotte mennesker ❤️
 
Innom en tirsdagskveld, og bare ønsker deg en fin uke! :dance008
 
Hvordan står det til med deg? :)
Går greit. Har vært dårlig den siste uka men heldigvis på bedringens vei selv om det henger litt igjen i kroppen. Klar for ny pp og håper på et lite mirakel at det skal sitte denne gangen :)
 
Går greit. Har vært dårlig den siste uka men heldigvis på bedringens vei selv om det henger litt igjen i kroppen. Klar for ny pp og håper på et lite mirakel at det skal sitte denne gangen :)
Håper du er frisk nå:Heartbigred og har hatt en fin helg:happy:
 
Måtte innom og se hvordan det står til meg deg. Sikkert lurt/godt å ha en pause pp iblant.
 
Back
Topp