Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Håper!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo faktisk være 10dpo ogsåPP47 - CD22 - ukjent DPO
I går kveld så fikk jeg en mensfølelse og samtidig veldig rar følelse nedover hele høyre lår. Senere på kvelden så kjente jeg en slags stikning ved høyre eggstokk. Sov over 2 timer på sofaen i går ettermiddag fordi jeg var så trøtt Fortsatt ømme bryst. Føler denne "ta det som det kommer" pp er litt annerledes enn tidligere spesielt siden jeg ikke har hatt de typiske EL ilningene og derfor ikke har noen peiling på når EL eventuelt var. I følge EL slim så kan jeg være opp til 7-8 dpo men vet jo ikke sikkert, kan jo være kortere også.
Veien fremover akkurat nå er å fortsette på Letrozol og jobbe med vektnedgang.Hvordan ser veien ut for dere fremover nå?
Ja, jeg håper med alt jeg har, at det holder med forsøket i desember!
Takk Me tooHåper!
Det kan jeg være, ikke helt umuligDu kan jo faktisk være 10dpo også
Har du testet?
Jeg har skikkelig godfølelse for deg nå
Det blir i morgenTest test test
Det blir i morgen
Spennende og nervepirrende
Jeg har lest dagboken din og må bare si fy søren du er sterk. Håper virkelig at det er din tur snart, såå velfortjent. Her vil jeg følge med ❤PP47 - CD25 - ukjent DPO
Ingen test i dag siden jeg ikke vet helt hvor jeg er i syklusen, men blir nok en i morgen tenker jeg. Da er det to dager til muligens IKM. Fortsatt veldig ømme bryst. Det jeg glemte å skrive i går var at jeg har hatt litt utflod de siste dagene, siden tirsdag/onsdag kanskje. Bruker jo å ikke ha noe i dpo land så litt uvanlig.
I går var jeg veldig trøtt. Sov 9 timer på natta. Vi dro ut en tur og på vei hjem så sovnet jeg i bilen ikke langt unna huset. Når vi kom hjem så sov jeg to timer på sofaen. Det er noe i kroppen min som herjer, men hva det er er jeg ikke sikker på. Håper jo det er en spire da
Drømte i natt at jeg fikk ei lita skjønn jente
Da satser vi på at du er sanndrømtPP47 - CD25 - ukjent DPO
Ingen test i dag siden jeg ikke vet helt hvor jeg er i syklusen, men blir nok en i morgen tenker jeg. Da er det to dager til muligens IKM. Fortsatt veldig ømme bryst. Det jeg glemte å skrive i går var at jeg har hatt litt utflod de siste dagene, siden tirsdag/onsdag kanskje. Bruker jo å ikke ha noe i dpo land så litt uvanlig.
I går var jeg veldig trøtt. Sov 9 timer på natta. Vi dro ut en tur og på vei hjem så sovnet jeg i bilen ikke langt unna huset. Når vi kom hjem så sov jeg to timer på sofaen. Det er noe i kroppen min som herjer, men hva det er er jeg ikke sikker på. Håper jo det er en spire da
Drømte i natt at jeg fikk ei lita skjønn jente
Jeg vil ikke gi falske forhåpninger her, men jeg syns jeg skimter noe på den nederste altså. Det KAN være streksyn eller bildekvalitet som gjør det. Krysser fingrene for at du er sanndrømt!PP47 - CD24 - ukjent DPO
Nei her var det ikke noe å se på testene. Fortsatt et lite håp. Brystene mine er veldig ømme, men utenom det ingen symptomer.
Vis vedlegget 308943 Vis vedlegget 308944
Så kjekt at du har lest dagboken og vil følge med her inne på denne lange veien til en spire TakkJeg har lest dagboken din og må bare si fy søren du er sterk. Håper virkelig at det er din tur snart, såå velfortjent. Her vil jeg følge med ❤
Håper jeg ogsåHåper drømmen din går i oppfyllelse
Satser på det Blir spennende å se hva testen viser de neste dagene.Da satser vi på at du er sanndrømt