Det største ønske

Krysser fingrene!

PP48 - CD19 - 3DPO
Dag 1 med Crinone

I går fikk vi oss en fin tur i nærmiljøet, utforsket litt og nøt det fine høstværet. Og så ble det et godt bad å varme seg i litt senere på kvelden. Badesalt og en bok å lese i. Slappet helt av :) En god søndag selv om formen ikke var på topp.
7C8F6971-A2B4-452D-9FC5-C6A50AE78E66.jpeg

I dag startet dagen med temping. Fortsatt veldig høy og fikk kryss i FF. Begynte på Crinone i dag og da jeg tok ut applikatoren så var det mørkerødt på den. Var også litt på papiret når jeg var på do litt utover dagen men borte på kvelden. Kan det være festeblødning? Kan jo ikke være irritasjon fra Crinone siden jeg startet med det i dag. Hadde også litt mens murringer. Hvilepulsen gikk ned et hakk i dag, satser på at den spretter opp i morgen. Men litt tidlig med en eventuell festeblødning 3dpo da...

B119834B-F50D-413C-A0BA-70251DD4DA1C.jpeg 484B2DF3-5FAD-42E6-A6BD-AA8D58E8FDEC.jpeg

Vasket litt musselin stoff jeg har bestilt som skal bli en del av en bitering. Mye stoff igjen så da blir det kanskje en koseklut eller noe annet til en fremtidig baby :)
Bare én uke til testing :) Blir spennende å se om det klaffer denne gangen.

Last edited:
PP48 - CD20 - 4DPO
Dag 2 med Crinone
Dag 1 med babyklister

Liten heads up, muligens litt TMI :wacky:

Når jeg la meg i natt, så kjente jeg en sterk mensfølelse. Hadde jeg ikke visst hvor i syklusen jeg var så hadde jeg trodd at TR var på vei. Etter hvert roet det seg. Når jeg skulle legge meg til å sove så kom den tilbake. Fikk sovet og sov godt i natt :) Var noen ganger på do i løpet av natta og morgenen, virker som kroppen slipper på en del vann, ingen blødninger i det hele tatt. Sto opp og gikk på do, ingenting. Satte Crinone og da var det en del blod på applikatoren. Tenkte at da får jeg ta på meg et bind i dag. Men før jeg fikk ordnet det så kjente jeg at det plutselig rant noe nedover lårene. Har aldri opplevd at blod har rent nedover lårene før, heller ikke ved begynnende mens. Mensfølelsen startet igjen i dag men ikke like sterke som i natt. Kan dette være festeblødning?? Blir jo litt optimistisk men også bekymret for at dette kanskje ble en super kort syklus og at det er mensen som er på vei/kommet.

Sulten og kvalm i dag. Var sulten før jeg la meg i natt også så måtte lage meg litt mat.

Last edited:
Kan være du har kommet borti og kuttet deg med aplikatoren, de er ikke alltid snille og greie...

Kan være du har kommet borti og kuttet deg med aplikatoren, de er ikke alltid snille og greie...
Kan hende men Crinone applikatoren er sånn engangs som har Crinonen inni røret, og det er ingen harde kanter. Røret er butt med et lite hull midt på øverst.

Kan hende men Crinone applikatoren er sånn engangs som har Crinonen inni røret, og det er ingen harde kanter. Røret er butt med et lite hull midt på øverst.
Joda, vet sånn ca hvordan den ser ut, men man vet aldri om de er støpt dårlig :p

Joda, vet sånn ca hvordan den ser ut, men man vet aldri om de er støpt dårlig :p
Det er sant :) Så ikke ut som om noe var ødelagt men skal vel ikke mye marginer til når man er borti et sånt skjørt område.

Skal omtrent ikke noe som helst til :p
Bare så rart siden jeg har brukt det en stund og bare hatt en liten blødning et par ganger/dager før. Når jeg startet med Crinone og for et par pp siden. Så hvorfor skulle det være så skjørt denne gangen... Lov å håper på skjøre slimhinner fordi jeg er gravid :D

Heldigvis var det bare med den blødningen i morges, bare litt rester utover dagen. Blir spennende hva som skjer i morgen.
Mensfølelsen har vært av og på i hele dag, og nå kjenner jeg den litt sterkere.
Vært kvalm mesteparten av dagen. Bedre når jeg spiser og så kommer det tilbake.
Trøtt og kunne lagt meg allerede kl 20 men det er litt for tidlig :D
Ilinger ute ved venstre lysk.
Bare 6 dager til testing :happy:

Last edited:
Heldigvis var det bare med den blødningen i morges, bare litt rester utover dagen. Blir spennende hva som skjer i morgen.
Mensfølelsen har vært av og på i hele dag, og nå kjenner jeg den litt sterkere.
Vært kvalm mesteparten av dagen. Bedre når jeg spiser og så kommer det tilbake.
Trøtt og kunne lagt meg allerede kl 20 men det er litt for tidlig :D
Ilinger ute ved venstre lysk.
Bare 6 dager til testing :happy:
Det med trøtthet er et godt tegn, jeg er super optimistisk for deg :D

Det med trøtthet er et godt tegn, jeg er super optimistisk for deg :D
Bra noen er super optimistisk :D Jeg er litt optimistisk, men vet så altfor godt at det sikkert ikke går veien. Men en gang må det jo gå rett vei :)
I forhold til trøtthet så var det visst et tegn på hvor jeg var i syklusen i følge mannen. Ikke nødvendigvis gravid men bare dpo symptomer.

Bra noen er super optimistisk :D Jeg er litt optimistisk, men vet så altfor godt at det sikkert ikke går veien. Men en gang må det jo gå rett vei :)
I forhold til trøtthet så var det visst et tegn på hvor jeg var i syklusen i følge mannen. Ikke nødvendigvis gravid men bare dpo symptomer.
Jeg er nok mere optimistisk på dine vegne enn mine;)
Synes mannen din var vel realistisk, litt håp må man ha:D

Back
Topp