Det hadde jo vært helt supertSommerbaby, det må du bare få
Lov å ha litt opp og nedturer, formen kan ikke være på topp hele tiden. Stor klem og en fin helg til deg![]()
Bare at jeg har følt at formen har vært dårlig lenge, men håper på bedre dager snart

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jo vært helt supertSommerbaby, det må du bare få
Lov å ha litt opp og nedturer, formen kan ikke være på topp hele tiden. Stor klem og en fin helg til deg![]()

Jeg skjønner godt, jeg har vært sykmeldt og er delvis tilbake i jobb. Noen ganger må man bare sette seg selv først, hva gjør du for å finne glede?Det hadde jo vært helt supert
Bare at jeg har følt at formen har vært dårlig lenge, men håper på bedre dager snartStor klem til deg også og håper du har en fin helg
![]()
Små gleder her og der men mye av hverdagen går i det samme siden helsa og formen ikke er på topp. Har div hobbyer jeg driver med innimellom så har vurdert å starte litt på det igjen. Har nettopp kjøpt masse mønster fra stoff og stil så får sy noe derfraJeg skjønner godt, jeg har vært sykmeldt og er delvis tilbake i jobb. Noen ganger må man bare sette seg selv først, hva gjør du for å finne glede?
Ellers sånn fysisk, har du sjekket vitaminnivåer? Lite B og D vitaminer gjør at en virkelig føler seg dårlig.
Hvordan går det med deg nå?Små gleder her og der men mye av hverdagen går i det samme siden helsa og formen ikke er på topp. Har div hobbyer jeg driver med innimellom så har vurdert å starte litt på det igjen. Har nettopp kjøpt masse mønster fra stoff og stil så får sy noe derfra
Har ikke sjekket alle vitaminer men d-vit har jeg tatt. Har lavt av det men går på tilskudd. Tar også tilskudd av B-vitamin. Vurderer å sjekke B12 og se om jeg trenger den sprøyta.
Så flott at du klarer å komme deg litt tilbake på jobb da! Godt å komme seg ut blant folk.
Går greit, noen ganger bedre og noen ganger det samme. Tok blodprøve i dag for å sjekke bl.a B12 så blir spennende å se hva prøven sier. Forhåpentlig bedre etterhvert. Ikke helt i form i dag men hvert ute å shoppet litt i dag når jeg likevel var i byenHvordan går det med deg nå?
TakkSender deg masse gode og varme tanker![]()
Tror EL var i går. Kjente en iling først i venstre eggstokk så i høyre litt senere. Tenkte at EL skjedde da Fra høyre side siden det kjentes sterkest

EnigHeia gullegget (eller eggene)![]()

Takk! Tar i mot alle gulleggene jeg fårHeia gullegget (eller eggene)![]()
Kanskje detEnig
Kanskje det er to egg som slippes denne gangen
TakkHeier på deg!!

Håper detGullegg![]()