Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir det Ser svak strek på testene når de nå har tørket så håper det er noe der, bare at det tar litt tid.Blir spennende å se dagene fremover da!
En god idé det Har av og til fått positiv test på kveld og ikke på morgenen.Skal ikke teste på kveld da? Jeg har mye bedre erfaring med det. Og som du sier, fortsatt tidlig! Jeg håper virkelig det har blitt klaff nå, særlig når symptomene er så annerledes.
Det gjør du vel Kanskje det blir det??? Får se hvordan kvelden blir førstHeier på test ikveld
Det gjør du vel Kanskje det blir det??? Får se hvordan kvelden blir først
Så spennende! Da jeg var gravid i vår, så jeg også streker som syntes etter tørking og det var en graviditet der.Ser på testene nå etter at de har tørket at det er noe der, en strek. Tydeligere på babyplan, men nesten umulig å få med på bilde. Ja vet at man ikke skal se på de etter tiden
Har tenkt å kveldsteste i morgen. Da jeg fikk sterke positive tester i august i fjor (pp32) var testene ultrasvake på morgenen 11dpo men sterk på kvelden, for så å bli borte neste dag. Men håper at hvis jeg får sterke tester denne gangen så skal det ikke forsvinne, det må jo sitte snart for oss
Fikk en liten strekk i høyre side i sted.
Sovnet etter testinga i morges og drømte at jeg tok en ny test. I drømmen sovnet jeg rett etter testinga så fikk ikke se svaret men mannen vekte meg og jeg så to fine streker Visste ikke hvor lenge jeg hadde sovet men testen var fremdeles våt så var vel et par minutter jeg dubbet av.
Håper jeg får oppleve test med to fine streker i virkeligheten snart og at det ikke bare er i drømmene jeg får det!
Kjekt detMå jo leve gjennom andre når jeg ikke prøver selv Babysjukkkkkkk
Håper det er noe på gang.Så spennende! Da jeg var gravid i vår, så jeg også streker som syntes etter tørking og det var en graviditet der.
Håper sånn for deg altså, du fortjener det så veldig nå!
Det blir nok mest sannsynlig detSniker meg til et håp om test i kveld
SignererÅh, javel. Vi mister ikke motet likevel. Da håper vi de neste testene blir bedre
EnigÅh, javel. Vi mister ikke motet likevel. Da håper vi de neste testene blir bedre
Åh, javel. Vi mister ikke motet likevel. Da håper vi de neste testene blir bedre
Signerer
Håper litt tilEnig