Det største ønske

Skal ikke teste på kveld da? Jeg har mye bedre erfaring med det. :) Og som du sier, fortsatt tidlig! Jeg håper virkelig det har blitt klaff nå, særlig når symptomene er så annerledes.

Blir spennende å se dagene fremover da!
Det blir det :) Ser svak strek på testene når de nå har tørket så håper det er noe der, bare at det tar litt tid.

Skal ikke teste på kveld da? Jeg har mye bedre erfaring med det. :) Og som du sier, fortsatt tidlig! Jeg håper virkelig det har blitt klaff nå, særlig når symptomene er så annerledes.
En god idé det :) Har av og til fått positiv test på kveld og ikke på morgenen.
Takk ❤️

Heier på test ikveld :D

Ser på testene nå etter at de har tørket at det er noe der, en strek. Tydeligere på babyplan, men nesten umulig å få med på bilde. Ja vet at man ikke skal se på de etter tiden ;)
Har tenkt å kveldsteste i morgen. Da jeg fikk sterke positive tester i august i fjor (pp32) var testene ultrasvake på morgenen 11dpo men sterk på kvelden, for så å bli borte neste dag. Men håper at hvis jeg får sterke tester denne gangen så skal det ikke forsvinne, det må jo sitte snart for oss ❤️
Fikk en liten strekk i høyre side i sted.
Sovnet etter testinga i morges og drømte at jeg tok en ny test. I drømmen sovnet jeg rett etter testinga så fikk ikke se svaret men mannen vekte meg og jeg så to fine streker :) Visste ikke hvor lenge jeg hadde sovet men testen var fremdeles våt så var vel et par minutter jeg dubbet av.
Håper jeg får oppleve test med to fine streker i virkeligheten snart og at det ikke bare er i drømmene jeg får det!

Ser på testene nå etter at de har tørket at det er noe der, en strek. Tydeligere på babyplan, men nesten umulig å få med på bilde. Ja vet at man ikke skal se på de etter tiden ;)
Har tenkt å kveldsteste i morgen. Da jeg fikk sterke positive tester i august i fjor (pp32) var testene ultrasvake på morgenen 11dpo men sterk på kvelden, for så å bli borte neste dag. Men håper at hvis jeg får sterke tester denne gangen så skal det ikke forsvinne, det må jo sitte snart for oss ❤️
Fikk en liten strekk i høyre side i sted.
Sovnet etter testinga i morges og drømte at jeg tok en ny test. I drømmen sovnet jeg rett etter testinga så fikk ikke se svaret men mannen vekte meg og jeg så to fine streker :) Visste ikke hvor lenge jeg hadde sovet men testen var fremdeles våt så var vel et par minutter jeg dubbet av.
Håper jeg får oppleve test med to fine streker i virkeligheten snart og at det ikke bare er i drømmene jeg får det!
Så spennende! :D Da jeg var gravid i vår, så jeg også streker som syntes etter tørking og det var en graviditet der.
Håper sånn for deg altså, du fortjener det så veldig nå!❤️

Så spennende! :D Da jeg var gravid i vår, så jeg også streker som syntes etter tørking og det var en graviditet der.
Håper sånn for deg altså, du fortjener det så veldig nå!❤️
Håper det er noe på gang.
Takk :Heartred

Jeg som trodde jeg endelig var ferdig med blødningene men den gang ei... Fikk en dag uten noe men i dag når jeg satte Crinone så var det mye. Mer på applikatoren enn på tirsdag når jeg blødde mye når den ble satt. Har lært så satte meg rett tilbake på do så det slapp å renne nedover lårene mine en gang til :wacky:
Kvalm og litt mensfølelse.

Last edited:
Kveldens tester var heller ikke noe å skryte av. Kanskje skimte et eller annet i virkeligheten langt langt der bak på babyplan men vil si den er blenda.
Kvalmere i kveld og måtte ty til litt salte kjeks og ømmere bryst.

A0E6A0E5-AB66-4BBE-A337-7A3CAC2E68DD.jpeg
05D00C98-3CA9-4655-AB6A-88DB3F353CA2.jpeg

Back
Topp