Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Håper litt til!Stor klem, håper i det lengste på et julemirakel!
Var ikke helt plana at testen skulle bli sånn. Men vi gir ikke opp.Åhh, det var ikke sånn en test jeg ville se.
Håper på en god dag for deg
Stor klem
Fortsetter å håpe for deg
Så skuffende, og så midt i jula
Klem
Takk Var ikke akkurat dette resultatet jeg ønsket meg denne pp heller men gir ikke opp enda.Sender deg en stor klem
Takk Syns det er veldig rart selv med plutselig økning til negativ/nesten negativ dagen etter så vet ikke hva denne kroppen holder på med. Går ut i fra kjemiske, også fordi TR er gjerne en dag eller to forsinket. Hadde vært kjekt om det hadde funnes et lite apparat hjemme som man kan måle hcg på, slik som blodsukkeretNei, så kjipt!! Jeg fatter ikke at det går an å få så sterke streker, for så at de blir helt blenda igjen med en gang. Hadde vært interessant og tatt HCG-blodprøve neste gang du får en sånn strek. For å se om det er feil ved testen eller at det faktisk er kjemiske du har. Jeg tror det siste. Nei, søren heller altså. Sender deg en god klem
Helt enig! Du hadde blitt rik om du hadde funnet opp noe såntTakk Syns det er veldig rart selv med plutselig økning til negativ/nesten negativ dagen etter så vet ikke hva denne kroppen holder på med. Går ut i fra kjemiske, også fordi TR er gjerne en dag eller to forsinket. Hadde vært kjekt om det hadde funnes et lite apparat hjemme som man kan måle hcg på, slik som blodsukkeret
Hadde sikkert blitt det Og lettet trykket på laboratorieneHelt enig! Du hadde blitt rik om du hadde funnet opp noe sånt