Det største ønske

Åhh, det var ikke sånn en test jeg ville se.

Håper på en god dag for deg

PP50 - CD26 - 13DPO

Da ser det ikke ut til at det klaffet denne gangen heller :( Fortsatt to-tre dager til IKM så alt kan skje men lite tro på det nå.
Testet i går og nesten med en gang så kom det en svak strek på den blå testen. Håpte veldig at den skulle bli sterkere men det ble den ikke. En god stund etter fristen så var den så og si blenda. Babyplan så jeg en antydning innen fristen men en god stund etterpå var den litt tydeligere. Dagens test var blenda. Ingen antydning til noe etter fristen heller.
I går begynte jeg å få litt ømme bryst og i dag ømme nipler. Varm og kald om hverandre.

Stor klem
Fortsetter å håpe for deg❤️

Nei, så kjipt!! Jeg fatter ikke at det går an å få så sterke streker, for så at de blir helt blenda igjen med en gang. Hadde vært interessant og tatt HCG-blodprøve neste gang du får en sånn strek. For å se om det er feil ved testen eller at det faktisk er kjemiske du har. Jeg tror det siste. Nei, søren heller altså. Sender deg en god klem ❤️❤️

Nei, så kjipt!! Jeg fatter ikke at det går an å få så sterke streker, for så at de blir helt blenda igjen med en gang. Hadde vært interessant og tatt HCG-blodprøve neste gang du får en sånn strek. For å se om det er feil ved testen eller at det faktisk er kjemiske du har. Jeg tror det siste. Nei, søren heller altså. Sender deg en god klem ❤️❤️
Takk ❤️ Syns det er veldig rart selv med plutselig økning til negativ/nesten negativ dagen etter så vet ikke hva denne kroppen holder på med. Går ut i fra kjemiske, også fordi TR er gjerne en dag eller to forsinket. Hadde vært kjekt om det hadde funnes et lite apparat hjemme som man kan måle hcg på, slik som blodsukkeret :D

PP50 - CD27 - 14DPO

Ingen tegn til TR enda. Så håper i det lengste selv om testene er blenda hvit. Også etter tiden, ingen antydning i det hele tatt til noen strek.
I går kjente jeg mange ilinger og stikk i eggstokkområdene, ut i lysken og ned i høyre lår. Trykk i venstre side opp mot hofta.
I dag har jeg kjent stikk i livmorområdet. Svakt ømmere bryst.

Takk ❤️ Syns det er veldig rart selv med plutselig økning til negativ/nesten negativ dagen etter så vet ikke hva denne kroppen holder på med. Går ut i fra kjemiske, også fordi TR er gjerne en dag eller to forsinket. Hadde vært kjekt om det hadde funnes et lite apparat hjemme som man kan måle hcg på, slik som blodsukkeret :D
Helt enig! Du hadde blitt rik om du hadde funnet opp noe sånt :hilarious:

PP50 - CD28 - 15DPO / PP51 - CD1

Da ser det kanskje ut til at TR er på vei. Rosa på papiret og begynnende kramper. Når jeg la meg i natt så kjente jeg et sterkt trykk på venstre side av livmor. Man griper jo etter alle håp om at det er festesmerte men lite trolig så like greit å belage seg på en ny pp :)
Det blir enkeldose med Letrozol denne gangen siden det er bare det jeg har igjen, og Ovitrelle.

Stor klem ♡♡

Tenker på deg

Back
Topp