Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor klem ♡♡
Tenker på deg
Tenker på deg
Tenker på deg
Måtte 2020 oppfylle deres drømmer!
Godt nytt år kjære deg
Godt nytt år, håper på de beste nyhetene for deg.
Godt nytt år
Tusen takk alle sammen Håper 2020 blir et godt år for oss alleinnom For å si god klem håper 2020 blir året for deg
Håper veldig på detMå dette virkelig være pp med gullegget!
Håper på det2020 håper jeg er året ditt
PP51 - CD11
Første test denne syklusen (og eneste) og ganske så overrasket Positiv og ikke litt positiv. Strekene kom med en gang. Tok en g-test i tillegg i tilfelle men den var ganske så blenda. Skulle starte EL-testinga i går men magen spilte ikke helt på lag så klarte aldri å holde meg i 3-4 timer. Mulig jeg hadde fått positiv i går eller nesten positiv. Så da blir EL sprøyta satt i dag. Aldri fått positiv test på CD11 før. Kanskje det er gullegget som er utålmodig og vil slippe
EL slim i dag.
Hvilepulsen er rar. Holdt seg stabil i ni dager før den gikk et hakk opp i dag. Den har av og til hoppet opp til 72/73 for så å gå ned igjen til 71. Droppen etter mensen kom jo aldri så den er jo høyere allerede nå enn den av og til bruker å være etter EL.
Tempen er der den skal være. Regner med et lite dropp i morgen før den begynner på veien opp.
Vis vedlegget 316247 Vis vedlegget 316248 Vis vedlegget 316249
Tvitvi
Håper så inderlig!
Takk! Håper veldig denne gangenHåper det er gullegget