Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!Det skjærer i hjertet å lese at dere nå har rundet fire år med prøving Men når (ja, NÅR) dere endelig lykkes vil barnet være så utrolig heldig som får en så tøff og sterk mamma som deg Jeg krysser fingre og tær, og håper av hele mitt hjerte at det er i PP 54 gullegget kommer!
Tusen takk Ingen planer videre foreløpig enn å prøve naturlig.Innom med en klem Har dere noen plan videre, eller blir det bare å prøve naturlig så lenge det går? Beundrer pågangsmotet ditt altså!
Det skjærer i hjertet å lese at dere nå har rundet fire år med prøving Men når (ja, NÅR) dere endelig lykkes vil barnet være så utrolig heldig som får en så tøff og sterk mamma som deg Jeg krysser fingre og tær, og håper av hele mitt hjerte at det er i PP 54 gullegget kommer!
Tusen takk for gode ord! Helt rørt Håper så inderlig at vi klarer det snart. Har så uendelig mye kjærlighet å gi til et lite knøtt som er minSignerer denne!
Tusen takk! HåperSender deg et stort hjerte igjen.
Dere fortjener så en terminspire i pp 54!
Tusen takk Ikke lett og langtidsprøving er ikke for pyser men man kan ikke gi opp håpet om at det en dag skal klaffe og til slutt sitte med en fantastisk gaveJeg får vondt inni meg av at dere har prøvd så lenge uten å lykkes, unner ingen å gjennomgå åre etter år uten en liten skatt. Krysser alt jeg har for at dere får verdens beste julegave i år <3