Det er det virkelig.Kjedelig når en utskeielse ødelegger så mye
Skulle vært like lett å gå ned enn det er å gå opp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det virkelig.Kjedelig når en utskeielse ødelegger så mye
Det er det virkelig.
Skulle vært like lett å gå ned enn det er å gå opp...
Har ikke prøvd noen spesielle dietter. Har prøvd å følge et opplegg fra Fitfocus på FB et par ganger men ikke fulgt det til punkt og prikke.Enig! Har du prøvd ulike dietter? Jeg husker fra da jeg gikk på lavkarbo at det var snakk om partystopper. Det er matvarer som stopper vektnedgang, og er individuelt fra person til person. Jeg har merket at jeg ikke går ned i vekt skikkelig om jeg spiser appelsin. Jeg spiser sjeldent appelsin, så den er enkel å kutte ut. Spiser lite frukt, foretrekker grønnsaker. Man skal jo være forsiktig med å kutte ut matvarer, men jeg tenker at når man kan bytte dem ut med noe som er like sunt, eller sunnere, så er det helt ok.
Så kjekt at du ville titte innom herHei!
Kjenner så godt til kampen mot vekta
Men ville bare stikke innom og si: Stå på! Dette klarer du
Kjøp deg en treningsbukse nå, som motivasjon til trening. Det er såååå deilig når man har gått så mye ned i vekt at buksa er for stor! Det er et utlegg å kjøpe buksa, men og greitt å ha en påminner om at man ikke vil passe inn igjen i plagget Det er ivertfall en motivasjon for meg da
God helg! (Og unn deg litt snop i helgene)
Så kjekt at du ville titte innom her
Takk for heiing! Det er sant at det er veldig deilig når klærne begynner å bli for stor fordi man går ned i vekt. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg buksa nå. Går ikke så fort ned at den er for stor i løpet av et par uker
Det ble litt (mer enn planlagt) snop i helga men nå er det tilbake til skjerpings og prosjekt vektnedgang
Jeg er med i slankekrigen her på forumet og da er det veldig greit å ikke spise snop. Mannen spiser is og sjokolade foran meg og det gjør ingenting egentlig. Det er mitt valg å ikke spise noe i ukedagene og det skal jo ikke gå utover han Merker at når jeg ikke spiser noe særlig snop eller ingenting så går vekta ned så det må jeg bare fortsette med. Men det er ikke like enkelt alltid, alltid fristelser rundt omkring.Klart det Spennende å følge andre og se hvordan det går..og evt. kunne nytte seg av andre sine erfaringer Jeg hadde ganske lik startvekt som deg
Ja gjør det! Nei det tar sin tid før det er for stort, så du får brukt buksa mye fremover Jeg har nå flere plagg som henger og slenger på kroppen
Uff ja..det er ikke lett å begrense seg ifht. snop. Det er ikke lett når en ikke har lyst på/ikke skal ha snop, og så har samboer sååå lyst på snop
Eller da det er mange bursdager og selskap og det ofte er kaker.
Men man må bare finne sin indre viljestyrke og prøve så godt man kan (ja det er lettere sagt enn gjort)