lillyzilly
Forumet er livet
Så flink du er! Så deilig å se at det går nedover, selv om det går sakte. Jeg heier på deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Det beste er jo sakte nedgang, men syns den kunne vært litt fortere Bare meg selv å skylde på som ikke er bestemt nokSå flink du er! Så deilig å se at det går nedover, selv om det går sakte. Jeg heier på deg!
Takk i like måteJeg heier på deg
Innveiing i dag. Glad det ikke er slankekrigen enda for denne innveiingen var veldig opp og ned. Først 96,5kg. Veldig glad og overrasket men kjente på kroppen at den ikke var helt på 96 enda... Veide meg litt flere ganger og det var alt mellom 96,5 og 97,6, så da går jeg for sånn ca midt i mellom og skrev 97,1 Jeg skeiet ut i går kveld og var forberedt på at jeg kunne veie over 98 men det gjorde jeg ikke så det var veldig bra
Satt meg som et lite mål å komme meg ned på 95 innen begynnelsen av august. Ser kanskje ut til at jeg kan nå målet. Må bare ikke skeie for mye ut, men likevel kose meg nå i sommer
Satser på detDet greier du!
Jeg gleder meg til krigen starter igjen. Så mye lettere å holde seg unna snop da ^^
Er ikke hjemme så fikk ikke veid meg i dag. Så blir spennende neste ukeHva viser vekten?
Er ikke hjemme så fikk ikke veid meg i dag. Så blir spennende neste uke
Formen er greiAha
Hvordan er formen da?
98, men helst 95. Men så går jeg med et stort håp om at jo mer jeg går ned så kanskje vi klarer det på egenhånd.Hvor mye må du gå ned igjen, for å få hjelp til ivf?
Satser stort på detSatse på det skjer noe til høsten da om det ikke klaffer nå i sommer
Innveiing i dag. Det går sakte nedover etter å ha gått opp endel da jeg fikk TR. Målet om å nå 95kg i dag er jeg veldig langt unna. Hvorfor kan jeg ikke bare holde meg unna snop og snacks... Tror jeg må klare en dag om gangen og ta det derfra. Mandag starter jeg på nytt. Forventer mensen rundt den tiden, hvis jeg ikke skal være så heldig å få en positiv g-test før det
Forferdelig sterk. Har hatt det siden tenårene, kanskje før, så ikke så lett å å bli kvitt den.Du kan så si! Den avhendigheten er så utrolig sterk!