Kjenner til det enorme søtsuget.. Selv kunne jeg spise søtsaker omtrent hver dag for et år siden, og da fant jeg ut at det var på tide med en forandring. Her hjalp det å få alle fristelser ut av hus, og ha mye frukt tilgjengelig som erstatning. Synest det var best å ta en bråslutt, og ikke spise noe som helst snop eller chips, for hver gang jeg spiste noe snop måtte jeg liksom slutte "på nytt". Etter et par uker takket jeg lett nei til snop da det ikke fristet, og det fikk utslag på vekta ;-) Gikk ned 5kg på ca 5mnd (var helt på grensen til at jeg enda var normalvektig), men da trente jeg ikke, og gjorde ikke andre store kostholdsendringer heller
En annen faktor som hadde stor betydning for meg var at mannen også hadde godteforbud. På den måten fantes ikke snop og annen usunn snacks i huset, og vi sammen passet på at det ikke ble handlet inn
Har stor tro på at dette klarer du
En annen faktor som hadde stor betydning for meg var at mannen også hadde godteforbud. På den måten fantes ikke snop og annen usunn snacks i huset, og vi sammen passet på at det ikke ble handlet inn
Har stor tro på at dette klarer du