Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Tusen takk for svar. Blir bare så redd for at det blir for mye men gir det et forsøk. Hvor mange dråper med babyklister tok dere?
 
Tusen takk for svar. Blir bare så redd for at det blir for mye men gir det et forsøk. Hvor mange dråper med babyklister tok dere?
Tar dosen som står på. 10 dråper i litt vann 3 ganger om dagen.
 
Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere mottok pakken? Jeg bestilte min for over to uker siden og har ikke mottatt den enda.
 
Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere mottok pakken? Jeg bestilte min for over to uker siden og har ikke mottatt den enda.

Mener det tok rett under 1 uke:happy:
 
Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere mottok pakken? Jeg bestilte min for over to uker siden og har ikke mottatt den enda.
Mulig den er stoppet i tollen, det skjedde med den første jeg bestilte.
 
O så kjipt hvis den har blitt stoppet hvordan kan jeg vite det helt sikkert, kan man ta kontakt med tolletaten
 
O så kjipt hvis den har blitt stoppet hvordan kan jeg vite det helt sikkert, kan man ta kontakt med tolletaten
Aner ikke, ikke noe du kan gjøre om den er stoppet.
Du vel ringe de å spørre.
Jeg tok kontakt med helsehelse.dk og spurte de når den var sendt. De skrev tilbake at om den ikke var ankommet nå var den nok stoppet. Så da måtte jeg kjøpe en til.

Nå har jeg akkurat bestilt en ny og håper den går igjennom :wtf:
 
Er det steder i norge man kan få kjøpt det? Syns de er dyre og itillegg hvis de aldri ankommer blir det dyrt i lengden
 
Da har jeg bestillt litt Babyklister :) håper det kommer snarest! regnet ut prisen 352kr nok (valutakurs på DNB) hvordan går det med tollen?
 
Da har jeg bestillt litt Babyklister :) håper det kommer snarest! regnet ut prisen 352kr nok (valutakurs på DNB) hvordan går det med tollen?
Hvor bestilte du? Fra helsehelse.dk så kommer det opp 256kr med porto til Norge
352 så må du kanskje betale moms og postens gebyr hvis de sjekker litt mer nøye.
 
HelseHelse :) det er nok danske kr og kursen er litt dårlig ;)
Måtte inn å sjekke nettbanken og du har rett i det. I fjor betalte jeg 334kr for det. Kjedelig at kursene er så dårlig da.
På side 18/19 i denne tråden så var det nevnt en norsk side men som viste seg at de sendte fra Danmark. Vurderer å kjøpe herfra neste gang for da slipper man toll og andre gebyrer.
www.mecindo.no
https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no
346+ frakt på 79 kr så blir jo endel dyrere da men det blir det jo om man kommer over 350 grensa også.
 
Måtte inn å sjekke nettbanken og du har rett i det. I fjor betalte jeg 334kr for det. Kjedelig at kursene er så dårlig da.
På side 18/19 i denne tråden så var det nevnt en norsk side men som viste seg at de sendte fra Danmark. Vurderer å kjøpe herfra neste gang for da slipper man toll og andre gebyrer.
www.mecindo.no
https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no
346+ frakt på 79 kr så blir jo endel dyrere da men det blir det jo om man kommer over 350 grensa også.
Håper jeg akkurat havner under grensen
 
Hvor bestilte du? Fra helsehelse.dk så kommer det opp 256kr med porto til Norge
352 så må du kanskje betale moms og postens gebyr hvis de sjekker litt mer nøye.
Jeg ser at jeg er trukket 351,96 NOK. Det er vel kursen som tollen opererer med på tidspunktet som de mottar pakken som gjelder. Håper de ikke gidder å bruke ressurser på under 2 kr... :rolleyes:
 
Back
Topp