Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken norsk siden? Har ikke funnet det i Norge derfor det bestilles fra Danmark.Jeg ser de fleste bestiller fra Danmark? Noen som har bestilt fra Norge? Er det samme produkt? Bestilte igår fra en norsk side.
Hvor bestillte du?Jeg ser de fleste bestiller fra Danmark? Noen som har bestilt fra Norge? Er det samme produkt? Bestilte igår fra en norsk side.
Hvilken norsk siden? Har ikke funnet det i Norge derfor det bestilles fra Danmark.
Når det står .no så skulle man jo trodd at det var fra NorgeSer nå at jeg har blingset. Haha! Så bare det var .no så trodde det var norsk.. ser nå at det sendes fra Danmark. Beklager!
Jeg opplevde å bli kvalm av babyklisteret, og selvfølgelig på morgenen. Var helt vill når IKM nærmet seg og trodde jeg var gravid. var ikke det da.
Har bare testet babyklister en PP, er på 2. nå. Hører folk skryter mye av det
Noen som har tatt dette ved tidligere graviditeter og/eller vet hvor lenge man skal ta det? Kan man slutte når flasken er tom, eller bør man fortsette å ta det til uke 12?
Det er det samme med for eksempel billige-tester.no, de sender fra Sverige.Når det står .no så skulle man jo trodd at det var fra Norge
Ok. Det ser man jo egentlig på andre nettbutikker også. De har norsk nettside men lageret ligger i utlandet.Det er det samme med for eksempel billige-tester.no, de sender fra Sverige.
Tror man da slipper unna inntolling osv.Ok. Det ser man jo egentlig på andre nettbutikker også. De har norsk nettside men lageret ligger i utlandet.
Gjør det jaTror man da slipper unna inntolling osv.
Heisann, jeg har kjøpt bk i dag..
Fikk den i dag.. kjøpt på torsdag..
hadde el slim for 2 helger siden.. skal jeg ta nå? Eller vente på neste pp
Kan ta det nå ja om du er sikker på at el har vært
Har ikke brukt albyl e, men har brukt både crinone og babyklister samtidig.Vet noen om man kan ta crinone, albyl e og babyklister samtidig? Jeg tenker å prøve ut crinone og albyl e denne syklysen og lurer på om jeg burde innføre babyklister også. Noen med erfaring?
Ganske sikker på at jeg tok babyklister med forrige, med albyl-e og progesteronVet noen om man kan ta crinone, albyl e og babyklister samtidig? Jeg tenker å prøve ut crinone og albyl e denne syklysen og lurer på om jeg burde innføre babyklister også. Noen med erfaring?