Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Jeg ser de fleste bestiller fra Danmark? Noen som har bestilt fra Norge? Er det samme produkt? Bestilte igår fra en norsk side.
 
Jeg ser de fleste bestiller fra Danmark? Noen som har bestilt fra Norge? Er det samme produkt? Bestilte igår fra en norsk side.
Hvilken norsk siden? Har ikke funnet det i Norge derfor det bestilles fra Danmark.
 
Jeg har litt over en halv flaske igjen av babyklister om noen vil kjøpe :) Har også dong quai kapsler, masse el tester fra eBay, et par hcg teststrimler fra babyplan og uåpnet tube med sædhjelpende glidemiddel. Det var denne miksen som funket for oss :) Er nå snart 11 uker på vei.
 
Ser nå at jeg har blingset. Haha! Så bare det var .no så trodde det var norsk.. ser nå at det sendes fra Danmark. Beklager!
Når det står .no så skulle man jo trodd at det var fra Norge :)
 
Jeg opplevde å bli kvalm av babyklisteret, og selvfølgelig på morgenen. Var helt vill når IKM nærmet seg og trodde jeg var gravid. var ikke det da.

Har bare testet babyklister en PP, er på 2. nå. Hører folk skryter mye av det:)

Jeg ble gravid (den pp jeg ikke brukte babyklister), men brukte babyklisteret da jeg fikk påvist graviditet og opplevde at symptomene, spesielt kvalmen ble mye mer sterkere av å ta babyklister! Så kan være enig i at kvalmen blir intens av det :)
 
Det er det samme med for eksempel billige-tester.no, de sender fra Sverige. :)
Ok. Det ser man jo egentlig på andre nettbutikker også. De har norsk nettside men lageret ligger i utlandet.
 
Ok. Det ser man jo egentlig på andre nettbutikker også. De har norsk nettside men lageret ligger i utlandet.
Tror man da slipper unna inntolling osv.
 
Vet noen om man kan ta crinone, albyl e og babyklister samtidig? Jeg tenker å prøve ut crinone og albyl e denne syklysen og lurer på om jeg burde innføre babyklister også. Noen med erfaring?
 
Vet noen om man kan ta crinone, albyl e og babyklister samtidig? Jeg tenker å prøve ut crinone og albyl e denne syklysen og lurer på om jeg burde innføre babyklister også. Noen med erfaring?
Har ikke brukt albyl e, men har brukt både crinone og babyklister samtidig.
 
Vet noen om man kan ta crinone, albyl e og babyklister samtidig? Jeg tenker å prøve ut crinone og albyl e denne syklysen og lurer på om jeg burde innføre babyklister også. Noen med erfaring?
Ganske sikker på at jeg tok babyklister med forrige, med albyl-e og progesteron
 
Back
Topp