Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Noen som har tatt dette ved tidligere graviditeter og/eller vet hvor lenge man skal ta det? :) Kan man slutte når flasken er tom, eller bør man fortsette å ta det til uke 12?

Tar det enten mensen kommer eller til flaska er tom v/graviditet :happy:
 
Noen som har tatt dette ved tidligere graviditeter og/eller vet hvor lenge man skal ta det? :) Kan man slutte når flasken er tom, eller bør man fortsette å ta det til uke 12?

Man tar det til uke 12 eller til flaska er tom. :) babyklister forsterka kvalmen da jeg var gravid så fra uke 10 klarte jeg ikke mer :hilarious:
 

Vedlegg

  • 5B5F4B58-4C68-40D7-9C39-50633789F593.jpeg
    5B5F4B58-4C68-40D7-9C39-50633789F593.jpeg
    27,7 KB · Visninger: 75
Jøss, jeg må ha tatt overdose jeg da :hilarious: jeg har kanskje ikke vært så nøye på å telle skikkelig, eller noe.
 
Jøss, jeg må ha tatt overdose jeg da :hilarious: jeg har kanskje ikke vært så nøye på å telle skikkelig, eller noe.
Noen ganger renner det mer enn å komme dråper
 
Heisann, jeg har kjøpt bk i dag.. dessverre for sent for denne pp, hadde el i helga.. men skal prøve fra neste.. prøvd i 4 år og skal på utredning i starten av november..

Har barn , men da brukte jeg hostesaft .. bør man prøve begge deler??
 
Heisann, jeg har kjøpt bk i dag.. dessverre for sent for denne pp, hadde el i helga.. men skal prøve fra neste.. prøvd i 4 år og skal på utredning i starten av november..

Har barn , men da brukte jeg hostesaft .. bør man prøve begge deler??
Hadde prøvd begge deler. Hostesaften er jo før EL og babyklister etter.
Lykke til videre med prøvinga og håper det sitter snart for dere.
 
Heisann, jeg har kjøpt bk i dag.. dessverre for sent for denne pp, hadde el i helga.. men skal prøve fra neste.. prøvd i 4 år og skal på utredning i starten av november..

Har barn , men da brukte jeg hostesaft .. bør man prøve begge deler??

Babyklister skal ikke brukes FØR el. Hvis du hadde el helga som var nå så kan jo du begynne på babyklister nå. Er jo da den skal brukes og evnt til uke 12 ved graviditet :) Hostesaft kan du fint kombinere med bk.
 
Babyklister skal ikke brukes FØR el. Hvis du hadde el helga som var nå så kan jo du begynne på babyklister nå. Er jo da den skal brukes og evnt til uke 12 ved graviditet :) Hostesaft kan du fint kombinere med bk.
Ja men bestilte i dag og regner med at det tar en uke i posten.. så da er det vel for sent å begynne med
 
Back
Topp