Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hvor får man tak i dette i 2021?
Tusen takk!Jeg bestilte herfra sist, nå i august: https://graviditetsshoppen.dk/shop/fructus-femina-955p.html
Prøvde å bestille nå også, men de har den ikke på lageret pr nå. Men det skal iallefall funke å bestille derfra
Noen som har fått bestilt i det siste? Prøver å bestille fra graviditetsshoppen igjen og igjen, men får bare melding om at de ikke har det på lager. Jeg sendte Mail til dem og spurte om når de får det på lager igjen, men da fikk jeg bare til svar at: «Det er på lager». Jeg svarte tilbake at jeg fikk opp en melding om at det ikke var på lager og dermed ikke får gjennomført bestillingen. Har ikke hørt fra de siden dette. Flere som har prøvd å bestille i det siste? Tips mottas med stor takk
Kan jeg spørre om link til det du kjøpte? Hvor mye og hvor lenge tok du? så fint å høre!Ville bare fortelle at bebyklister hjalp veldig for meg <3
I dag er jeg 13+2 å alt ser veldig bra ut så alt I alt takk gud for dette vendundermidelet.
Bare en liten solskinnshistorie fra meg
Jeg fikk tak i det igjennom en dansk helsebutikk på nett. Vet at det er lettere om man reiser en tur med danskebåten å reiser på ett apotek/helsekost nå siden det er så vanskelig å få tak i det på nett p.d.d.Kan jeg spørre om link til det du kjøpte? Hvor mye og hvor lenge tok du? så fint å høre!
Babyklister innholdet ikke noe annet enn vann så jeg ville heller drukket noen liter vann om dagen enn å prøve å finne ut av hvordan du skal få tak i det. Sorry men det har absolutt ingen virkestoffer i seg som kan tilsi at dette skal virke.Kan jeg spørre om link til det du kjøpte? Hvor mye og hvor lenge tok du? så fint å høre!
Da er det jo veldig rart at de ofte bruker dette i forhold til IVF og de som aborterer ofte i Danmark?Babyklister innholdet ikke noe annet enn vann så jeg ville heller drukket noen liter vann om dagen enn å prøve å finne ut av hvordan du skal få tak i det. Sorry men det har absolutt ingen virkestoffer i seg som kan tilsi at dette skal virke.
kan likegjerne ta deg et laurbærblad og drikke vannDa er det jo veldig rart at de ofte bruker dette i forhold til IVF og de som aborterer ofte i Danmark?
Jeg har gått til legen. Jeg har vært i gjennom sa. Så jeg er villig til å prøve det meste. Tror ikke jeg er alene om det.kan likegjerne ta deg et laurbærblad og drikke vann
Det jeg mener er at det er ingen dokumentert effekt.
Har du problemer medcå bli gravid så må man dra til lege å få hjelp. Har man abortert så er det en grunn for det.
Dette er bare tull.
Jeg brukte 15 mnd med første og var igjennom 2 MA og jeg prøvde ALT. Vi snakker grapefruktjuice, hostesaft, progesteronkremer, B12, babyklister, spermkremer, ikke få orgasme under sex….altså det meste! Selv om det ikke hjalp meg noe så var det bare godt å ha prøvd alt likevel så skjønner deg veldig godt Gikk også til legen og både meg å mannen var mer enn god nok til å lage barn, men desperat, ja det ble jeg også og det er helt greit Denne runden prøver jeg Vitex så jeg er litt skadet fra tidligere erfaringer og fortsetter å prøve de rareste ting Masse lykke til!Jeg har gått til legen. Jeg har vært i gjennom sa. Så jeg er villig til å prøve det meste. Tror ikke jeg er alene om det.
At det ikke har noen dokumentert effekt, javel. Men la nå oss som har troa og har et lite håp på at det faktisk kan hjelpe, ha det.
Vet ikke hvor lenge du har prøvd å å bli gravid, men etter mange år som prøver, blir man desperat.
Jeg er vel i PP 41 eller noe nå og første PP etter abort. Så man blir desperat. Selv om jeg må tilbake til IVF styret, så skader det ikke å prøve ting. Om man blir gravid når man prøver en ny greie, så er det jo ikke sikkert den hjalp til. Men det vet man jo ikke. Takk for detJeg brukte 15 mnd med første og var igjennom 2 MA og jeg prøvde ALT. Vi snakker grapefruktjuice, hostesaft, progesteronkremer, B12, babyklister, spermkremer, ikke få orgasme under sex….altså det meste! Selv om det ikke hjalp meg noe så var det bare godt å ha prøvd alt likevel så skjønner deg veldig godt Gikk også til legen og både meg å mannen var mer enn god nok til å lage barn, men desperat, ja det ble jeg også og det er helt greit Denne runden prøver jeg Vitex så jeg er litt skadet fra tidligere erfaringer og fortsetter å prøve de rareste ting Masse lykke til!