Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Prøvde å bestille fra helsehelse.dk i dag med får bare feilmelding på bestillingen. Den norske siden har den ikke lengere så noen andre som har andre sider som man kan få bestilt dette fra?
 
Noen som har fått bestilt i det siste? Prøver å bestille fra graviditetsshoppen igjen og igjen, men får bare melding om at de ikke har det på lager. Jeg sendte Mail til dem og spurte om når de får det på lager igjen, men da fikk jeg bare til svar at: «Det er på lager». Jeg svarte tilbake at jeg fikk opp en melding om at det ikke var på lager og dermed ikke får gjennomført bestillingen. Har ikke hørt fra de siden dette. Flere som har prøvd å bestille i det siste? Tips mottas med stor takk:joyful::smug:
 
Noen som har fått bestilt i det siste? Prøver å bestille fra graviditetsshoppen igjen og igjen, men får bare melding om at de ikke har det på lager. Jeg sendte Mail til dem og spurte om når de får det på lager igjen, men da fikk jeg bare til svar at: «Det er på lager». Jeg svarte tilbake at jeg fikk opp en melding om at det ikke var på lager og dermed ikke får gjennomført bestillingen. Har ikke hørt fra de siden dette. Flere som har prøvd å bestille i det siste? Tips mottas med stor takk:joyful::smug:


Jeg fikk bestilt i dag :smiley-angelic003
 
Hei! :happy: Noen her som vet hvorfor babyklister ikke skal være i kontakt med metall? Jeg har regulering.. Det er vel kanskje en type metall..? :( Hjelp.. Hva kan skje dersom babyklisteret kommer borti reguleringen? o_O

(Fant ut at det ikke skulle være noe farlig gjennom andre forum..)
 
Last edited:
Ville bare fortelle at bebyklister hjalp veldig for meg <3
I dag er jeg 13+2 å alt ser veldig bra ut så alt I alt takk gud for dette vendundermidelet.
Bare en liten solskinnshistorie fra meg
 
Ville bare fortelle at bebyklister hjalp veldig for meg <3
I dag er jeg 13+2 å alt ser veldig bra ut så alt I alt takk gud for dette vendundermidelet.
Bare en liten solskinnshistorie fra meg
Kan jeg spørre om link til det du kjøpte? Hvor mye og hvor lenge tok du? :) så fint å høre!
 
Kan jeg spørre om link til det du kjøpte? Hvor mye og hvor lenge tok du? :) så fint å høre!
Jeg fikk tak i det igjennom en dansk helsebutikk på nett. Vet at det er lettere om man reiser en tur med danskebåten å reiser på ett apotek/helsekost nå siden det er så vanskelig å få tak i det på nett p.d.d.
Jeg tok det fra 2 dager etter eggløsning til jeg var ca 8/9 uker på vei. Var i starten litt forsiktig så drakk 5 dl vann med 3 dråper 3 ganger om dagen. Men ettervært som jeg fikk 2 streker på g-testen så kjørte jeg på med 10 dråper i ett lite glass vann 2 ganger en gang med frokost å en ved kveldsmat å samme med middag. Å det var fra ca 9dpo å til ja 8/9 uker på vei. Å ved tul (24. Mai) så alt veldig bra ut å den ble målt til (12+5) å sist graviditet slet jeg mye med smerter å inn å ut av sykehuset å ting var ikke bra i det hele tatt så fant da ut alt for sent av barnet i magen den gang (2019) var veldig syk å ikke levedyktig utenfor meg så der ble det vanlig fødsel i uke 21 å gangene i mellom å før det var det bare positive graviditetstest men ble ikke noe hjerte som slo på tul så dette vedundermiddelet må jeg bare si at han hjelper meg mye til nå værtfall å dem på tul sa til meg at dette blir nok en helt frisk gutt som kommer i desember så jeg skulle ikke bekymre meg for alt av verdier å alt er positive for at det blir ett friskt barn.

Endelig tenkte jeg når dem kom med den infoen til meg på sykehuset.. endelig skal jeg også få se en levende beby :angel8:Heartbigred
Denne gangen har jeg ikke hatt noe grunn til å ringe verken lege eller jordmor for alt har gått veldig bra med formen min å alt ikke sånne smerter som jeg hadde sist gang. Nå har det bare vært å nyte graviditetssyntomene å bare slappe helt av ta en vær syntom som en gave.
 
Kan jeg spørre om link til det du kjøpte? Hvor mye og hvor lenge tok du? :) så fint å høre!
Babyklister innholdet ikke noe annet enn vann :) så jeg ville heller drukket noen liter vann om dagen enn å prøve å finne ut av hvordan du skal få tak i det. :hilarious: Sorry men det har absolutt ingen virkestoffer i seg som kan tilsi at dette skal virke. :)
 
Babyklister innholdet ikke noe annet enn vann :) så jeg ville heller drukket noen liter vann om dagen enn å prøve å finne ut av hvordan du skal få tak i det. :hilarious: Sorry men det har absolutt ingen virkestoffer i seg som kan tilsi at dette skal virke. :)
Da er det jo veldig rart at de ofte bruker dette i forhold til IVF og de som aborterer ofte i Danmark?
 
Fructus-femina-2-p.JPG

Innhold:
Berberis vulgaris e fructibus D3 / Bær fra almindelig Berberis
Urtica urens D3 / Liden Nælde.
Øvrige indholdsstoffer:
Vand og Ethanol (sprit)
50 ml Fructus femina indeholder ethanol 19 % V/V

 
Da er det jo veldig rart at de ofte bruker dette i forhold til IVF og de som aborterer ofte i Danmark?
kan likegjerne ta deg et laurbærblad og drikke vann :)
Det jeg mener er at det er ingen dokumentert effekt.
Har du problemer medcå bli gravid så må man dra til lege å få hjelp. Har man abortert så er det en grunn for det. :)
Dette er bare tull.
 
kan likegjerne ta deg et laurbærblad og drikke vann :)
Det jeg mener er at det er ingen dokumentert effekt.
Har du problemer medcå bli gravid så må man dra til lege å få hjelp. Har man abortert så er det en grunn for det. :)
Dette er bare tull.
Jeg har gått til legen. Jeg har vært i gjennom sa. Så jeg er villig til å prøve det meste. Tror ikke jeg er alene om det.
At det ikke har noen dokumentert effekt, javel. Men la nå oss som har troa og har et lite håp på at det faktisk kan hjelpe, ha det.
Vet ikke hvor lenge du har prøvd å å bli gravid, men etter mange år som prøver, blir man desperat.
 
Jeg har gått til legen. Jeg har vært i gjennom sa. Så jeg er villig til å prøve det meste. Tror ikke jeg er alene om det.
At det ikke har noen dokumentert effekt, javel. Men la nå oss som har troa og har et lite håp på at det faktisk kan hjelpe, ha det.
Vet ikke hvor lenge du har prøvd å å bli gravid, men etter mange år som prøver, blir man desperat.
Jeg brukte 15 mnd med første og var igjennom 2 MA og jeg prøvde ALT. Vi snakker grapefruktjuice, hostesaft, progesteronkremer, B12, babyklister, spermkremer, ikke få orgasme under sex….altså det meste! :hilarious:Selv om det ikke hjalp meg noe så var det bare godt å ha prøvd alt likevel så skjønner deg veldig godt :) Gikk også til legen og både meg å mannen var mer enn god nok til å lage barn, men desperat, ja det ble jeg også og det er helt greit :) Denne runden prøver jeg Vitex så jeg er litt skadet fra tidligere erfaringer og fortsetter å prøve de rareste ting :joyful: Masse lykke til!
 
Jeg brukte 15 mnd med første og var igjennom 2 MA og jeg prøvde ALT. Vi snakker grapefruktjuice, hostesaft, progesteronkremer, B12, babyklister, spermkremer, ikke få orgasme under sex….altså det meste! :hilarious:Selv om det ikke hjalp meg noe så var det bare godt å ha prøvd alt likevel så skjønner deg veldig godt :) Gikk også til legen og både meg å mannen var mer enn god nok til å lage barn, men desperat, ja det ble jeg også og det er helt greit :) Denne runden prøver jeg Vitex så jeg er litt skadet fra tidligere erfaringer og fortsetter å prøve de rareste ting :joyful: Masse lykke til!
Jeg er vel i PP 41 eller noe nå og første PP etter abort. Så man blir desperat. Selv om jeg må tilbake til IVF styret, så skader det ikke å prøve ting. Om man blir gravid når man prøver en ny greie, så er det jo ikke sikkert den hjalp til. Men det vet man jo ikke. Takk for det :Heartred
 
Hei! Jeg er veldig redd for å få toll, så jeg må spørre om noen som «nylig» har bestilt, om de har fått toll?
 
Back
Topp