Hennie88
Forelsket i forumet
Veeldig vanlig å bli kvalm av den!
Godt å høre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veeldig vanlig å bli kvalm av den!
Godt å høre!
Ble enda verre ved graviditet Slet mye med kvalme og oppkast, spesielt etter å ha tatt babyklister.
Om jeg blir gravid nå er det vel fare for at jeg da bråslutter med klisteret
Å? Hvorfor da?
Jeg merker ikke noe til kvalme, kanskje tar jeg den feil?
Tar den sammen med alt det andre jeg holder på med, så rutinen er slik:
Først en «shot» vann med 10 dråper babyklister. Deretter metformin (og vitaminer på morgenen) med et nytt glass vann. Pleier å spise litt samtidig. 3 ganger om dagen.
Jeg merker heller ingenting til den kvalmen. Tar den også samtidig med alle medisinene mine på morgen og kveld og en gang midt på dagen. Sjelden det blir i forbindelse med måltid.Jeg merker ikke noe til kvalme, kanskje tar jeg den feil?
Tar den sammen med alt det andre jeg holder på med, så rutinen er slik:
Først en «shot» vann med 10 dråper babyklister. Deretter metformin (og vitaminer på morgenen) med et nytt glass vann. Pleier å spise litt samtidig. 3 ganger om dagen.
Etter EL som da blir en til to dager etter positiv test og frem til mensen kommer, eller hvis du blir gravid så lenge du vil (til flaska er tom).Når/hvis jeg får positiv eggløsningstest. Når skal jeg begynne med babyklister, 1 eller 2 dager etter positiv test? Og da tar jeg det frem til menstruasjon?
Etter EL som da blir en til to dager etter positiv test og frem til mensen kommer, eller hvis du blir gravid så lenge du vil (til flaska er tom).
Gratulerer! Hadde bare begynt med babyklister.Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, ifl apoen er jeg gravid i 5 uke. Er det for sent å starte med babyklister nå mistet to ganger før
Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, ifl apoen er jeg gravid i 5 uke. Er det for sent å starte med babyklister nå mistet to ganger før
Jeg har snakket med Løven, de selger den ikke lengre :/ Bestilte på nett, fikk etter 1 uke. Trodde selv den var kommet i toll men de hadde skrevet lavere verdi og Cosmetics på forsiden så slapp unnahttp://snart-foreldre.blogspot.com/2014/06/fructus-femina.html?m=1 Gammel link, men Løven apotek i Trondheim solgte den visstnok før. Mener å ha lest det flere plasser, så kanskje verdt et forsøk å ringe de og høre ?
Jeg har snakket med Løven, de selger den ikke lengre :/ Bestilte på nett, fikk etter 1 uke. Trodde selv den var kommet i toll men de hadde skrevet lavere verdi og Cosmetics på forsiden så slapp unna
Du kan begynne når som helst! Jeg begynte noen dager før eggløsning. Babyklister gir bare fusa di ei ekstra boots og gjør seg klar til det befruktede egget kommer Det vil ikke hjelpe egget til å bli befruktet, men er du heldig at det blir befruktet er det større sjanse for at egget fester seg og får en skikkelig god startNår/hvis jeg får positiv eggløsningstest. Når skal jeg begynne med babyklister, 1 eller 2 dager etter positiv test? Og da tar jeg det frem til menstruasjon?