Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Jeg merker ikke noe til kvalme, kanskje tar jeg den feil?

Tar den sammen med alt det andre jeg holder på med, så rutinen er slik:

Først en «shot» vann med 10 dråper babyklister. Deretter metformin (og vitaminer på morgenen) med et nytt glass vann. Pleier å spise litt samtidig. 3 ganger om dagen.
 
Jeg merker ikke noe til kvalme, kanskje tar jeg den feil?

Tar den sammen med alt det andre jeg holder på med, så rutinen er slik:

Først en «shot» vann med 10 dråper babyklister. Deretter metformin (og vitaminer på morgenen) med et nytt glass vann. Pleier å spise litt samtidig. 3 ganger om dagen.

Jeg tar også 10 dråper 3 ganger om dagen, så du er nok bare heldig som slipper unna kvalmen ;)
 
Jeg merker ikke noe til kvalme, kanskje tar jeg den feil?

Tar den sammen med alt det andre jeg holder på med, så rutinen er slik:

Først en «shot» vann med 10 dråper babyklister. Deretter metformin (og vitaminer på morgenen) med et nytt glass vann. Pleier å spise litt samtidig. 3 ganger om dagen.
Jeg merker heller ingenting til den kvalmen. Tar den også samtidig med alle medisinene mine på morgen og kveld og en gang midt på dagen. Sjelden det blir i forbindelse med måltid.
 
Når/hvis jeg får positiv eggløsningstest. Når skal jeg begynne med babyklister, 1 eller 2 dager etter positiv test? Og da tar jeg det frem til menstruasjon?
 
Når/hvis jeg får positiv eggløsningstest. Når skal jeg begynne med babyklister, 1 eller 2 dager etter positiv test? Og da tar jeg det frem til menstruasjon?
Etter EL som da blir en til to dager etter positiv test og frem til mensen kommer, eller hvis du blir gravid så lenge du vil (til flaska er tom).
 
Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, ifl apoen er jeg gravid i 5 uke. Er det for sent å starte med babyklister nå mistet to ganger før
 
Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, ifl apoen er jeg gravid i 5 uke. Er det for sent å starte med babyklister nå mistet to ganger før
Gratulerer! Hadde bare begynt med babyklister.
 
Jeg drikker et halvt glass vann med dråper i når jeg våkner, på ettermiddagen og før jeg legger meg. Synes det smaker miniminiminimalt, og har har ikke blitt litt kvalm en gang. Får meg til å lure på om jeg drikker på noe helt annet når jeg leser her :woot:
 
Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, ifl apoen er jeg gravid i 5 uke. Er det for sent å starte med babyklister nå mistet to ganger før

Babyklister skal jo egentlig taes fra påvist graviditet og frem til uke 12 eventuelt til flaska er tom, så det er ikke for sent nei :)
 
Tar dere babyklister slik det står på flaska eller fordelt utover dagen til et måltid?
Jeg har snakket med Løven, de selger den ikke lengre :/ Bestilte på nett, fikk etter 1 uke. Trodde selv den var kommet i toll men de hadde skrevet lavere verdi og Cosmetics på forsiden så slapp unna :)

Ja det går som regel bra :) Har bestilt 2 ganger uten problem og med lynrask levering!
 
Når/hvis jeg får positiv eggløsningstest. Når skal jeg begynne med babyklister, 1 eller 2 dager etter positiv test? Og da tar jeg det frem til menstruasjon?
Du kan begynne når som helst! Jeg begynte noen dager før eggløsning. Babyklister gir bare fusa di ei ekstra boots og gjør seg klar til det befruktede egget kommer :) Det vil ikke hjelpe egget til å bli befruktet, men er du heldig at det blir befruktet er det større sjanse for at egget fester seg og får en skikkelig god start ;)
 
Back
Topp