Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Bestilte fra DK i dag. 256kr.. da jeg gikk innpå nettbanken for å se så har det blitt trekt 356kr :wideyed::hungover: Blir vel enda dyre også da!! Hadde sikkert vært bedre å bestille fra mecindo.no :sorry:
 
Bestilte fra DK i dag. 256kr.. da jeg gikk innpå nettbanken for å se så har det blitt trekt 356kr :wideyed::hungover: Blir vel enda dyre også da!! Hadde sikkert vært bedre å bestille fra mecindo.no :sorry:

Var ikke 256 dk da? For da stemmer det vel kanskje overens med 356 nok?:confused004
 
Første PP med babyklister og det ser ut som jeg har blitt gravid :D
 

Vedlegg

  • A8F782CA-456D-4D72-B5B8-1AAAA60FDB2C.jpeg
    A8F782CA-456D-4D72-B5B8-1AAAA60FDB2C.jpeg
    29,6 KB · Visninger: 188
Obs! Nye regler mtp mva og toll som vil påvirke kjøp av babyklister fra Danmark .

Fra dinside.no

Fra nyttår vil varer som defineres som næringsmidler få merverdiavgift og eventuell toll fra første krone. Eksempler på næringsmidler som vil omfattes av endringen er matvarer, godterier, brus, kosttilskudd og alt annet som kan konsumeres av mennesker - og det gjelder også varer du har bestilt før nyttår, som du mottar etter nyttår
 
Obs! Nye regler mtp mva og toll som vil påvirke kjøp av babyklister fra Danmark .

Fra dinside.no

Fra nyttår vil varer som defineres som næringsmidler få merverdiavgift og eventuell toll fra første krone. Eksempler på næringsmidler som vil omfattes av endringen er matvarer, godterier, brus, kosttilskudd og alt annet som kan konsumeres av mennesker - og det gjelder også varer du har bestilt før nyttår, som du mottar etter nyttår

Hvis jeg nå ønsker å bestille babyklister fra DK som koster 225,- hvor mye må jeg da betale i toll...?

Har prøvd å lese, men finner ikke ut av det..
 
Last edited:
Hvis jeg nå ønsker å bestille babyklister fra DK som koster 225,- hvor mye må jeg da betale i toll...?

Har prøvd å lese, men finner ikke ut av det..
Nei jeg aner ikke jeg heller, virker ikke som de klarer å opplyse om det .Ville valgt å kjøpe det fra en annen plass hvis det er mulig.
 
Noen som vet om man skal trappe ned eller kan slutte tvert med babyklister? :)
Vet ikke om det er noen råd innen det. Når jeg brukte det så stoppet jeg tvert selvfølgelig når mensen kom. Er man gravid så kan man bare fortsette å ta det til flaska er tom.
 
Skal man kun ta det fra el og frem til mens, deretter pause frem til neste El for så å begynne igjen? Eller kontinuerlig?
 
Jeg har prøvd babyklister i en uke nå etter EL, men jeg får så fryktelig vondt i magen. Etter å ha hatt vondt i magen nærmest sammenhengende i en uke så stoppet jeg, og etter en dag var all mageverken borte, så regner jo med at det var babyklisteret som utløste detteo_O

Noen som har opplevd det samme?
Jaaa:(
 
Bumper opp denne :p

1 dpo i dag, så begynner med klister i morgen :)
Noen fler som kan dele erfaringer her? :)

6pp og testet babyklister for første gang. Spiren satt!
Bestilte fra dk, brukte 10 dråper i et halvt glass vann 3 ganger til dagen. Startet mellom menstrasjonen og eggløsningen en eller annen gang.
 
Back
Topp