Tar bare i en liten sjatt med vann et par ganger om dagen.Tar dere babyklister slik det står på flaska eller fordelt utover dagen til et måltid?
Ja det går som regel bra Har bestilt 2 ganger uten problem og med lynrask levering!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar bare i en liten sjatt med vann et par ganger om dagen.Tar dere babyklister slik det står på flaska eller fordelt utover dagen til et måltid?
Ja det går som regel bra Har bestilt 2 ganger uten problem og med lynrask levering!
Bestilte fra DK i dag. 256kr.. da jeg gikk innpå nettbanken for å se så har det blitt trekt 356kr Blir vel enda dyre også da!! Hadde sikkert vært bedre å bestille fra mecindo.no
DK ja, da tenkte jeg at det ville bli mindre i NOKVar ikke 256 dk da? For da stemmer det vel kanskje overens med 356 nok?
DK ja, da tenkte jeg at det ville bli mindre i NOK
Obs! Nye regler mtp mva og toll som vil påvirke kjøp av babyklister fra Danmark .
Fra dinside.no
Fra nyttår vil varer som defineres som næringsmidler få merverdiavgift og eventuell toll fra første krone. Eksempler på næringsmidler som vil omfattes av endringen er matvarer, godterier, brus, kosttilskudd og alt annet som kan konsumeres av mennesker - og det gjelder også varer du har bestilt før nyttår, som du mottar etter nyttår
Du må også betale Postens gebyr som er på opptil 299. Ville heller bestilt fra denne norske siden som har toll og mva inkludert i prisen. https://mecindo.no/allergica-fructu...8G2hqP8ubmmB5YbOaMq07FFxda0HV7xEaAt4pEALw_wcBHvis jeg nå ønsker å bestille babyklister fra DK som koster 225,- hvor mye må jeg da betale i toll...?
Har prøvd å lese, men finner ikke ut av det..
Nei jeg aner ikke jeg heller, virker ikke som de klarer å opplyse om det .Ville valgt å kjøpe det fra en annen plass hvis det er mulig.Hvis jeg nå ønsker å bestille babyklister fra DK som koster 225,- hvor mye må jeg da betale i toll...?
Har prøvd å lese, men finner ikke ut av det..
Vet ikke om det er noen råd innen det. Når jeg brukte det så stoppet jeg tvert selvfølgelig når mensen kom. Er man gravid så kan man bare fortsette å ta det til flaska er tom.Noen som vet om man skal trappe ned eller kan slutte tvert med babyklister?
Tusen takk for svarVet ikke om det er noen råd innen det. Når jeg brukte det så stoppet jeg tvert selvfølgelig når mensen kom. Er man gravid så kan man bare fortsette å ta det til flaska er tom.
Skal man kun ta det fra el og frem til mens, deretter pause frem til neste El for så å begynne igjen? Eller kontinuerlig?
JaaaJeg har prøvd babyklister i en uke nå etter EL, men jeg får så fryktelig vondt i magen. Etter å ha hatt vondt i magen nærmest sammenhengende i en uke så stoppet jeg, og etter en dag var all mageverken borte, så regner jo med at det var babyklisteret som utløste dette
Noen som har opplevd det samme?
Bumper opp denne
1 dpo i dag, så begynner med klister i morgen
Noen fler som kan dele erfaringer her?