Håper det. Tenkte selv å kjøpe en flaske snart.Håper jeg akkurat havner under grensen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det. Tenkte selv å kjøpe en flaske snart.Håper jeg akkurat havner under grensen
Forundrer meg ikke om de gjør det. I tillegg så skal posten ha sitt så da blir det dyrt.Jeg ser at jeg er trukket 351,96 NOK. Det er vel kursen som tollen opererer med på tidspunktet som de mottar pakken som gjelder. Håper de ikke gidder å bruke ressurser på under 2 kr...
I følge kalkulatoren på toll.no havner det rett under grensa når jeg legger inn 256 DKK. Krysser fingrene for at jeg ikke må betale posten 158 kr for å frakte varen til nærmeste post i butikk og moms.Forundrer meg ikke om de gjør det. I tillegg så skal posten ha sitt så da blir det dyrt.
Jeg håper det holder seg underI følge kalkulatoren på toll.no havner det rett under grensa når jeg legger inn 256 DKK. Krysser fingrene for at jeg ikke må betale posten 158 kr for å frakte varen til nærmeste post i butikk og moms.
SupertTolletaten bruker en kurs per uke og bryr seg ikke noe om hvor mye du er trukket i egen nettbank. Så det som er bestilt denne uken havner akkurat under 350 og det blir ikke toll. Garantert
Hentet min pakke i dag, de hadde skrevet 149 som verdi på pakken.
er 4 dpo. Er det bare å begynne med en gang, eller bør jeg vente til neste syklus?
Det er bare å begynneHentet min pakke i dag, de hadde skrevet 149 som verdi på pakken.
er 4 dpo. Er det bare å begynne med en gang, eller bør jeg vente til neste syklus?
Jeg hadde startet nå!
Oookei!Det er bare å begynne
Ja!! Første runde med babyklister ble jeg veldig morgenkvalm.Har noen opplevd å bli kvalm av babyklister? Hadde el onsdag, begynte med babyklister torsdag kveld og er i dag 4 dpo. Har kjent på litt kvalme hver dag siden fredag.
Ja!! Første runde med babyklister ble jeg veldig morgenkvalm.
Lest flere skrive de blir kvalme av den ja. Kan jo være at spiren sitter, kun en tesr vil vise det den andre pp jeg brukte babyklister så ble det positiv test, men da uteble kvalmen.Så da er det kanskje vanlig da? I går opplevde jeg til og med å bli litt bilsyk på to korte bilturer, har aldri kjent noe som helst til det tidligere! Veldig rart
Lest flere skrive de blir kvalme av den ja. Kan jo være at spiren sitter, kun en tesr vil vise det den andre pp jeg brukte babyklister så ble det positiv test, men da uteble kvalmen.
Når ble din sendt?Hentet min pakke i dag, de hadde skrevet 149 som verdi på pakken.
Har noen opplevd å bli kvalm av babyklister? Hadde el onsdag, begynte med babyklister torsdag kveld og er i dag 4 dpo. Har kjent på litt kvalme hver dag siden fredag.
Den ble sendt 11. oktober tror jeg, også fikk jeg den 21. oktober.Når ble din sendt?