Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Jeg ser at jeg er trukket 351,96 NOK. Det er vel kursen som tollen opererer med på tidspunktet som de mottar pakken som gjelder. Håper de ikke gidder å bruke ressurser på under 2 kr... :rolleyes:
Forundrer meg ikke om de gjør det. I tillegg så skal posten ha sitt så da blir det dyrt.
 
Forundrer meg ikke om de gjør det. I tillegg så skal posten ha sitt så da blir det dyrt.
I følge kalkulatoren på toll.no havner det rett under grensa når jeg legger inn 256 DKK. Krysser fingrene for at jeg ikke må betale posten 158 kr for å frakte varen til nærmeste post i butikk og moms.
 

Vedlegg

  • 48775D37-24DF-411C-ACB9-FAE8EDB7F2D9.png
    48775D37-24DF-411C-ACB9-FAE8EDB7F2D9.png
    66,7 KB · Visninger: 63
Tolletaten bruker en kurs per uke og bryr seg ikke noe om hvor mye du er trukket i egen nettbank. Så det som er bestilt denne uken havner akkurat under 350 og det blir ikke toll. Garantert:)
 
Hentet min pakke i dag, de hadde skrevet 149 som verdi på pakken.

er 4 dpo. Er det bare å begynne med en gang, eller bør jeg vente til neste syklus?
 
Hentet min pakke i dag, de hadde skrevet 149 som verdi på pakken.

er 4 dpo. Er det bare å begynne med en gang, eller bør jeg vente til neste syklus?

Jeg hadde startet nå!:happy:
 
Hentet min pakke i dag, de hadde skrevet 149 som verdi på pakken.

er 4 dpo. Er det bare å begynne med en gang, eller bør jeg vente til neste syklus?
Det er bare å begynne :)
 
Noen som har tatt babyklister og wild yam? Har bestilt begge deler, pluss Solvipect. Kan det bli for mye av det gode? Bør jeg satse på kun Solvipect feks og klister?
 
Har noen opplevd å bli kvalm av babyklister? Hadde el onsdag, begynte med babyklister torsdag kveld og er i dag 4 dpo. Har kjent på litt kvalme hver dag siden fredag.
 
Så da er det kanskje vanlig da? I går opplevde jeg til og med å bli litt bilsyk på to korte bilturer, har aldri kjent noe som helst til det tidligere! Veldig rart
Lest flere skrive de blir kvalme av den ja. Kan jo være at spiren sitter, kun en tesr vil vise det:) den andre pp jeg brukte babyklister så ble det positiv test, men da uteble kvalmen.
 
Lest flere skrive de blir kvalme av den ja. Kan jo være at spiren sitter, kun en tesr vil vise det:) den andre pp jeg brukte babyklister så ble det positiv test, men da uteble kvalmen.

Kvalmen jeg har nå kan umulig komme fra en graviditet, da har jeg i så fall satt ny rekord i tidlig egg-festing og tidlig hcg-produksjon:hilarious:
 
Back
Topp