Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Spiren satt jammen i 2.PP etter oppstart av klister :) EL kom også en uke tidligere i 2.PP.

Hvor lenge brukes det når man har blitt gravid?
Brukes så lenge du vil. Noen tar det til flaska er tom.
 
Bestilte jeg også! :wideyed:

Hvor lang tid tok det før dere mottok?
Min kom aldri, ble stoppet i tollen.
Har nå prøvd å bestille på ny, hva gjør jeg om den ikke kommer. Kaster jo penger ut vinduet på denne måten.
 
Last edited:
Min kom aldri, ble stoppet i tollen.
Har nå prøvd å bestille på ny, hva gjør jeg om den ikke kommer. Kaster jo penger ut vinduet på denne måten.

Ka farsken :wtf:

har fått mail om at varen er sendt men ingen leveringsdato. 1-5 dager står det. Kjipt at mn ikke har et tilsvarende alternativ i Norge? Kjedelig å håpe på at varene kommer frem.
 
Jeg har gått på wild yam fra eggløsning og babyklister. Har selvfølgelig drevet å trappet ned på wild yam frem til evt tr. Er nå 13 dpo. Hatt ømme bryster og bekkensmerter som er verre enn jeg pleier å få ved mensen. Sliter meg igjennom arbeidsdagen. Negativ digitaltest i dag. Hadde MA i juni og ønsket om å bli gravid igjen er veldig sterkt. Hadde da også sterke bekkensmerter. Er det slik at babyklister og wild yam kan gjøre syklus lengre? Eller gjøre at egget fester seg senere?
 
Hei :happy: solskinnshistorie, anyone? Jeg har prøvd et helt år denne måneden, og fikk disse testene i dag: (de to øverste er fra i dag tidlig, og var like rosa som den nyeste testen som jeg tok når jeg kom hjem fra jobb). 10 dpo. Dette var altså måneden jeg brukte babyklister!! Tilfeldighet, kanskje? I dont know!
 

Vedlegg

  • 42C13639-11A6-4F88-9C3B-9951E4C8E79E.jpeg
    42C13639-11A6-4F88-9C3B-9951E4C8E79E.jpeg
    22,8 KB · Visninger: 129
Hei :happy: solskinnshistorie, anyone? Jeg har prøvd et helt år denne måneden, og fikk disse testene i dag: (de to øverste er fra i dag tidlig, og var like rosa som den nyeste testen som jeg tok når jeg kom hjem fra jobb). 10 dpo. Dette var altså måneden jeg brukte babyklister!! Tilfeldighet, kanskje? I dont know!
Gratulerer så mye :love7:Heartbigred
 
Jeg er litt gira på å prøve babyklister! Problemet er bare at jeg klarer ikke helt å få kontroll på EL. Hva skjer om jeg begynner å ta det 2-3 dager før jeg faktisk har EL, er det fryktelig dumt?
 
Jeg er litt gira på å prøve babyklister! Problemet er bare at jeg klarer ikke helt å få kontroll på EL. Hva skjer om jeg begynner å ta det 2-3 dager før jeg faktisk har EL, er det fryktelig dumt?
Ta el test?
 
Jeg er litt gira på å prøve babyklister! Problemet er bare at jeg klarer ikke helt å få kontroll på EL. Hva skjer om jeg begynner å ta det 2-3 dager før jeg faktisk har EL, er det fryktelig dumt?

Last ned en app om du ikke bruker det fra før. Registrer syklusen din det siste halvåret, slik at den regner ut el for denne mnd, så beregner du at du tar babyklister 2 dager etter at appen viser du skal ha EL. Da er du ‘’sikker’’ på at du ikke tar den for tidlig, men prøv å bli kjent med kroppen din :) Jeg hadde stålkontroll på eggløsning før sommern ved å gjenkjenne smerter, elslim og slikt.
 
Last ned en app om du ikke bruker det fra før. Registrer syklusen din det siste halvåret, slik at den regner ut el for denne mnd, så beregner du at du tar babyklister 2 dager etter at appen viser du skal ha EL. Da er du ‘’sikker’’ på at du ikke tar den for tidlig, men prøv å bli kjent med kroppen din :) Jeg hadde stålkontroll på eggløsning før sommern ved å gjenkjenne smerter, elslim og slikt.

Ja jeg bruker apper! De er jo veiledende på en måte, men tror ikke jeg stoler helt på de. Skulle hatt mensen for 2 dager siden, men fortsatt ingenting og bare negative tester. Derfor tror jeg at jeg har hatt EL senere enn testene sier.

Så ja, jeg har jo en liten idé om når EL er, men spørsmålet mitt er egentlig om hva som skjer om jeg tror EL har vært, begynner med babyklister, og så viser det seg at EL er om 2 dager. Hva er konsekvensen?
 
Noen som har tatt dette ved tidligere graviditeter og/eller vet hvor lenge man skal ta det? :) Kan man slutte når flasken er tom, eller bør man fortsette å ta det til uke 12?
 
Back
Topp