Brukes så lenge du vil. Noen tar det til flaska er tom.Spiren satt jammen i 2.PP etter oppstart av klister EL kom også en uke tidligere i 2.PP.
Hvor lenge brukes det når man har blitt gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukes så lenge du vil. Noen tar det til flaska er tom.Spiren satt jammen i 2.PP etter oppstart av klister EL kom også en uke tidligere i 2.PP.
Hvor lenge brukes det når man har blitt gravid?
Min kom aldri, ble stoppet i tollen.Bestilte jeg også!
Hvor lang tid tok det før dere mottok?
Bestilte jeg også!
Hvor lang tid tok det før dere mottok?
Min kom aldri, ble stoppet i tollen.
Har nå prøvd å bestille på ny, hva gjør jeg om den ikke kommer. Kaster jo penger ut vinduet på denne måten.
Jeg betaler porto og litt til om du senderJeg har fortsatt litt under halve flaska igjen hvis du vil ha den til du eventuelt får din
Min kom aldri, ble stoppet i tollen.
Har nå prøvd å bestille på ny, hva gjør jeg om den ikke kommer. Kaster jo penger ut vinduet på denne måten.
Ka farsken
har fått mail om at varen er sendt men ingen leveringsdato. 1-5 dager står det. Kjipt at mn ikke har et tilsvarende alternativ i Norge? Kjedelig å håpe på at varene kommer frem.
Gratulerer så myeHei solskinnshistorie, anyone? Jeg har prøvd et helt år denne måneden, og fikk disse testene i dag: (de to øverste er fra i dag tidlig, og var like rosa som den nyeste testen som jeg tok når jeg kom hjem fra jobb). 10 dpo. Dette var altså måneden jeg brukte babyklister!! Tilfeldighet, kanskje? I dont know!
Ta el test?Jeg er litt gira på å prøve babyklister! Problemet er bare at jeg klarer ikke helt å få kontroll på EL. Hva skjer om jeg begynner å ta det 2-3 dager før jeg faktisk har EL, er det fryktelig dumt?
Ta el test?
Jeg er litt gira på å prøve babyklister! Problemet er bare at jeg klarer ikke helt å få kontroll på EL. Hva skjer om jeg begynner å ta det 2-3 dager før jeg faktisk har EL, er det fryktelig dumt?
Last ned en app om du ikke bruker det fra før. Registrer syklusen din det siste halvåret, slik at den regner ut el for denne mnd, så beregner du at du tar babyklister 2 dager etter at appen viser du skal ha EL. Da er du ‘’sikker’’ på at du ikke tar den for tidlig, men prøv å bli kjent med kroppen din Jeg hadde stålkontroll på eggløsning før sommern ved å gjenkjenne smerter, elslim og slikt.