Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Bestilte babyklister fra dansk nettside i går, håper det blir sendt i morgen og at jeg får det i posten uten problemer:)
 
Noen som har opplevd å få lengre syklus, for så syklusen etter å få EL et par dager tidligere enn vanlig?
Ved bruk av babyklister seff...
 
Jeg fikk TR mange dager før forventet IKM denne PP'n da jeg brukte Babyklister. Men om det har noen sammenheng aner jeg ikke.
 
Noen som har opplevd å få lengre syklus, for så syklusen etter å få EL et par dager tidligere enn vanlig?
Ved bruk av babyklister seff...
Har brukt babyklister i to syklusar no og fekk megatidleg EL forrige syklus (CD8!) og ser ut som at EL kjem veldig tidleg denne gongen også. Kanskje det kan ha samanheng med babyklister? Ikkje veit eg... Har bestemt meg for å droppa det denne syklusen, for å sjå om det får effekt på EL i neste syklus. Håpar jo sjølvsagt at eg slepp fleire syklusar! :p Men det tar lang tid denne gongen, så er jo forberedt på fleire PP-ar. Vil iallfall ikkje ha syklustull no i tillegg!
 
Jeg opplevde å få veldig uregelmessig mens/syklus med bruk av babyklister, MEN den mnd jeg ikke tok dråpene ble jeg plutselig gravid.
Har brukt babyklister i to syklusar no og fekk megatidleg EL forrige syklus (CD8!) og ser ut som at EL kjem veldig tidleg denne gongen også. Kanskje det kan ha samanheng med babyklister? Ikkje veit eg... Har bestemt meg for å droppa det denne syklusen, for å sjå om det får effekt på EL i neste syklus. Håpar jo sjølvsagt at eg slepp fleire syklusar! :p Men det tar lang tid denne gongen, så er jo forberedt på fleire PP-ar. Vil iallfall ikkje ha syklustull no i tillegg!

Hm, kanskje ha en runde uten igjen hvis den ikke sitter nå... Ikke negativt med litt tidligere eggløsning her, for lutealfasen min er i korteste laget ..
 
Tester dere dere for EL før dere begynner med babyklister eller tar dere sjansen på at appen stemmer? Sist testa jeg meg (5 dager før appen viste EL). Men fikk mensen 3,5 uke etter EL positiv test så aner ikke hvem jeg skal stole på. Testene, appen eller bare ta sjansen på når ca det er ??
 
Nå kom den!!! Skal på ul mandag for å se hvordan det ligger ann, skal jeg vente med å ta Babyklister eller skal jeg bare begynne nå?
 
Da har man jaggu bestilt seg babyklister her også...:hilarious:
Så nå har jeg alt klart for neste PP, om da det ikke skulle sitte denne PP'n heller:rolleyes::p
Venter ennå på EL så...:banghead:
 
Skal skal ikke...har litt lyst å prøve, gjør nok ikke stor skade :p
Noen som har kjøpt i vår/sommer og er blitt gravid??
 
Der kom pakken i posten! Ser at avsender klassifiserte det som «cosmetics», kanskje den går lettere gjennom tollen da?:)

C215990F-D5DF-4BAA-90FC-2E3C2098BDC3.jpeg
 
Spiren satt jammen i 2.PP etter oppstart av klister :) EL kom også en uke tidligere i 2.PP.

Hvor lenge brukes det når man har blitt gravid?
 
Back
Topp