Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Tror dere at det er krise at det bare ble en dose i dag?:nailbiting:jeg må drikke det med juice for å få det ned og gikk tom. Blir nervøs for at alt er ødelagt?

Ja det går helt fint :)
Skal ta dose nr 2 for dagen nå straks og er plutselig veldig glad for det:hilarious:jeg har jo blitt gal, den er jo ikke avgjørende for om jeg blir gravid. Den hjelper jo bare til:hilarious:

Skal ta dose nr 2 for dagen nå straks og er plutselig veldig glad for det:hilarious:jeg har jo blitt gal, den er jo ikke avgjørende for om jeg blir gravid. Den hjelper jo bare til:hilarious:
Jeg loggførte det i notater på FF for å være sikker på at jeg hadde tatt det 3 ganger daglig jeg :rolleyes: Så skjønner hva du mener

Jeg loggførte det i notater på FF for å være sikker på at jeg hadde tatt det 3 ganger daglig jeg :rolleyes: Så skjønner hva du mener
Hehe godt at jeg ikke er alene:rolleyes::wacky:det går også lettere ned nå enn i starten. Håper bare at det gjør noe positivt for oss.

Dag 2 med babyklister, hadde forberedt meg på at det smakte skikkelig ille. Men blander det i halvt glass vann og tar det på styrten etterfulgt av et glass saft så går det tålelig greit enda:hilarious:

7dpo og det murrer godt nederst i magen idag! :nailbiting: Pleier ikke gjøre det utenom el og tr. Men er kanskje pga babyklisteret. Det kommer og går, noen andre som har det sånn?:happy:

Veldig vanlig med ekstra murringer for babyklisteret gjør jo noe med miljøet i livmoren :) Fikk det jeg også.

Hvordan gikk det med deg? :)

Etter å ha lest denne tråden bestilte jeg også. Jeg har sånn uflaks med alt at jeg tar ingen sjanser når vi først har kommet så langt. :pompus:

Gjør jeg noe feil når jeg ikke merker noe til smaken? Tar 10 sånne dråper i vannet, noen ganger kommer det 11. Ikke noe ettersmak eller noe?

Hvor lenge i forveien skal man bruke det?

Back
Topp