Det går på 3 slurker, har ikke sjanse for å styrte hele glasset på en gangJeg pleier å styrte det, og drikke/spise noe annet rett etterpå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går på 3 slurker, har ikke sjanse for å styrte hele glasset på en gangJeg pleier å styrte det, og drikke/spise noe annet rett etterpå
Neida, det går så fint så!Tror dere at det er krise at det bare ble en dose i dag?jeg må drikke det med juice for å få det ned og gikk tom. Blir nervøs for at alt er ødelagt?
Åå det er brable litt stressa kjente jeg!Neida, det går så fint så!
Ja det går helt fintÅå det er brable litt stressa kjente jeg!
Skal ta dose nr 2 for dagen nå straks og er plutselig veldig glad for detjeg har jo blitt gal, den er jo ikke avgjørende for om jeg blir gravid. Den hjelper jo bare tilJa det går helt fint
Jeg loggførte det i notater på FF for å være sikker på at jeg hadde tatt det 3 ganger daglig jeg Så skjønner hva du menerSkal ta dose nr 2 for dagen nå straks og er plutselig veldig glad for detjeg har jo blitt gal, den er jo ikke avgjørende for om jeg blir gravid. Den hjelper jo bare til
Hehe godt at jeg ikke er alenedet går også lettere ned nå enn i starten. Håper bare at det gjør noe positivt for oss.Jeg loggførte det i notater på FF for å være sikker på at jeg hadde tatt det 3 ganger daglig jeg Så skjønner hva du mener
7dpo og det murrer godt nederst i magen idag! Pleier ikke gjøre det utenom el og tr. Men er kanskje pga babyklisteret. Det kommer og går, noen andre som har det sånn?
Ja det var nok bare det. Fikk tr til forventet tid og er nå på PP13Veldig vanlig med ekstra murringer for babyklisteret gjør jo noe med miljøet i livmoren Fikk det jeg også.
Hvordan gikk det med deg?
NeiEr det for sent å begynne med babyklister 2/3 dpo?
Fra el og utoverHvor lenge i forveien skal man bruke det?
Fra EL til eventuelt ikm eller til flaska er tom ved graviditetHvor lenge i forveien skal man bruke det?
Fra el og utover
Tusen takk!Fra EL til eventuelt ikm eller til flaska er tom ved graviditet