Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Du skal jo blande det med et helt glass vann
Altså jeg drikker det ikke rent!!! :hilarious: Har 10 dråper i et stort glass vann og halser det ned. Men syns likevel det er en ettersmak av vodka :rolleyes:

Jeg blander den ut i et halvt glass vann, smaker litt av dårlig hjemmebrent :knegg:
Men bånnski, ned går den:hilarious:
Ja helt enig, dårlig hjemmebrent :hilarious: Tar en bånski selv, men må ha noe å drikke med smak i rett etterpå (eller en tyggis) så jeg får vekk alkoholsmaken :P

Har en halvliters flaske jeg drikker av i løpet av dagen, håper såå at den sitter nå. Smaker rart ja, men synes ikke det er så ille. Men så drakk jeg det jo i tre mnd i fjor :):dummy1:
En halvlitersflaske? Har du hele dagsdosen din i den da? :happy: Syns det smakte fælt, men var ikke verre enn å drikke grapefruktjuice da :rolleyes:

Babyklister har gitt meg myye murringer og vondter i livmorområdet, men tror ikke det resulterte i noe graviditet denne første måneden :p

Mååå man blande det ut i vann? Eller kan man bruke det i noe med smak med tanke på hvor fælt dere sier det smaker:hilarious:

7dpo og det murrer godt nederst i magen idag! :nailbiting: Pleier ikke gjøre det utenom el og tr. Men er kanskje pga babyklisteret. Det kommer og går, noen andre som har det sånn?:happy:

Må man ta det tre ganger daglig, eller ville det holdt med to ganger?:nailbiting::hilarious:

Vet ikke, men tar det tre :happy: Har hendt et par dager at jeg har glemt siste dosen da :p
Har tatt to i dag så langt, så har bare en dose igjen. Fyller glasset med ganske mye vann for å klare å drikke det.

Ja smaker forferdelig :p
Har funnet ut at det å ordne et glass før et måltid passer bra. Drikker det mens jeg spiser så jeg får masse annen smak mens jeg holder på.

Back
Topp