Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Rettelse: daydream sin ble stoppet. Min ble ikke stoppet tre mnd etterpå. Men uansett, det er ikke ofte de faktisk stopper dem, hun har bare vært veldig uheldig.
Okei, godt å vite :) Får prøve meg på babyklister tror jeg. Lei av at det ikke skjer noe.
 
Da har jeg bestilt :p Har tidligere pp'er prøvd ut grapefruktjuice og solvipect før el. Nå skal jeg prøve dette etter el. Så får vi se om det bærer frukter :D
 
PP8 og andre ellee tredje gangen med babyklister etter el, og nå satt spira:dummy1:
Usikker på om det var hostesaft føre el eller babyklister etter el som kan ha hjulpet! Eller om det var noen av delene, men noe funka denne pp'n!:happy:
 
Da har jeg første runde med babyklister.
Ett døgn inn i dråpene og kvalme melder seg. Jeg kan leve med kvalme om det blir baby av det.
Kvalmere nå enn når jeg var gravid med to:wtf: (sa).

Flere som tar babyklister nå?
 
Da har jeg første runde med babyklister.
Ett døgn inn i dråpene og kvalme melder seg. Jeg kan leve med kvalme om det blir baby av det.
Kvalmere nå enn når jeg var gravid med to:wtf: (sa).

Flere som tar babyklister nå?
Vurderer å prøve neste pp eller ut i høsten om ingenting har skjedd da :)

Kjipt med kvalme da :(
 
Da har jeg første runde med babyklister.
Ett døgn inn i dråpene og kvalme melder seg. Jeg kan leve med kvalme om det blir baby av det.
Kvalmere nå enn når jeg var gravid med to:wtf: (sa).

Flere som tar babyklister nå?
Er du kommet i dpo land allerede?
Jeg tar babyklister denne gangen (har brukt det før også) men aldri opplevd å bli kvalm av det. Håper det roer seg for deg ❤️
 
Flere som tar babyklister nå?

Jeg skal begynne å ta det snart, har sannsynligvis el imorgen! Begynte du å ta det dagen etter positiv el-test, eller hvordan gjør man det? Tenker jeg begynner fra overimorgen, ønsker ikke forskyve el ved å ta det før jeg har hatt el.
 
Jeg skal begynne å ta det snart, har sannsynligvis el imorgen! Begynte du å ta det dagen etter positiv el-test, eller hvordan gjør man det? Tenker jeg begynner fra overimorgen, ønsker ikke forskyve el ved å ta det før jeg har hatt el.
Babyklister skal ikke kunne forskyve el, det er progesteron og muligens wild yam som muligens gjør det.
 
Babyklister skal ikke kunne forskyve el, det er progesteron og muligens wild yam som muligens gjør det.
Okei har bare lest at andre på forumet har opplevd sykluskluss med babyklister? Vet ikke om hun supplerte med noe annet da.
 
Okei har bare lest at andre på forumet har opplevd sykluskluss med babyklister? Vet ikke om hun supplerte med noe annet da.

Jeg fikk kluss med syklusen etter babyklister, men mistenker en graviditet som endte i SA da jeg slutta å ta dråpene. Var først da syklusen ble litt klussa til. Så vet ikke om det er babyklisteret eller en muligens SA som var årsaken.
 
Back
Topp