Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Hei :) er det noen av dere som vet om det er vanlig å bli utrolig kvalm av bk? :) har hatt kvalme fra morningen av i ett par dager og lurer på om det kan være på grunn av babyklisteret? :)
 
Bestilte babyklister i går, spent på om det kan funke :happy:
Skal også begynne på Letrozol nå. Regner med at det kan kombineres? Tas jo på forskjellige tidspunkt i pp'n
 
Lurer jeg også på? Har det funket for noen? Stussa litt at det innheolder alkohol, man bør jo avstå fra alkohol hvis man skal prøve å bli gravid?
 
Noen av dere som har brukt babyklisteret som har blitt gravide?

Lurer jeg også på? Har det funket for noen? Stussa litt at det innheolder alkohol, man bør jo avstå fra alkohol hvis man skal prøve å bli gravid?
Leser man hele tråden er det mange som har blitt gravid når de har brukt det.
Jeg mistet like etter å ha sluttet på det sist, men det finnes ikke en sjel i verden som kan garantere at dette funker eller ikke.


Ang alkohol..
Du skal ha ca 10 dråper 3x for dagen, da tenker jeg strengt tatt at den alkoholen har fordampet før det kommer i systemet :p det tilsvarer vel en promille lavere enn yoghurt.
 
Leser man hele tråden er det mange som har blitt gravid når de har brukt det.
Jeg mistet like etter å ha sluttet på det sist, men det finnes ikke en sjel i verden som kan garantere at dette funker eller ikke.


Ang alkohol..
Du skal ha ca 10 dråper 3x for dagen, da tenker jeg strengt tatt at den alkoholen har fordampet før det kommer i systemet :p det tilsvarer vel en promille lavere enn yoghurt.

Jeg har lest, men mente nå nylig.
 
Jeg har lest, men mente nå nylig.
9.jan skrev anlipa i denne strådene at hun ble gravid med det. Jeg har igjen blitt gravid med det. Skal være en tråd her inne på vi som prøver/før svangerskapet som heter gravid med babyklister også, der er det visst også noen :)
 
9.jan skrev anlipa i denne strådene at hun ble gravid med det. Jeg har igjen blitt gravid med det. Skal være en tråd her inne på vi som prøver/før svangerskapet som heter gravid med babyklister også, der er det visst også noen :)

Vet, jeg starta den tråden etter at jeg spurte her :)
 
Jeg har brukt babyklister siden desember 2017. Etter at jeg begynte med det blir jeg veldig lett gravid. Mister desverre. Det er nok eggkvaliteten som begynner å bli dårlig. Skal ha en vannscanning i mars, å se om det kan være noe i livmoren som gjør at jeg mister så tidlig og ofte. Har også to svangerskap bak meg der jeg mistet i uke 9.
 
Jeg har brukt babyklister siden desember 2017. Etter at jeg begynte med det blir jeg veldig lett gravid. Mister desverre. Det er nok eggkvaliteten som begynner å bli dårlig. Skal ha en vannscanning i mars, å se om det kan være noe i livmoren som gjør at jeg mister så tidlig og ofte. Har også to svangerskap bak meg der jeg mistet i uke 9.

Denne pp blir min første gang med babyklister, men jeg blir veldig fort gravid fra før. Mister eller har kjemisk hver gang. Mistet èn gang i uke 11.
 
Fikk tips av homeopat at hvis man har trøbbel med å ta dosene med babyklister tre ganger om dagen, så kan man blande alt i en vannflaske og drikke jevnt i løpet av dagen:) Må ristes før bruk hver gang da...
Altså 30 dråper i en vannflaske på å, 6 liter? :happy:
 
Back
Topp