Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Tenker at jeg hadde nok ikke orket å ta sjansen, de er ikke såå dyre at jeg ikke har råd til en ny

Nei det er sant. Så det bare ikke før nå og skulle begynt idag, men dropper det bare og håper at letrozol og metformin gjør susen, har pcos så mitt problem er jo egentlig å få eggløsning, og det har jeg hatt imellom igår og idag (superpositiv eggløsningstest igår på morgenen og negativ idag) ul har også vist 2 follikler som har modnet seg, en på hver eggstokk så ser jo veldig bra ut
 
Nei det er sant. Så det bare ikke før nå og skulle begynt idag, men dropper det bare og håper at letrozol og metformin gjør susen, har pcos så mitt problem er jo egentlig å få eggløsning, og det har jeg hatt imellom igår og idag (superpositiv eggløsningstest igår på morgenen og negativ idag) ul har også vist 2 follikler som har modnet seg, en på hver eggstokk så ser jo veldig bra ut
Det gjør ingenting å starte senere heller, hvis du føler at det vil gjøre deg tryggere på situasjonen.
 
En tanke fra meg,

Jeg har mistet to ganger, og 3. gang var en senabort, da fosteret var sykt og vi valgte å avslutte da det ikke var forenelig med liv (som det så pent heter). Vi har tenkt litt på at de to første kanskje også var syke og at det var en naturlig seleksjon slik at vi mistet disse. det får vi jo aldri svar på. Så det jeg undrer meg på med å bruke et slikt klister, er at om jeg skulle begynne på dette til vårt neste forsøk, kanskje man ikke mister tidlig, men at et evt sykt foster klarer å klamre seg fast til livet likevel, og en naturlig seleksjon ikke får finne sted. Noen som har noen tanker rundt dette? Klister høres spennende ut og tenker å prøve det ut over jul..
Leit å lese om tapene dine❤️ De spørsmålene du stiller har jeg også stilt meg selv. Hadde en sa i uke 9 i august/september 2017. På det tidspunktet brukte jeg ikke babyklister. Begynte med det i januar 2018. I februar ble jeg gravid igjen, denne graviditeten endte i en ma (uke 9). Tenkte da at babyklisteret kanskje var årsaken til at kroppen ikke aborterte. Jeg tok til og med to cytotek kurer uten effekt.. måtte til slutt ta utskrapning. Har fortsatt å ta babyklister, etter at jeg begynte med det har jeg lettere blitt gravid. Jeg er overbevist om at det har effekt hos meg. De siste gangene har heldigvis kroppen ryddet opp tidlig på tross av at jeg har brukt babyklister. Ikke noe direkte svar på spørsmålet ditt, men erfaringene mine er at det virker mer tilfeldig og at det ikke er direkte sammenheng med bruk av babyklister og abort på seinere tidspunkt.
 
Leit å lese om tapene dine❤️ De spørsmålene du stiller har jeg også stilt meg selv. Hadde en sa i uke 9 i august/september 2017. På det tidspunktet brukte jeg ikke babyklister. Begynte med det i januar 2018. I februar ble jeg gravid igjen, denne graviditeten endte i en ma (uke 9). Tenkte da at babyklisteret kanskje var årsaken til at kroppen ikke aborterte. Jeg tok til og med to cytotek kurer uten effekt.. måtte til slutt ta utskrapning. Har fortsatt å ta babyklister, etter at jeg begynte med det har jeg lettere blitt gravid. Jeg er overbevist om at det har effekt hos meg. De siste gangene har heldigvis kroppen ryddet opp tidlig på tross av at jeg har brukt babyklister. Ikke noe direkte svar på spørsmålet ditt, men erfaringene mine er at det virker mer tilfeldig og at det ikke er direkte sammenheng med bruk av babyklister og abort på seinere tidspunkt.
Ja det er interessante tanker, men som vi sikkert ikke blir å få svar på, da det er litt diffus info om produktet..
 
Hvor lenge skal man egentlig bruke babyklister? Har svake strek på tester nå, men ikke skikkelig positiv vil jeg si. Masse murringe konstant, er 10dpo i dag.
 
Hvor lenge skal man egentlig bruke babyklister? Har svake strek på tester nå, men ikke skikkelig positiv vil jeg si. Masse murringe konstant, er 10dpo i dag.
Er du gravid så er det bare å fortsette med det, hvor lenge er jeg usikker men noen tar det til flaska er tom.
 
Dytter litt på denne jeg , startet med babyklister i dag for første gang :) en dpo i dag, sterk positive el tester på torsdag, negative fredag , regner meg da som 1 dpo i dag lørdag :) jeg tok 10 dråper i et stort glass vann, har det noe og si om det er stort eller lite ? :happy:
 
Dytter litt på denne jeg , startet med babyklister i dag for første gang :) en dpo i dag, sterk positive el tester på torsdag, negative fredag , regner meg da som 1 dpo i dag lørdag :) jeg tok 10 dråper i et stort glass vann, har det noe og si om det er stort eller lite ? :happy:
Jeg bruker å ta litt mindre vann i glasset så jeg føler det er mer konsentrert, men om det har så mye å si vet jeg ikke. Det står jo ikke noe mer spesifisert enn "et glass vann".
 
Vanskelig å dosere med dråpetelleren som er i flaska, så blir vel litt ymse hvor mange dråper det blir. Ofte blir det mer enn 10 dråper pr gang. Blander det i lite vann, slik at jeg får alt i meg. Min smaker absolutt ingenting, selv når jeg tar det rett på tungen.. ser noen synes det smaker alkohol :dance018

lurer på hvilke bivirkninger folk erfarer med dette. Har sett det er tempøkning.. noe annet? :anyone:anyone
 
Vanskelig å dosere med dråpetelleren som er i flaska, så blir vel litt ymse hvor mange dråper det blir. Ofte blir det mer enn 10 dråper pr gang. Blander det i lite vann, slik at jeg får alt i meg. Min smaker absolutt ingenting, selv når jeg tar det rett på tungen.. ser noen synes det smaker alkohol :dance018

lurer på hvilke bivirkninger folk erfarer med dette. Har sett det er tempøkning.. noe annet? :anyone:anyone
Jeg måtte tisse hele tiden når jeg tok det :p
 
Vanskelig å dosere med dråpetelleren som er i flaska, så blir vel litt ymse hvor mange dråper det blir. Ofte blir det mer enn 10 dråper pr gang. Blander det i lite vann, slik at jeg får alt i meg. Min smaker absolutt ingenting, selv når jeg tar det rett på tungen.. ser noen synes det smaker alkohol :dance018

lurer på hvilke bivirkninger folk erfarer med dette. Har sett det er tempøkning.. noe annet? :anyone:anyone
Synes det lukter og smaker metall av vannet , har også en brennende følelse i livmora etter inntak (ikke vondt altså) ..
Ellers fikk jeg graviditet som bivirkning da :love7 et år med prøving , første pp med babyklister så satt den :notworthy:Heartred
 
Synes det lukter og smaker metall av vannet , har også en brennende følelse i livmora etter inntak (ikke vondt altså) ..
Ellers fikk jeg graviditet som bivirkning da :love7 et år med prøving , første pp med babyklister så satt den :notworthy:Heartred
Hahahha, ja men det var jo en super bivirkning. lurer litt på hvorfor jeg ikke smaker metall av det. Jeg har jo også smakt direkte på den, ublandet. Kanskje jeg har fått en fake flaske? Men bestilte fra en link som var oppgitt her i et tidligere innlegg
 
Står at babyklister ble sendt i går! Så håper den kommer fort, så jeg kan starte så fort som mulig etter en!:D forventet el er fredag/lørdag. Så tenkte kanskje starte søndag? Når starter/startet dere?:rolleyes:
 
Positiv el test i kveld så fikk startet litt på både babyklister og WY.
På boksen med wy så står det man skal ta 1-2 kapsler om dagen, noen som har erfaring med dette eller hvor mye og hvor lenge di skal tas? :)
BK er 10dråper i ett glass vann 3 ganger daglig frem til mens eller positiv test(?) om jeg har forstått riktig? :)
 
Positiv el test i kveld så fikk startet litt på både babyklister og WY.
På boksen med wy så står det man skal ta 1-2 kapsler om dagen, noen som har erfaring med dette eller hvor mye og hvor lenge di skal tas? :)
BK er 10dråper i ett glass vann 3 ganger daglig frem til mens eller positiv test(?) om jeg har forstått riktig? :)
Ikke erfaring med WY men babyklister kan du fortsette med til glasset/flaska er tom hvis du er gravid, hvis du ikke er gravid så tar du en pause frem til neste EL.
 
Noen som vet om det vil ha noen innvirkning å drikke alkohol når en tar babyklister? :rolleyes:
Bedt på fest til helgen, og greit å vite om jeg kan kose meg med litt vin eller ikke :hilarious:
 
Vi har kun en brevsprekk i vår postkasse (bor i blokk), så kan hende den lokale butikken har den.
De er ikke akkurat kjent for å være så kjappe at det gjør noe
Jeg fikk min etter ca 7-10 dager.. Bor i blokk og har muligens samme type postkasse som deg, og fikk den hjem. Den fikk fint plass i kassen;)
 
Back
Topp