Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Har vært smerter i magen og vært kvalm de siste dagene, så lurte bare på om det kunne være den eller om der var tilfeldig...
Det kan jo hende det er noe i den du reagerer på, eller det kan være tilfeldig. God bedring og håper det snart går over.
 
Har vært smerter i magen og vært kvalm de siste dagene, så lurte bare på om det kunne være den eller om der var tilfeldig...
Har du tatt 10 dråper 3 ganger om dagen? Hvor lenge har du brukt den nå?
 
Vil tro det er ganske tilfeldig, er en del omgangssyke rundt om for tiden, kan det være tilfelle?
Tipper det er tilfeldig, men tenkte å høre allikevel :)
Tja, aldri si aldri, men da burde det vel å slått ut på noe vis ? Satser på at det går over av seg selv snart :)
 
Dytter litt på denne jeg :hilarious: Veldig nysgjerrig på om deres som har prøvd dette har fått det til ;)
 
Ble gravid da jeg brukte det. Men det kan jo også være noen av de andre 100 tingene som skjedde og ble brukt under prøverørsforsøk.
 
Da har jeg bestilt dette, å håper det hjelper meg.
Når startet dere, å hvor lenge tok dere det?
Startet et par dager etter EL og fortsetter til TR kommer, eller ved en eventuell graviditet til glasset er tomt.
 
Jeg bestilte min i forje uke så er veldig spent på om dette funker :) Vi brukte 7pp med lillemor som nå er 10mnd. Håper det klaffer raskere denne gangen ;)
 
Hva sier legen deres til at dere bruker babyklister? Tenker spesielt på dere med IVF, regner med dere må opplyse legen om alt :)
 
Hadde EL igår, er det for seint å begynne med det i dag? La inn mye aksje i går og dagen før, men aldri dumt å prøve litt ekstra :p
 
Back
Topp