Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Ikke jeg hellerJeg har ikke hatt noen bivirkninger av den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg hellerJeg har ikke hatt noen bivirkninger av den.
Det kan jo hende det er noe i den du reagerer på, eller det kan være tilfeldig. God bedring og håper det snart går over.Har vært smerter i magen og vært kvalm de siste dagene, så lurte bare på om det kunne være den eller om der var tilfeldig...
Har du tatt 10 dråper 3 ganger om dagen? Hvor lenge har du brukt den nå?Har vært smerter i magen og vært kvalm de siste dagene, så lurte bare på om det kunne være den eller om der var tilfeldig...
10 x 3 ja.. er 8dpo i dag, så 7 dager..Har du tatt 10 dråper 3 ganger om dagen? Hvor lenge har du brukt den nå?
Vil tro det er ganske tilfeldig, er en del omgangssyke rundt om for tiden, kan det være tilfelle?10 x 3 ja.. er 8dpo i dag, så 7 dager..
Tipper det er tilfeldig, men tenkte å høre allikevelVil tro det er ganske tilfeldig, er en del omgangssyke rundt om for tiden, kan det være tilfelle?
Jeg brukte det 2 runder, kjemisk første gangen... klaff andre runden! 20+5 i dagDytter litt på denne jeg Veldig nysgjerrig på om deres som har prøvd dette har fått det til
Startet et par dager etter EL og fortsetter til TR kommer, eller ved en eventuell graviditet til glasset er tomt.Da har jeg bestilt dette, å håper det hjelper meg.
Når startet dere, å hvor lenge tok dere det?
Jeg startet dagen etter EL og tok vel fram til uke 12.. trappet litt ned de siste ukene og tok ikke 3 ganger daglig da..Da har jeg bestilt dette, å håper det hjelper meg.
Når startet dere, å hvor lenge tok dere det?
Vet ikke om den var utslagsgivende, men jeg ble gravid med fryseforsøk etter ivf mens jeg brukte det.Har noen av dere blitt gravid på den?
Spennende! Får prøve jeg ogVet ikke om den var utslagsgivende, men jeg ble gravid med fryseforsøk etter ivf mens jeg brukte det.
Sier ingenting til dem.Hva sier legen deres til at dere bruker babyklister? Tenker spesielt på dere med IVF, regner med dere må opplyse legen om alt
Det skader jo ikke å prøve, og vet om klinikker som anbefaler å prøveHva sier legen deres til at dere bruker babyklister? Tenker spesielt på dere med IVF, regner med dere må opplyse legen om alt