Håper den kommer frem denne gangen
Håper virkelig jeg også [emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den kommer frem denne gangen
Så bra du endelig fikk en i postenLite spørsmål. Jeg fikk endelig min i posten i dag! Wooohooo! The joy!
Jeg valgte fructus femina fra helsehelse.dk
Men det jeg lurer på. Ser at det er anbefalt å ta til man er ca 12 uker eller føler seg sikker på at det går bra.
Det står på flasken min at den inneholder 19% ethanol. Ethanol er jo kort fortalt alkohol. Hvilket påvirkninger har fructus femina på embryoet?
Så bra du endelig fikk en i posten
Jeg og reagerte litt på at det var ethanol i den. Men hvilken innvirkning det har på embryoet vet jeg ikke. Det hadde jo ikke vært brukt så mye hvis det var skadelig (tenker jeg).
Kanskje... Tror det var derfor det var importforbud på den en liten stund (skal ikke si for sikkert).Det er sant. Kanskje det er ethanolen som gjør at de ikke bruker den i Norge? Vi er jo litt "føre var" her til lands..
Hmm.
Kanskje... Tror det var derfor det var importforbud på den en liten stund (skal ikke si for sikkert).
Det har jeg ikke tenkt på faktisk, tenkte heller at den reagerer på metall og at skjeen f.eks kan ruste eller noe.Kan nok være.
Den skal jo ikke komme borti metall.
Kanskje denne spesifikke blandingen får en kjemisk reaksjon ved kontakt med metall og da blir "berusende"?
Det har jeg ikke tenkt på faktisk, tenkte heller at den reagerer på metall og at skjeen f.eks kan ruste eller noe.
Kan være noe i det du sierNei, rust har ikke jeg tenkt på.
Kun fundert på eventuelle kjemiske reaksjoner [emoji85][emoji85][emoji85]
Kan være noe i det du sier
Ikke jeg heller Håper noen andre vet noe, noen som kan kjemiJeg hakke peiling altså [emoji23][emoji85]
Jeg gjorde det jaFikk pos EL strimmel i dag. Er det i dag jeg ska starte med babyklister?
Lykke tilDa har jeg også mottatt babyklisteret, krysser fingrene for at dette funker
Det er homeopat medisin, så verken virkning eller bivirkning er kartlagt (forsket på).Noen som vet om det er noen bivirkninger av dette?
Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av den.Noen som vet om det er noen bivirkninger av dette?
Har vært smerter i magen og vært kvalm de siste dagene, så lurte bare på om det kunne være den eller om der var tilfeldig...Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av den.