Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Da har jeg også bestilt babyklister fra linken over[emoji5]. Har ikke funnet det noen sted.
 
Jeg bestilte babyklister fra helsehelse.dk den 26/12.
Jeg vet det har vært jul og nyttår i mellomtiden, men synes det er rart at jeg ikke har fått den enda :(
Når er det for sent å starte med babyklister?
Kommet nye importregler?
 
Jeg bestilte babyklister fra helsehelse.dk den 26/12.
Jeg vet det har vært jul og nyttår i mellomtiden, men synes det er rart at jeg ikke har fått den enda :(
Når er det for sent å starte med babyklister?
Kommet nye importregler?
Tror det tok en uke før jeg fikk det da jeg bestilte det i høst. Har ikke hørt om at det er noen nye importregler nå. Det var det i fjor og man fikk ikke tak i babyklister fra DK, men de endret det tilbake til at det var lov.
Begynn med det når du får den i posten.
 
Tror det tok en uke før jeg fikk det da jeg bestilte det i høst. Har ikke hørt om at det er noen nye importregler nå. Det var det i fjor og man fikk ikke tak i babyklister fra DK, men de endret det tilbake til at det var lov.
Begynn med det når du får den i posten.

Håper jeg får det i løpet av neste uke :)
Får håpe det ikke er for sent :(
 
Håper det :)
Hvor er du i syklus?

Ganske så sikker på at EL er i dag.
CD14.

1a078eba141e806e8676bb3b2eeecb07.png


57fa48fd8dc459ed032f3c8118a29652.jpg
 
Jeg bestilte babyklister fra helsehelse.dk den 26/12.
Jeg vet det har vært jul og nyttår i mellomtiden, men synes det er rart at jeg ikke har fått den enda :(
Når er det for sent å starte med babyklister?
Kommet nye importregler?
Jeg har fått veldig raskt når jeg har bestilt
 
Omkring halv A4 kanskje, sånn fôret. Har også fått rullet inn i papp i en gulbrun konvolutt..

Vi har kun en brevsprekk i vår postkasse (bor i blokk), så kan hende den lokale butikken har den.
De er ikke akkurat kjent for å være så kjappe at det gjør noe
 
Back
Topp