Tiika
Blir kjent med forumet
Ja, jada, seks liter, absolutt
Kan man blande det ut i en flaske og drikke 3 ganger daglig mon tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jada, seks liter, absolutt
Bare husk å risteKan man blande det ut i en flaske og drikke 3 ganger daglig mon tro?
Bare husk å riste
Lykke tilTakk for tips Har bestilt før helgen, håper det kommer snart Blir spennende å prøve!
Lykke til
Jeg kommer nok til å bruke det når vi skal prøve oss på barn nummer to
Ja, men jeg vet jo ikke om det var det som gjorde susenFunket det for deg første gangen?
Har lest alle innleggene men husker ikke alle nickene
Nei.Jeg har prøvd babyklister i en uke nå etter EL, men jeg får så fryktelig vondt i magen. Etter å ha hatt vondt i magen nærmest sammenhengende i en uke så stoppet jeg, og etter en dag var all mageverken borte, så regner jo med at det var babyklisteret som utløste dette
Noen som har opplevd det samme?
Jeg har prøvd babyklister i en uke nå etter EL, men jeg får så fryktelig vondt i magen. Etter å ha hatt vondt i magen nærmest sammenhengende i en uke så stoppet jeg, og etter en dag var all mageverken borte, så regner jo med at det var babyklisteret som utløste dette
NeiJeg har prøvd babyklister i en uke nå etter EL, men jeg får så fryktelig vondt i magen. Etter å ha hatt vondt i magen nærmest sammenhengende i en uke så stoppet jeg, og etter en dag var all mageverken borte, så regner jo med at det var babyklisteret som utløste dette
Hvor bestilte du fra?Prøvde babyklister for første gang denne perioden. Fikk positiv test i dag, så har troa på at dette funker
Og det gikk problemfritt gjennom tollen?
Og det gikk problemfritt gjennom tollen?
Har aldri hørt at tollen har stoppet det.Og det gikk problemfritt gjennom tollen?
Da må jeg bare få bestiltJepp tok ca en uke fra de sendte til jeg fikk det