Babyklister / Fructus Femina / Berberis Fructibus Comp

Jeg skal begynne å ta det snart, har sannsynligvis el imorgen! Begynte du å ta det dagen etter positiv el-test, eller hvordan gjør man det? Tenker jeg begynner fra overimorgen, ønsker ikke forskyve el ved å ta det før jeg har hatt el.

Jeg begynte samme dag som el testen ble negativ ihvertfall. Ble vel samme dag som eggløsningen.
 
Jeg skal begynne å ta det snart, har sannsynligvis el imorgen! Begynte du å ta det dagen etter positiv el-test, eller hvordan gjør man det? Tenker jeg begynner fra overimorgen, ønsker ikke forskyve el ved å ta det før jeg har hatt el.
Tar dagen etter positiv el test.
Men denne pp må jeg gå etter andre tegn til el enn el test, da jeg har hcg i kroppen etter SA ennda.
 
Er du kommet i dpo land allerede?
Jeg tar babyklister denne gangen (har brukt det før også) men aldri opplevd å bli kvalm av det. Håper det roer seg for deg ❤️
Om jeg skal stole på kroppen min hadde jeg el i går, må bare satse på det og stole på kroppen denne runden :bag:
Har fremdeles hcg rester som slår ut på el testene.
Men etter MA var også kroppen min super rask rett inn i syklusen, eneste jeg kan si som er positivt med alt dette.
 
Første PP denne runden med babyklister. Jeg begynner med klister så fort jeg får høy på monitor denne syklusen, altså før EL.
 
Skal man ta babyklister fra første positive EL test og til den er tom?
 
Jeg fikk kluss med syklusen etter babyklister, men mistenker en graviditet som endte i SA da jeg slutta å ta dråpene. Var først da syklusen ble litt klussa til. Så vet ikke om det er babyklisteret eller en muligens SA som var årsaken.
Nei det er ikke helt lett å vite når det kan være andre faktorer også.. Men jeg tenker jeg skal prøve det uansett :) Så håper jeg ikke syklusen påvirkes. Håper vel heller egentlig at jeg slipper tr en god stund fram i tid :rolleyes:
 
Lurer på å prøve babyklister her og. PP4 nå. Utålmodig er vel mellomnavnet mitt:hilarious:
 
Om jeg skal stole på kroppen min hadde jeg el i går, må bare satse på det og stole på kroppen denne runden :bag:
Har fremdeles hcg rester som slår ut på el testene.
Men etter MA var også kroppen min super rask rett inn i syklusen, eneste jeg kan si som er positivt med alt dette.
Lykke til denne pp ❤️
 
Nei det er ikke helt lett å vite når det kan være andre faktorer også.. Men jeg tenker jeg skal prøve det uansett :) Så håper jeg ikke syklusen påvirkes. Håper vel heller egentlig at jeg slipper tr en god stund fram i tid :rolleyes:

Anbefaler absolutt å prøve! Ble gravid rett etter at vi hadde bestemt oss for å slutte så da brukte jeg ikke babyklister, men nå tar jeg de dråpene til uke 12 eller til flaska blir tom :)
 
Anbefaler absolutt å prøve! Ble gravid rett etter at vi hadde bestemt oss for å slutte så da brukte jeg ikke babyklister, men nå tar jeg de dråpene til uke 12 eller til flaska blir tom :)
Ja jeg tenkte jeg skulle ta det :) Men klarer ikke å bestemme om jeg skal begynne idag eller imorgen! :p Har mest sannsynlig el idag (pos el-test igår, negativ idag, el-smerter idag), men er redd for sykluskluss og tenkte kanskje å begynne å ta det fra imorgen som er 1 dpo :p Har det noe å si om jeg begynner en dag etter positiv el-tet?
 
Ja jeg tenkte jeg skulle ta det :) Men klarer ikke å bestemme om jeg skal begynne idag eller imorgen! :p Har mest sannsynlig el idag (pos el-test igår, negativ idag, el-smerter idag), men er redd for sykluskluss og tenkte kanskje å begynne å ta det fra imorgen som er 1 dpo :p Har det noe å si om jeg begynner en dag etter positiv el-tet?

Man skal begynne etter eggløsningen har vært hvis ikke jeg husker heelt feil! Så jeg hadde tatt når du er 1dpo :)
 
Blir man dårlig i magen av babyklister, eller er det litt tilfeldig at jeg har fått mageknip dagen etter jeg startet? :p
 
Er det bare meg eller smaker det vodka? :wtf: Ikke godt :hilarious:
 
Er det bare meg eller smaker det vodka? :wtf: Ikke godt :hilarious:
Jeg blander den ut i et halvt glass vann, smaker litt av dårlig hjemmebrent :knegg:
Men bånnski, ned går den:hilarious:
 
Back
Topp