♫ Skravletråd februar ♫

Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff

Her ser jeg på boligjakten :) skal være med på budrunde i morgen :p så tar med litt tips.

Jeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! :D 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden:smiley-angry026

Den harde kjernen er helt crazy på skravling :p

Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Idag er det ukeshandling, men ellers ingen planer :) Kos deg på barseltreff :)

Gratulerer med tvillingene Hope :) alt bra?

Skulle på obs å handle brød (3 for 2, jeg kjøper gjerne 9). Sendte melding til mamma om hun skulle noe. Så da har jeg med meg henne på shopping.

Snuppa sovna i bilen så nå sitter jeg utenfor med henne mens mamma gikk inn på en scrappebutikk vi kjørte til for hun skulle ha noe kartong til kortlaging

Høres ut som en koselig dag!

Tusen takk! Har fått greit med lån, men spørsmålet er jo hvor langt vi er villige til å gå.

Ja det er viktig å bli enige om taket før dere går inn i budrunden. Kjøpet skal jo smake godt og, sant det!

Nå skal jeg sjekke ut den 4. Stjerners episoden det var snakk om i går. Spent på lættisfaktoren altså! Så er det ut på tur!

Når svigers kjøper ingredienser til middagen jeg skal lage
e3a5ae6dddc083957d2138dafe9c7e68.jpg
sammen med en liter melk
4472d31af7df7d69258105b15d77d690.jpg
fersk melk

Skulle trodd de viste etter snart 6 år at vi ikke gjør ting på samme måte.
Tanken bak er god ihvertfall

Når svigers kjøper ingredienser til middagen jeg skal lage
e3a5ae6dddc083957d2138dafe9c7e68.jpg
sammen med en liter melk
4472d31af7df7d69258105b15d77d690.jpg
fersk melk

Skulle trodd de viste etter snart 6 år at vi ikke gjør ting på samme måte.
Tanken bak er god ihvertfall

Fersk melk? Som rett fra kuen eller?

Nåå går resten av vaffelrøra i jernet[emoji173]️ nammm...

Fersk melk? Som rett fra kuen eller?
Den er kald så de har fått dem i et kjøleskap først da før han kjøpte
Men den er ikke behandlet, og jeg får ikke lagd bechamel saus fra bunnen som jeg pleier, vet ikke helt hvor jeg skal begynne med denne middagen [emoji54]

Herlig på ferie [emoji13]

Rekkehus :) litt større enn her vi bor nå.
Hvor stort og hva er prisantydning? [emoji4] vi ønsker oss også rekkehus, men vi ender nok med enebolig når alt kommer til alt (kjøper ikke før om tre år, siden jeg studerer)

Back
Topp