Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Her ser jeg på boligjakten skal være med på budrunde i morgen så tar med litt tips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Jeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden
Idag er det ukeshandling, men ellers ingen planer Kos deg på barseltreffHva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Skulle på obs å handle brød (3 for 2, jeg kjøper gjerne 9). Sendte melding til mamma om hun skulle noe. Så da har jeg med meg henne på shopping.
Snuppa sovna i bilen så nå sitter jeg utenfor med henne mens mamma gikk inn på en scrappebutikk vi kjørte til for hun skulle ha noe kartong til kortlaging
Her ser jeg på boligjakten skal være med på budrunde i morgen så tar med litt tips.
Idag er det ukeshandling, men ellers ingen planer Kos deg på barseltreff
Sant det! Det er spennende! Gleder meg til oppdatering
Du får krysse alt som krysses kan i morgen
Krysser alt!
Tusen takk! Har fått greit med lån, men spørsmålet er jo hvor langt vi er villige til å gå.
Uuh! Spennende! Hva er det dere skal by på?Tusen takk! Har fått greit med lån, men spørsmålet er jo hvor langt vi er villige til å gå.
Uuh! Spennende! Hva er det dere skal by på?
Når svigers kjøper ingredienser til middagen jeg skal lage
sammen med en liter melk
fersk melk
Skulle trodd de viste etter snart 6 år at vi ikke gjør ting på samme måte.
Tanken bak er god ihvertfall
Den er kald så de har fått dem i et kjøleskap først da før han kjøpteFersk melk? Som rett fra kuen eller?
Kos degNåå går resten av vaffelrøra i jernet[emoji173]️ nammm...
Hvor stort og hva er prisantydning? [emoji4] vi ønsker oss også rekkehus, men vi ender nok med enebolig når alt kommer til alt (kjøper ikke før om tre år, siden jeg studerer)Rekkehus litt større enn her vi bor nå.