♫ Skravletråd februar ♫

Hei. Letet litt på isbilen.no, og fant ut at hvis du trykker på "kjøreplan" - Stjørdal så kommer det opp området de kjører i. Trykk på linken de viser til og det skal da komme opp kjørerute. Men ser det ikke er oppdatert ny rute enda.
Man kan også få varsel på sms (gratis) den dagen den kommer til ditt område :)

Takk! Må sjekke det senere. :)
 
Ja, men relativt uvanlig her iblandet, de fleste kjenner dvergen :)

Er utdannet hundeinstruktør, så jeg kjenner til rasen - har hatt noen på kurs. :) Liker hunder best i den størrelsen, frøkna vår og´er rundt samme høyde som din.
 
Er utdannet hundeinstruktør, så jeg kjenner til rasen - har hatt noen på kurs. :) Liker hunder best i den størrelsen, frøkna vår og´er rundt samme høyde som din.
Passe størrelse ja, enig i det. Vi valgte henne ikke da. Vi overtok henne fra svigerfar da hun var sju. For da fikk hans yngste påvist allergi.

Nå ble jeg i stuss på hvor gammel hunden er... Hun var sju da vi fikk henne sommeren 2010, så hun blir 14 i sommer og er altså faktisk 13,5 (14 i sommer)
 
Passe størrelse ja, enig i det. Vi valgte henne ikke da. Vi overtok henne fra svigerfar da hun var sju. For da fikk hans yngste påvist allergi.

Nå ble jeg i stuss på hvor gammel hunden er... Hun var sju da vi fikk henne sommeren 2010, så hun blir 14 i sommer og er altså faktisk 13,5 (14 i sommer)

Fint dere tok henne til dere da. :Heartred Og så bra! :) Gjør godt inni hjerterota når jeg hører om hunder som blir såpass gammel og er tilsynelatende frisk for alderen. Håper hun blir hos dere i mange, flotte år til!
 
Fint dere tok henne til dere da. [emoji813]red Og så bra! :) Gjør godt inni hjerterota når jeg hører om hunder som blir såpass gammel og er tilsynelatende frisk for alderen. Håper hun blir hos dere i mange, flotte år til!
Jeg aner ikke hvor gammel hun kan bli jeg? Siden forventningen er 12-14 har jeg liksom begynt å forberede meg på at det går mot slutten...

Vi tok henne. Jeg var noe motvillig men det var ingrn andre som ville ha henne. Mannen ønsket seg hund, men vi var enige om å vente til vi var ferdig med småbarn. Jeg har aldri vært spesielt glad i hunder, men tenkte jeg ikke ville være redd vår egen (og det er jeg ikke, og mye mer komfortabel med andre nå)

Den dagen jeg testet positivt med nr to ringte svigerfar og lurte på om vi kunne ta hunden.

7 år gammel og kronisk syk (under utredning, konklusjonen fikk vi etter at vi fikk henne) var hun ikke noe å omplassere eksternt, og inad i familien var det oss da.
Og jeg har jo blitt veldig glad i henne. Og det er ungene også.

Men nå er hun gammel. Jeg er glad for at hun fikk leve til denne permisjonen min, vi har hatt mange fine langturer med vogna vi to. (og nå ser hun på meg og lurer på om det ikke er tid for dagens snart)
 
Jeg aner ikke hvor gammel hun kan bli jeg? Siden forventningen er 12-14 har jeg liksom begynt å forberede meg på at det går mot slutten...

Vi tok henne. Jeg var noe motvillig men det var ingrn andre som ville ha henne. Mannen ønsket seg hund, men vi var enige om å vente til vi var ferdig med småbarn. Jeg har aldri vært spesielt glad i hunder, men tenkte jeg ikke ville være redd vår egen (og det er jeg ikke, og mye mer komfortabel med andre nå)

Den dagen jeg testet positivt med nr to ringte svigerfar og lurte på om vi kunne ta hunden.

7 år gammel og kronisk syk (under utredning, konklusjonen fikk vi etter at vi fikk henne) var hun ikke noe å omplassere eksternt, og inad i familien var det oss da.
Og jeg har jo blitt veldig glad i henne. Og det er ungene også.

Men nå er hun gammel. Jeg er glad for at hun fikk leve til denne permisjonen min, vi har hatt mange fine langturer med vogna vi to. (og nå ser hun på meg og lurer på om det ikke er tid for dagens snart)

Så lenge hun virker tilsynelatende pigg, så tror jeg ikke du trenger å forberede deg på at det går mot slutten. Vi har tidligere hatt 2 hunder i familien, to av dem operert for det samme som deres hund, og de ble faktisk 16 år gammel! :D Friskuser helt til the bitter end. Godt å høre at du har blitt omvendt til å bli et hundemenneske - dem er jo bare fantastiske! :Heartred
 
Så lenge hun virker tilsynelatende pigg, så tror jeg ikke du trenger å forberede deg på at det går mot slutten. Vi har tidligere hatt 2 hunder i familien, to av dem operert for det samme som deres hund, og de ble faktisk 16 år gammel! :D Friskuser helt til the bitter end. Godt å høre at du har blitt omvendt til å bli et hundemenneske - dem er jo bare fantastiske! [emoji813]red
Hundemenneske er jeg ikke, og jeg kommer ikke til å savne å ha hund. Savne henne. Men ikke det å ha hund.

Men jeg er glad i henne, det er jeg. Og de årene hun får med oss skal vi ta vare på henne.
 
Back
Topp