♫ Skravletråd februar ♫

Må vi vente 20 min på å skravle her inne? :p siden det ikke er februar enda :D
 
Hurra for februar!
 
Liten nattrangler altså? ;) Hva gjør du på, bortsett fra å være her inne, obviously?
Alltid vært en nattrangler. Men har begynt å legge meg litt tidligere den siste måneden, men blir litt ranglin innimellom :)
Gjør ikke noe spesielt utenom å være her inne, ser litt på tv nå ikveld da :) Du da?
 
Hurra for februar ja [emoji3] jeg ligger strødd på sofaen med beina i været og nyter varmeputa mi [emoji16] gleder meg til resten av mnden!
 
Alltid vært en nattrangler. Men har begynt å legge meg litt tidligere den siste måneden, men blir litt ranglin innimellom :)
Gjør ikke noe spesielt utenom å være her inne, ser litt på tv nå ikveld da :) Du da?

Hehe, så du er fortsatt våken da ja! :p Er litt B-menneske selv altså, egentlig, men med et A-menneske DELUX i huset, så har det blitt påtvunget tidlig leggetid på meg også... Er fortsatt litt gira etter å ha styret så mye i dag, fått ny sofa i hus, etter å ha vært foruten i over en MÅNED, så det var deiiilig. Og det beste av alt - når stillheten har senket seg, i nattens bla bla! :p
 
Hurra for februar ja [emoji3] jeg ligger strødd på sofaen med beina i været og nyter varmeputa mi [emoji16] gleder meg til resten av mnden!

Åh! Hørtes superslækk ut da. :) Noe spes som skjer på den kanten i februar?
 
Hehe, så du er fortsatt våken da ja! :p Er litt B-menneske selv altså, egentlig, men med et A-menneske DELUX i huset, så har det blitt påtvunget tidlig leggetid på meg også... Er fortsatt litt gira etter å ha styret så mye i dag, fått ny sofa i hus, etter å ha vært foruten i over en MÅNED, så det var deiiilig. Og det beste av alt - når stillheten har senket seg, i nattens bla bla! :p
Våken ja, selvfølgelig :D Her i huset er vi begge B tror jeg, men mannen må jo opp tidlig på jobb så da må han legge seg tidlig :)
Så godt med ny sofa da, og hvertfall når man har vært uten så lenge :) hvilken sofa er det? Vi skal kjøpe ny vi også etterhvert, men må bare pusse opp stua først og det tar tid :rolleyes:
 
Åh! Hørtes superslækk ut da. :) Noe spes som skjer på den kanten i februar?

Prøver eggløsningstester(monitor) for første gang denne mnd [emoji3] det blir morro håper jeg! Så det er første mnd med skikkelig prøving.

Også planlegger jeg å få unna MASSE skolearbeid siden jeg har lite jobb[emoji3]



Jeg hadde klikket uten sofa i en mnd, hvordan har dere overlevd? [emoji50]
 
Den er fin og blå, måtte jo ha det som bor ved sjøen. ;) Vi bygde oss en modulsofa. :)

Det var egentlig ganske sykt. Rett før jul, etter å ha bodd her i noen måneder, fant vi ut at vi skulle ommøblere litt, var ikke fornøyd med planløsningen osv. Mannen mente vi skulle legge ut møblene våre på finn, kom sikkert til å ta lang tid, særlig siden det var før jul, å få solgt de. Den gang ei - ALT forsvant samme kveld gitt! Og det tok 6-8 uker å få ny! Og da ble bestillinga sendt inn først på NYåret!! :eek:
 
Prøver eggløsningstester(monitor) for første gang denne mnd [emoji3] det blir morro håper jeg! Så det er første mnd med skikkelig prøving.

Også planlegger jeg å få unna MASSE skolearbeid siden jeg har lite jobb[emoji3]

Jeg hadde klikket uten sofa i en mnd, hvordan har dere overlevd? [emoji50]

Aha! Ikke prøvd monitor, får håpe det blir bra! Har du forsøkt temping? Anbefales, da får du rimelig stålkontroll på EL etterhvert. Føles som julaften hver morgen man våkner for å ta tempen, plotte inn og se på grafen! :p

Flinkis - tvi tvi!

Det var lite romantisk og sosialt uten sofa, så ble litt ekstra kos og tidlige kvelder i senga i steden for å få den nærheten som blir fraværende uten sofa. Satt i hver vår recliner, som et gammelt ektepar! :hilarious: Men det funket og vi overlevde! Og halleluja for at sofaen kom tidligere enn vi hadde blitt forespeilet, den skulle egentlig ikke komme før månedsskiftet februar/mars! Da hadde søren jeg også klikket, begynte å tære litt på nå...
 
Den er fin og blå, måtte jo ha det som bor ved sjøen. ;) Vi bygde oss en modulsofa. :)

Det var egentlig ganske sykt. Rett før jul, etter å ha bodd her i noen måneder, fant vi ut at vi skulle ommøblere litt, var ikke fornøyd med planløsningen osv. Mannen mente vi skulle legge ut møblene våre på finn, kom sikkert til å ta lang tid, særlig siden det var før jul, å få solgt de. Den gang ei - ALT forsvant samme kveld gitt! Og det tok 6-8 uker å få ny! Og da ble bestillinga sendt inn først på NYåret!! :eek:
Passer fint inn den sofaen da altså.
Oi dere fikk jammen meg solgt fort. Prøvde å selge noen møbler da jeg skulle flytte fra Stavanger, og det tok evigheter. Godt dere endelig fikk inn sofaen nå da :) Kunne tenkt meg å omredet litt her også, men vanskelig når man har dører og vinduer man på ta hensyn til.
 
Back
Topp