♫ Skravletråd februar ♫

Pokker! Jeg har spammet hele opplegget! Er dere ikke våkne og kan skrive i mellom her da? Hopper over i skravletråden for mars i stedet jeg...
 
Neeeeei! Du tuller med meg!?! Den kjører jo ikke i Trondheim og omegn jo!?! :arghh:

På vei med fersk norsk iskrem til hele Norge meg i r#*$! :smiley-angry019
Gjør den ikke???? Så teit da :( Skulle jo sjekket det før jeg nevnte det for deg :sorry:
 
Nei, SÅ hot er han da ikke vel? :p

Har du sett serien på Netflix med han, kommer ikke på i farta hva den heter, men han spiller en syk syk fyr! Blærk!
Den serien har vi også sett, vel nesten. Kom til episoden før han blir tatt tror jeg. Men følte vi trengte en pause, for ble for mye...
 
Det går fint, tanken var god da, og det er du også. :) Men kommer den til deg, altså?

Psst! Vi hopper over til Mars-tråden da! ;)
Ja det gjør den. Vet ikke hvor ofte, men den stikker innom av og til. Tror ikke jeg har hørt den i vinter da.

Vi får gjøre det ;) mars nå :)
 
Mener å huske at deres var fin nå? Utrolig hvor mye man kommer seg igjennom, både tobeinte og firebeinte.
Hun er så bra som hun kan bli. Fettredusert spesialkost og lite rom for godbiter etter den siste runden, og har en kronisk sykdom (cushings) så hun må ha piller daglig, men "frisk og rask" 12,5 år gammel
 
Hun er så bra som hun kan bli. Fettredusert spesialkost og lite rom for godbiter etter den siste runden, og har en kronisk sykdom (cushings) så hun må ha piller daglig, men "frisk og rask" 12,5 år gammel

Måtte hun ha mange, gode år igjen! :)
 
Sååå lei sykdom nå :(
Verker i hele trynet.
Passet jo da dårlig at det går spysjuke i bhg så det er nesten ingen på jobb så frøkna har vært hjemme i dag og blir i morgen og. godt panodilen har funka litt så jeg har klart å holde meg nogenlunde våken med frøkna på dagtid:)

Mye dritt i lufta denne vinteren :(
God bedrinh
 
Eldste fikk plutselig tlf kl 17 om å overnatte borte. Så da kjørte jeg og minsta hu til venninna. Stoppa innom bestemor en tur for pepsi max og slikkepinne og litt lek med både hund og leker.
Ble litt sen i seng da. La seg nettopp [emoji14] Sånn er det når det er vinterferie og vi har den muligheten da.

I morgen er det intervju for arbeidstrening. Grugleder meg :D

Snart køye for meg også. Sliten etter å ikke ha sovet særlig i natt så. :)
Lykke til på intervju
 
Tydeligvis. Hun sier jo ikke noe særlig, men jeg tok en sjanse og spurte. Hun nikket, og vi gikk og tisset :D blir spennende å se fremover. Lurer på å la henne gå uten bleie i morgen for å se hvordan det går :)

Spennende :) her tisser hun på potten ved hvert bleieskift. Hun gir også alltid beskjed når hun har bæsj.
 
Ooh! Ja, er det den isbilen som kjører med "Norge-rundt"-melodien? Da skal jeg sannelig sjekke opp når den er i disse traktene neste gang! Takk for tips! :D

Oioioi ;) kanskje det løser seg [emoji13]
 
Neeeeei! Du tuller med meg!?! Den kjører jo ikke i Trondheim og omegn jo!?! :arghh:

På vei med fersk norsk iskrem til hele Norge meg i r#*$! :smiley-angry019

Da må du faktisk flytte til Bergen du og! Plutselig er hele gjengen i Bergen [emoji13]
 
Neeeeei! Du tuller med meg!?! Den kjører jo ikke i Trondheim og omegn jo!?! :arghh:

På vei med fersk norsk iskrem til hele Norge meg i r#*$! :smiley-angry019
Hei. Letet litt på isbilen.no, og fant ut at hvis du trykker på "kjøreplan" - Stjørdal så kommer det opp området de kjører i. Trykk på linken de viser til og det skal da komme opp kjørerute. Men ser det ikke er oppdatert ny rute enda.
Man kan også få varsel på sms (gratis) den dagen den kommer til ditt område :)
 
Last edited:
Back
Topp