♫ Skravletråd februar ♫

Hei. Letet litt på isbilen.no, og fant ut at hvis du trykker på "kjøreplan" - Stjørdal så kommer det opp området de kjører i. Trykk på linken de viser til og det skal da komme opp kjørerute. Men ser det ikke er oppdatert ny rute enda.

Frøken detektiv ;)
 
Nei, SÅ hot er han da ikke vel? :p

Har du sett serien på Netflix med han, kommer ikke på i farta hva den heter, men han spiller en syk syk fyr! Blærk!
Nei, den har jeg ikke sett. Kommer du på navnet i dag??

I fifty, synes jeg han er såååååå heit :happy7:happy7

*tørker opp slevet:laughing021*
 
Spennende :) her tisser hun på potten ved hvert bleieskift. Hun gir også alltid beskjed når hun har bæsj.
Flinka :)
Sier fra her og ved bæsj, men stort sett så bæsjer hun før vi våkner så ikke så lett å få tatt henne med på potta:p
Men hun holder seg på bleia eller begynner å kle av seg når hun må tisse :D
 
Mine like ikke brus, så det er greit nok, men de TROR IKKE PÅ at voksne kan gjøre slikt utenom helg.

De skulle bare visst.... mora drikker litersvis med sjokomelk mens de ikke er hjemme :p

Haha, ja det skulle de ha visst!![emoji23]
 
Stemmer! Den har jeg sett. Er knall bra!
Ble så stresset av den serien, så stoppet å se den rett før han ble tatt av politiet. Blir vel å se den ferdig etterhvert.
 
Sååå lei sykdom nå :(
Verker i hele trynet.
Passet jo da dårlig at det går spysjuke i bhg så det er nesten ingen på jobb så frøkna har vært hjemme i dag og blir i morgen og. godt panodilen har funka litt så jeg har klart å holde meg nogenlunde våken med frøkna på dagtid:)

Mye dritt i lufta denne vinteren :(

Masse god bedring[emoji4]
 
Da vil mannen kose... :Heartred

Regner med jeg kommer på når han har sovnet, blir trolig lite søvn på meg i natt for jeg er litt engstelig og gruer meg for operasjonen til frøkna vår i morgen.

Andre som har hunder som har vært igjennom store operasjoner?

Lykke til idag[emoji4] går nok fint!
 
*googler*



Nei, der var han ikke så heit. For mye skjegg:p Skal bare ha noen mm:D
Har ikke sett fifty shades, men i den serien passer han til å ha det skjegget, for han spiller en ekkel fyr :shifty:
 
Back
Topp