Vi har hanlet såååå mye! Alt fra vin til mat, og sykt mye treningstøy. Var i Charlottenberg. Helt vilt mye sportsbutikker der. Fryser, vinskap og treningstøyskuff er full
Høres ikke feil ut ofte over grensen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hanlet såååå mye! Alt fra vin til mat, og sykt mye treningstøy. Var i Charlottenberg. Helt vilt mye sportsbutikker der. Fryser, vinskap og treningstøyskuff er full
Greys? Her er det Trygdekontoret
Natta[emoji42][emoji42]
Sovnet alle?
Her hadde jeg tenkt å legge meg, men så våknet frøkna for å tisse og ville ikke sove igjen med en gang
Tydeligvis. Hun sier jo ikke noe særlig, men jeg tok en sjanse og spurte. Hun nikket, og vi gikk og tisset blir spennende å se fremover. Lurer på å la henne gå uten bleie i morgen for å se hvordan det gårOm natten og? Wow så flink!
Ligger i sengen... sovner nok ganske snart.
Så flink hun erTydeligvis. Hun sier jo ikke noe særlig, men jeg tok en sjanse og spurte. Hun nikket, og vi gikk og tisset blir spennende å se fremover. Lurer på å la henne gå uten bleie i morgen for å se hvordan det går
Kjempeflink er sååå stolt av henne ♡Så flink hun er
Skjønner det at en ikke kan homoparade kino. 14 sider å lese igjennom[emoji33][emoji33]
Har dere isbilen oppe hos dere? For de selger den fromasjen fra den, ifølge nettsiden deres i hvert fall
Det er den isbilen ja Så får du fromasjen dinOoh! Ja, er det den isbilen som kjører med "Norge-rundt"-melodien? Da skal jeg sannelig sjekke opp når den er i disse traktene neste gang! Takk for tips!
Hva skal hun opereres for?
Masse lykke til ♡
Ingen erfaring selv.
Lykke til med operasjon i morgen
Ingen erfaring, men masse lykke til
Eldste fikk plutselig tlf kl 17 om å overnatte borte. Så da kjørte jeg og minsta hu til venninna. Stoppa innom bestemor en tur for pepsi max og slikkepinne og litt lek med både hund og leker.
Ble litt sen i seng da. La seg nettopp [emoji14] Sånn er det når det er vinterferie og vi har den muligheten da.
I morgen er det intervju for arbeidstrening. Grugleder meg
Snart køye for meg også. Sliten etter å ikke ha sovet særlig i natt så.
Hunden vår har hatt akutt livmorbetennelse, medførte fjerning av livmoren
Et år senere betennelse i skjoldbruskkjertelen. Lang og uviss recovery vi visste ikke før er par uker etterpå at det gikk bra.
Felles for disse er at vi rekker ikke grue oss.
Nettopp hjemme. Vert å sett fifty shades på kino.
Skal drømme om Christian Grey i natt[emoji7][emoji7][emoji7][emoji23]
Bææærgen
Åh herlig! Igjen så fikk jeg ikke bidratt i dag. Mannen tok seg fri fra jobb for å ha familiedag. Tok oss likegodt en svenskehandeltur gratulerer damer! Så flinke!
Natta[emoji42][emoji42]