♫ Skravletråd februar ♫

Vi har hanlet såååå mye! Alt fra vin til mat, og sykt mye treningstøy. Var i Charlottenberg. Helt vilt mye sportsbutikker der. Fryser, vinskap og treningstøyskuff er full :)

Høres ikke feil ut ;) ofte over grensen?

Sovnet alle?
Her hadde jeg tenkt å legge meg, men så våknet frøkna for å tisse og ville ikke sove igjen med en gang

Sovnet alle?
Her hadde jeg tenkt å legge meg, men så våknet frøkna for å tisse og ville ikke sove igjen med en gang

Om natten og? Wow så flink!

Ligger i sengen... sovner nok ganske snart.

Om natten og? Wow så flink!

Ligger i sengen... sovner nok ganske snart.
Tydeligvis. Hun sier jo ikke noe særlig, men jeg tok en sjanse og spurte. Hun nikket, og vi gikk og tisset :D blir spennende å se fremover. Lurer på å la henne gå uten bleie i morgen for å se hvordan det går :)

Har dere isbilen oppe hos dere? For de selger den fromasjen fra den, ifølge nettsiden deres i hvert fall ;)

Ooh! Ja, er det den isbilen som kjører med "Norge-rundt"-melodien? Da skal jeg sannelig sjekke opp når den er i disse traktene neste gang! Takk for tips! :D

Ooh! Ja, er det den isbilen som kjører med "Norge-rundt"-melodien? Da skal jeg sannelig sjekke opp når den er i disse traktene neste gang! Takk for tips! :D
Det er den isbilen ja :) Så får du fromasjen din ;)
www.isbilen.no

Hva skal hun opereres for?
Masse lykke til ♡
Ingen erfaring selv.

Takk. :Heartred Hun skal opereres nok en gang for svulst, har hatt en ondartet og en godartet tidligere. Vet ikke hva denne er, før dem har sendt den inn til prøve etter operasjonen. I tillegg skal hun fjerne tre andre kuler, men heldigvis var det bare fett i dem.

Lykke til med operasjon i morgen:)

Tusen takk. :Heartred Gruer meg helt sykt nå - hva om hun ikke våkner fra narkosen? Hva om dette er siste natta med henne? Må bare være våken hvert et øyeblikk jeg kan få, før jeg kan senke skuldrene i morgen, føler jeg... (Jada, jeg vet - sikkert dustete av meg, fordi det "bare" er en hund, men hun er alt for meg... :love7)

Eldste fikk plutselig tlf kl 17 om å overnatte borte. Så da kjørte jeg og minsta hu til venninna. Stoppa innom bestemor en tur for pepsi max og slikkepinne og litt lek med både hund og leker.
Ble litt sen i seng da. La seg nettopp [emoji14] Sånn er det når det er vinterferie og vi har den muligheten da.

I morgen er det intervju for arbeidstrening. Grugleder meg :D

Snart køye for meg også. Sliten etter å ikke ha sovet særlig i natt så. :)

Lykke til på intervjuet! Har vært på andre siden av bordet jeg, og det går helt fint om du skulle være litt nervøs. Si det gjerne også, for det gjør situasjonen bedre for alle parter, men spesielt for deg. ;)

Hunden vår har hatt akutt livmorbetennelse, medførte fjerning av livmoren
Et år senere betennelse i skjoldbruskkjertelen. Lang og uviss recovery vi visste ikke før er par uker etterpå at det gikk bra.

Felles for disse er at vi rekker ikke grue oss.

Mener å huske at deres var fin nå? Utrolig hvor mye man kommer seg igjennom, både tobeinte og firebeinte.

Nettopp hjemme. Vert å sett fifty shades på kino.

Skal drømme om Christian Grey i natt[emoji7][emoji7][emoji7][emoji23]

Nei, SÅ hot er han da ikke vel? :P

Har du sett serien på Netflix med han, kommer ikke på i farta hva den heter, men han spiller en syk syk fyr! Blærk!

Back
Topp