♫ Skravletråd februar ♫

Da vil mannen kose... :Heartred

Regner med jeg kommer på når han har sovnet, blir trolig lite søvn på meg i natt for jeg er litt engstelig og gruer meg for operasjonen til frøkna vår i morgen.

Andre som har hunder som har vært igjennom store operasjoner?

Lykke til med operasjon i morgen:)

Da vil mannen kose... :Heartred

Regner med jeg kommer på når han har sovnet, blir trolig lite søvn på meg i natt for jeg er litt engstelig og gruer meg for operasjonen til frøkna vår i morgen.

Ingen erfaring, men masse lykke til :D

Eldste fikk plutselig tlf kl 17 om å overnatte borte. Så da kjørte jeg og minsta hu til venninna. Stoppa innom bestemor en tur for pepsi max og slikkepinne og litt lek med både hund og leker.
Ble litt sen i seng da. La seg nettopp [emoji14] Sånn er det når det er vinterferie og vi har den muligheten da.

I morgen er det intervju for arbeidstrening. Grugleder meg :D

Snart køye for meg også. Sliten etter å ikke ha sovet særlig i natt så. :)

Da vil mannen kose... [emoji813]red

Hunden vår har hatt akutt livmorbetennelse, medførte fjerning av livmoren
Et år senere betennelse i skjoldbruskkjertelen. Lang og uviss recovery vi visste ikke før er par uker etterpå at det gikk bra.

Felles for disse er at vi rekker ikke grue oss.

Eldste fikk plutselig tlf kl 17 om å overnatte borte. Så da kjørte jeg og minsta hu til venninna. Stoppa innom bestemor en tur for pepsi max og slikkepinne og litt lek med både hund og leker.
Ble litt sen i seng da. La seg nettopp [emoji14] Sånn er det når det er vinterferie og vi har den muligheten da.

I morgen er det intervju for arbeidstrening. Grugleder meg :D

Snart køye for meg også. Sliten etter å ikke ha sovet særlig i natt så. :)

Koselig med venninneovernatting da. :-)
Masse lykke til med intervju! Det går nok helt supert :D

Koselig med venninneovernatting da. :-)
Masse lykke til med intervju! Det går nok helt supert :D
Tusen takk :D Ja kjempekoseligt er det med overnatting. Bare synd minsta ikke syns det er like gøy når søstra sover borte [emoji14]

Men får jo alenetid da og ekstra kos og My litttle pony maraton på tv :D Og invitasjon til å legge seg i min seng når pappa går på jobb [emoji14] Må jo nyte roen litt ekstra :)

Back
Topp