Skjønner det at en ikke kan homoparade kino. 14 sider å lese igjennom[emoji33][emoji33]
Hva er homoparade kino?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det at en ikke kan homoparade kino. 14 sider å lese igjennom[emoji33][emoji33]
Nevnte jeg ikke akkurat autokorrekt?
Det verste er at jeg aner ikke hva som egentlig skulle stå i stede for homoparade[emoji33]
Kanskje: skjønner det st en ikke kan gå på kino?
Da vil mannen kose...
Regner med jeg kommer på når han har sovnet, blir trolig lite søvn på meg i natt for jeg er litt engstelig og gruer meg for operasjonen til frøkna vår i morgen.
Andre som har hunder som har vært igjennom store operasjoner?
Da vil mannen kose...
Regner med jeg kommer på når han har sovnet, blir trolig lite søvn på meg i natt for jeg er litt engstelig og gruer meg for operasjonen til frøkna vår i morgen.
Hva er homoparade kino?
Da er alle åtte premiene ute
Hvor ser vi vinnerene?
Nå er det Gray`s på tvBle stille her nå. Er det kvelden?
Hunden vår har hatt akutt livmorbetennelse, medførte fjerning av livmorenDa vil mannen kose... [emoji813]red
Og stavekontrollen sensurerte her egentlig....????Skjønner det at en ikke kan homoparade kino. 14 sider å lese igjennom[emoji33][emoji33]
Takk for påminnelsen! Har sumo da heldigvisNå er det Gray`s på tv
Eldste fikk plutselig tlf kl 17 om å overnatte borte. Så da kjørte jeg og minsta hu til venninna. Stoppa innom bestemor en tur for pepsi max og slikkepinne og litt lek med både hund og leker.
Ble litt sen i seng da. La seg nettopp [emoji14] Sånn er det når det er vinterferie og vi har den muligheten da.
I morgen er det intervju for arbeidstrening. Grugleder meg
Snart køye for meg også. Sliten etter å ikke ha sovet særlig i natt så.
Nå er det Gray`s på tv
Det er jo premiene for mars hun har lagt ut. Februar har lagt ute lenge. Og trekkes vel denne ukenHvor ser vi vinnerene?
Tusen takk Ja kjempekoseligt er det med overnatting. Bare synd minsta ikke syns det er like gøy når søstra sover borte [emoji14]Koselig med venninneovernatting da.
Masse lykke til med intervju! Det går nok helt supert
De kommer i hovedinnlegget i topp 100-tråden når februar er over. Sikkert i morgen eller dagen etter eller noe
Ble stille her nå. Er det kvelden?