♫ Skravletråd februar ♫

Kjenner en blanding av frykt og snurthet hvis den er tatt ut av produksjon FØR jeg har rukket å smake på den. Kanskje like greit, sikkert verre etterpå, hvis jeg liker den. Mest skulle du egentlig ha latt meg leve i uvisshet - er sant det dem sier om at "det man ikke vet, har man ikke vondt av"! :P

Men har dere isbjørn is der du bor?

Men har dere isbjørn is der du bor?

Nei, aldri hørt om før... Egentlig ser pakningen ut til å være fra 80-tallet. :P Men Rema 1000 er jo opprinnelig fra Trøndelag, så dem må vel ha det vel? Hvis ikke får jeg dra innom Reitan i morgen, (dem holder til ikke så langt unna foreldrene mine som jeg skal besøke mens lille frøkna opereres) og ta en alvorsprat med han! ;)

Nei, aldri hørt om før... Egentlig ser pakningen ut til å være fra 80-tallet. :P Men Rema 1000 er jo opprinnelig fra Trøndelag, så dem må vel ha det vel? Hvis ikke får jeg dra innom Reitan i morgen, (dem holder til ikke så langt unna foreldrene mine som jeg skal besøke mens lille frøkna opereres) og ta en alvorsprat med han! ;)

Haha ;) det får du gjøre! Vist ikke må jeg sende over en til deg!

Sååå lei sykdom nå :(
Verker i hele trynet.
Passet jo da dårlig at det går spysjuke i bhg så det er nesten ingen på jobb så frøkna har vært hjemme i dag og blir i morgen og. godt panodilen har funka litt så jeg har klart å holde meg nogenlunde våken med frøkna på dagtid:)

Mye dritt i lufta denne vinteren :(

Haha ;) det får du gjøre! Vist ikke må jeg sende over en til deg!

Du! Jeg skulle jo komme og hjelpe deg med å pakke til flyttinga! Kan gjerne få servere meg litt sitronfromasj i mellom slagene da altså. ;) Men du bodde i Nord-Norge?

Sååå lei sykdom nå :(
Verker i hele trynet.
Passet jo da dårlig at det går spysjuke i bhg så det er nesten ingen på jobb så frøkna har vært hjemme i dag og blir i morgen og. godt panodilen har funka litt så jeg har klart å holde meg nogenlunde våken med frøkna på dagtid:)

Mye dritt i lufta denne vinteren :(

Uff, så fælt at dere må rammes av så mye sykdom. Blir lei meg jeg, på deres vegne. Skulle tro dere hadde fått mer enn nok... Sender en stor klem, ønsker dere god bedring! :Heartred

Da vil mannen kose... :Heartred

Regner med jeg kommer på når han har sovnet, blir trolig lite søvn på meg i natt for jeg er litt engstelig og gruer meg for operasjonen til frøkna vår i morgen.

Andre som har hunder som har vært igjennom store operasjoner?

Fyyyy fa$#!!! Wæææh! Må kjøre ut en tur til! :laughing021
Har dere isbilen oppe hos dere? For de selger den fromasjen fra den, ifølge nettsiden deres i hvert fall ;)

Uff, så fælt at dere må rammes av så mye sykdom. Blir lei meg jeg, på deres vegne. Skulle tro dere hadde fått mer enn nok... Sender en stor klem, ønsker dere god bedring! [emoji813]red
Takk♡

Har heldigvis ikke merket noe til spysjuka selv da. Fikk en liten omgang mens vi var på Riksen, men ser ut som det har hoppet over oss nå heldigvis. Men alle ansatte på avdelingen til frøkna var syke i går og i dag :o
Godt at både mannen og jeg er hjemme da, så kan vi hjelpe hverandre litt ihvertfall:)

Da vil mannen kose... [emoji813]red

Regner med jeg kommer på når han har sovnet, blir trolig lite søvn på meg i natt for jeg er litt engstelig og gruer meg for operasjonen til frøkna vår i morgen.

Andre som har hunder som har vært igjennom store operasjoner?
Hva skal hun opereres for?
Masse lykke til ♡
Ingen erfaring selv.

Back
Topp