Ikke i bruk
Forumet er livet
Da er alle åtte premiene ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner en blanding av frykt og snurthet hvis den er tatt ut av produksjon FØR jeg har rukket å smake på den. Kanskje like greit, sikkert verre etterpå, hvis jeg liker den. Mest skulle du egentlig ha latt meg leve i uvisshet - er sant det dem sier om at "det man ikke vet, har man ikke vondt av"!
Fikset det nåDu la til en tumbnail om barnevaderen?
Jeg ser den ikke helt presentert i innlegget, men mulig jeg ikek får oppdatert det til nyeste utgave?
Ser ut som om dere klarte målet [emoji6]
Men har dere isbjørn is der du bor?
Nei, aldri hørt om før... Egentlig ser pakningen ut til å være fra 80-tallet. Men Rema 1000 er jo opprinnelig fra Trøndelag, så dem må vel ha det vel? Hvis ikke får jeg dra innom Reitan i morgen, (dem holder til ikke så langt unna foreldrene mine som jeg skal besøke mens lille frøkna opereres) og ta en alvorsprat med han!
Da er alle åtte premiene ute
Haha det får du gjøre! Vist ikke må jeg sende over en til deg!
Sååå lei sykdom nå
Verker i hele trynet.
Passet jo da dårlig at det går spysjuke i bhg så det er nesten ingen på jobb så frøkna har vært hjemme i dag og blir i morgen og. godt panodilen har funka litt så jeg har klart å holde meg nogenlunde våken med frøkna på dagtid
Mye dritt i lufta denne vinteren
Kanskje vi kan spørre hvor mye sitron fromasj vi kan spise før vi legger på oss?
Har dere isbilen oppe hos dere? For de selger den fromasjen fra den, ifølge nettsiden deres i hvert fallFyyyy fa$#!!! Wæææh! Må kjøre ut en tur til!
Tja... forkjøla, hodepine og vondt i halsen.
Takk♡Uff, så fælt at dere må rammes av så mye sykdom. Blir lei meg jeg, på deres vegne. Skulle tro dere hadde fått mer enn nok... Sender en stor klem, ønsker dere god bedring! [emoji813]red
Yes! Isbiter kjørte nettopp forbi. Ingen barn hjemme. Sparte de pengene
Hva skal hun opereres for?Da vil mannen kose... [emoji813]red
Regner med jeg kommer på når han har sovnet, blir trolig lite søvn på meg i natt for jeg er litt engstelig og gruer meg for operasjonen til frøkna vår i morgen.
Andre som har hunder som har vært igjennom store operasjoner?
Jeg er akkurat over deg på Topp 100-lista! Man får vel en premie bare for å ha slått forumansvarlig, vel?