Hihi[emoji12] her er gutta irritert om jeg tar et glass brus på en tirsdag! Er nemlig bare lov på lørdager[emoji12]
Gruer meg til barna mine blir opptatt av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi[emoji12] her er gutta irritert om jeg tar et glass brus på en tirsdag! Er nemlig bare lov på lørdager[emoji12]
Men, atte, mannen (som ligger på soverommet med lillemor) tilbyr meg armkrok og kosestund. Den armkroken er nesten aldri tilgjengelig for meg lenger (jeg pleide jo sovne i den, men lillemor ligger i midten...) så jeg tror jeg logger av pc'n likevel jeg.
Ligger i frysen. Men karamellpudding og sånn...
La til en til jeg da
Ja må nesten det men blir deilig å stå opp i morra og ikke tenke på at barna skal gjøres klarDu får holde ut litt til[emoji2]
Hadde jeg ikke orket![emoji23] sofaen er så dyp og god....
Høres ut som en god plan[emoji173]
Jeg skal ha BEVIS fra deg på at den finnes altså, for etter kveldens runde, så tviler jeg...
Men hvor er det den står/ligger sammen med av andre ting da? Tror nesten helgas "bakst" blir hjemmelaget sitronfromasj jeg.
Ja, og riskrem, kaker o.l.? Ikke med isen? Lette i begge diskene jeg da, her og der, men nei...
Offisielt godt over 9400
Ser sånn ut!
Fyyyy fa$#!!! Wæææh! Må kjøre ut en tur til!
Håper ikke den er ute av produksjon altså! [emoji33]
Fyyyy fa$#!!! Wæææh! Må kjøre ut en tur til!
Noen som er fan av sitronfromasj?
Noen som er fan av sitronfromasj?