♫ Skravletråd februar ♫

Du... Nå er jeg kjempeskuffa altså - har kjørt land og strand etter den berømte sitronfromasjen din i frysedisken. Var innom Rema 1000 X 2, Kiwi, Bunnpris, Coop Extra, Coop Mega og Coop Prix - og INGEN sitronfromasj i noen frysedisker! Tror du lurte meg! :P

Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd jeg var gravid... Lett kunne ha lurt hvem som helst sånn som jeg holdt på... :laughing001 Mannen tror jeg ble en smule oppgitt, sa til han "du skal være glad jeg ikke er gravid nå, men nå har du fått et innblikk i hvordan det KAN bli når vi blir gravide igjen". Han svarte bare lett oppgitt "ja, får vel begynne å lage det selv hjemme da...". :laughing021

Endte opp med dette - (fant den store etter å ha kjøpt den lille, spiste meg forderva på dette sist sommer. Ante ikke at den store fantes en gang - så det ble litt jubel tiltross! :D

Vis vedlegget 219749

Tuller du? Er den utgått? Må på jakt i morgen! What?????

Nå nærmer det seg dere!

Men, atte, mannen (som ligger på soverommet med lillemor) tilbyr meg armkrok og kosestund. Den armkroken er nesten aldri tilgjengelig for meg lenger (jeg pleide jo sovne i den, men lillemor ligger i midten...) så jeg tror jeg logger av pc'n likevel jeg.

Så deilig :D kos dere :D

Tuller du? Er den utgått? Må på jakt i morgen! What?????

Jeg skal ha BEVIS fra deg på at den finnes altså, for etter kveldens runde, så tviler jeg... ;)

Men hvor er det den står/ligger sammen med av andre ting da? Tror nesten helgas "bakst" blir hjemmelaget sitronfromasj jeg. :P

Men, atte, mannen (som ligger på soverommet med lillemor) tilbyr meg armkrok og kosestund. Den armkroken er nesten aldri tilgjengelig for meg lenger (jeg pleide jo sovne i den, men lillemor ligger i midten...) så jeg tror jeg logger av pc'n likevel jeg.

Oioioi ;) happy humping [emoji13]

Det er bra, du var jo fast inventar tidligere![emoji1]
Tenker masse på deg da[emoji173]
Begynner å bli en stund siden det og [emoji14]
Skjedd mye siden da.
Har tenkt ikke funnet helt tida til å skravle.

♡♡♡

Jeg skal ha BEVIS fra deg på at den finnes altså, for etter kveldens runde, så tviler jeg... ;)

Men hvor er det den står/ligger sammen med av andre ting da? Tror nesten helgas "bakst" blir hjemmelaget sitronfromasj jeg. :P

Ligger i frysen. Men karamellpudding og sånn...

Back
Topp