Bortskjemte barn![emoji12]
Må til det og av og til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bortskjemte barn![emoji12]
Tenkte jeg det ikke![emoji23]
Vi troooooor kanskje det ja
Lett som en plett[emoji41]
Var sååå lenge siden, så måtte jo inn å hilse på
Mulig det. Jeg kan jo faktisk det på mobilen innser jeg. Krysse pekefinger og langfinger. For jeg taster med tomlene.
Du... Nå er jeg kjempeskuffa altså - har kjørt land og strand etter den berømte sitronfromasjen din i frysedisken. Var innom Rema 1000 X 2, Kiwi, Bunnpris, Coop Extra, Coop Mega og Coop Prix - og INGEN sitronfromasj i noen frysedisker! Tror du lurte meg!
Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd jeg var gravid... Lett kunne ha lurt hvem som helst sånn som jeg holdt på... Mannen tror jeg ble en smule oppgitt, sa til han "du skal være glad jeg ikke er gravid nå, men nå har du fått et innblikk i hvordan det KAN bli når vi blir gravide igjen". Han svarte bare lett oppgitt "ja, får vel begynne å lage det selv hjemme da...".
Endte opp med dette - (fant den store etter å ha kjøpt den lille, spiste meg forderva på dette sist sommer. Ante ikke at den store fantes en gang - så det ble litt jubel tiltross!
Vis vedlegget 219749
Perfekt årstidHåper på mai-august en gang
Perfekt årstid
På pc som jeg liker å skravle blir det bare krøll. "flere innlegg her, vise dem?" ja. Men jeg mister liksom litt likevel og får ikke lest "Ronja-style"
Tja fare for det, men litt tidlig å legge seg ennå [emoji14]
Men, atte, mannen (som ligger på soverommet med lillemor) tilbyr meg armkrok og kosestund. Den armkroken er nesten aldri tilgjengelig for meg lenger (jeg pleide jo sovne i den, men lillemor ligger i midten...) så jeg tror jeg logger av pc'n likevel jeg.
Tuller du? Er den utgått? Må på jakt i morgen! What?????
Så snill mann! Hva lager han for noe godt?
Men, atte, mannen (som ligger på soverommet med lillemor) tilbyr meg armkrok og kosestund. Den armkroken er nesten aldri tilgjengelig for meg lenger (jeg pleide jo sovne i den, men lillemor ligger i midten...) så jeg tror jeg logger av pc'n likevel jeg.
Begynner å bli en stund siden det og [emoji14]Det er bra, du var jo fast inventar tidligere![emoji1]
Tenker masse på deg da[emoji173]
Jeg skal ha BEVIS fra deg på at den finnes altså, for etter kveldens runde, så tviler jeg...
Men hvor er det den står/ligger sammen med av andre ting da? Tror nesten helgas "bakst" blir hjemmelaget sitronfromasj jeg.
Nå fant jeg også sofaen. Sitter og lurer på om jeg skal orke reise meg for å hente fjernkontrollen
Noe så avansert som ostesmørbrød!![emoji38]