♫ Skravletråd februar ♫

Det er det så absolutt. Jeg er faktisk stolt av hva forumet har blitt. Forhold til hva det var...
Jeg likte forumet før og jeg da :) og veldig glad for at jeg var her inne når jeg gikk gravid med eldste i 06, for det var veldig mye gode tips og hjelp og få. Spesielt på alenemor forumet, det var en god gjeng der inne :)

Men, atte, mannen (som ligger på soverommet med lillemor) tilbyr meg armkrok og kosestund. Den armkroken er nesten aldri tilgjengelig for meg lenger (jeg pleide jo sovne i den, men lillemor ligger i midten...) så jeg tror jeg logger av pc'n likevel jeg.

Men, atte, mannen (som ligger på soverommet med lillemor) tilbyr meg armkrok og kosestund. Den armkroken er nesten aldri tilgjengelig for meg lenger (jeg pleide jo sovne i den, men lillemor ligger i midten...) så jeg tror jeg logger av pc'n likevel jeg.
Kos deg i armkroken til mannen du :D

Fordelen ved å være voksen!

Apropos, mannen sa til en av ungene som ba om godteri en hverdag "nei. Du vet det er bare voksne som har lov til å spise godteri utenom lørdagsgodt" Han ble ikke trodd. For nei. Voksne har da vel ikke lov til det??? ;-)

Hihi[emoji12] her er gutta irritert om jeg tar et glass brus på en tirsdag! Er nemlig bare lov på lørdager[emoji12]

Back
Topp